Kjeksmestern Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Xbox 360 med spill ++Xbox 360 7900380[/snapback] Huh? Har du en NTSC XBOX 360? Du har jo ikke annet enn Burger King spill :!: Lenke til kommentar
SCV Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 om det er meg du snakker til BanAnus, så ja, det er en 27 tommer, aner ikke om det er noen forskjell fra 27 til 26. jeg tror det er en 27 iallefall. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Her spiller jeg Går mest i tekken og andre slossespill Her er den gamle traveren med et av spillene til søstrene mine Øverst her skulle dvd-optakeren stått. men den er til reparasjon nå får derfor ikke koblet playstationen til prosjektoren for øyeblikket... Littegrann spill Grunnen til at det er så rotete nå med permer, bokhylle og ledniniger overalt er at det stakkars rommet her har blitt et lite lager nå mens vi har skiftet gulv i rommet ved siden av. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men må allikevel inrømme at jeg er en rotete person Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Får legge ut min gamle spillekrok her, dog dette er for en god stund siden. Skal ta bilder av den nye kroken i nye leiligheten min så fort jeg får skrudd opp litt hyller og får internett der. Spiller nesten ikke på boxen min lenger, er for kjedelig uten nett.. Blir også et nytt annlegg snart, men økonomien må komme i orden først. Nettopp kjøpt en liten leilighet.. Ikke så fancy som mange andre har men den nye er hvertfall litt bedre.. Mine gamle konsoller. Jeg vet jeg har flere spill og en kontroller til, til Sega'n men litt rotete (og støvete). Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Se i signaturen min for bilder av mine konsoller;) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Capy, du må poste bilde av hele samlingen din, vi vil se!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 hehe, skal se om jeg får gjort det en av dagene. Det er jo kommet litt ekstra greier i hus siden forige post i konsollsamlertråden min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Artig tråd. Skjønner bar ikke hvor folk får pengene sine fra. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Jobb er en fin ting =] Får ny Sony 36" Trinitron 100Hz imorgen, så poster vel noen nye bilder =] Er en CRT det er snakk om, men den burde duge! Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 AHA, jobb ja, viste jeg det ikke... Har bestilt Samsung 46F71, så lommeboken er pissed og jeg er lykkelig... Men nå må jeg jo ha en PS3 for å kunne utnytte full-HD, arrrgh... J**** dyre techno-verden Slenger bilder når tv'n er i hus, må jo briefe litt Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 slenger inn bilder i mårra Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) På tide jeg kom med noen bilder og, jeg tok likevel noen bilder til en annen tråd så tok noen til denne i samme slengen. Bilde av området rundt PCen TVen m/tilbehør og Wiien Gamecube og Wii kontrollere og spill. Har noen Resident Evil spill til GC men de ligger hos min bror atm. Noen få musikk DVDer til venstre, resten er... andre DVDer. Futurama, Family Guy, Simpsons og div Animè. Endret 12. februar 2007 av PantZman Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Artig tråd. Skjønner bar ikke hvor folk får pengene sine fra. 7916847[/snapback] ta ett friår og jobb litt, tar ikke lang tid å skrape sammen en del penger da Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe. Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre Endret 12. februar 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Er det Dynavoice F6 høyttalere du har der Wonder Stivi? Har et par av dem selv. Gode med tanke på prisen (800kr for et par). Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe. Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre 7924279[/snapback] Var ein pen krok du hadde fått til der! Men den "peisen" -- korleis fekk du til det? Er det ei slags skjermsparar? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan kjøpe en DVD med peis, akvarium og diverse andre ting. Ganske kult. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Er det Dynavoice F6 høyttalere du har der Wonder Stivi? Har et par av dem selv. Gode med tanke på prisen (800kr for et par). 7924516[/snapback] Stemmer det, ja. Er også veldig fornøyd med tanke på pris Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Du kan kjøpe en DVD med peis, akvarium og diverse andre ting. Ganske kult. 7924590[/snapback] Du veit ikkje om ein nettbutikk som har det vel? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Artig tråd. Skjønner bar ikke hvor folk får pengene sine fra. 7916847[/snapback] ta ett friår og jobb litt, tar ikke lang tid å skrape sammen en del penger da 7924257[/snapback] Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? Jeg skal på Siba og kjøpe meg denne tv'n på onsdag, og da bruker jeg kun 10% av "min formue". Jeg er på mitt friår med jobbing nå, går og sikler etter store tv'er og høytalere, men jeg ville ikke kjøpt alt jeg hadde råd til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå