Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her spiller jeg :) Går mest i tekken og andre slossespill :p

post-109933-1171136768_thumb.jpg

 

Her er den gamle traveren med et av spillene til søstrene mine

post-109933-1171136612_thumb.jpg

 

Øverst her skulle dvd-optakeren stått. men den er til reparasjon nå :( får derfor ikke koblet playstationen til prosjektoren for øyeblikket...

post-109933-1171136629_thumb.jpg

 

Littegrann spill :p

post-109933-1171136682_thumb.jpg

 

Grunnen til at det er så rotete nå med permer, bokhylle og ledniniger overalt er at det stakkars rommet her har blitt et lite lager nå mens vi har skiftet gulv i rommet ved siden av.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men må allikevel inrømme at jeg er en rotete person :tease:

post-109933-1171136577_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Får legge ut min gamle spillekrok her, dog dette er for en god stund siden.

Skal ta bilder av den nye kroken i nye leiligheten min så fort jeg får skrudd opp litt hyller og får internett der. Spiller nesten ikke på boxen min lenger, er for kjedelig uten nett.. :dontgetit:

Blir også et nytt annlegg snart, men økonomien må komme i orden først. Nettopp kjøpt en liten leilighet..

 

post-17537-1171139755_thumb.jpg

Ikke så fancy som mange andre har men den nye er hvertfall litt bedre..

 

post-17537-1171139819_thumb.jpg

Mine gamle konsoller. Jeg vet jeg har flere spill og en kontroller til, til Sega'n men litt rotete (og støvete).

Lenke til kommentar

På tide jeg kom med noen bilder og, jeg tok likevel noen bilder til en annen tråd så tok noen til denne i samme slengen.

 

Bilde av området rundt PCen

TVen m/tilbehør og Wiien

 

Gamecube og Wii kontrollere og spill. Har noen Resident Evil spill til GC men de ligger hos min bror atm.

post-11110-1171244097_thumb.jpg

Noen få musikk DVDer til venstre, resten er... andre DVDer. :p

post-11110-1171244315_thumb.jpg

Futurama, Family Guy, Simpsons og div Animè.

post-11110-1171244590_thumb.jpg

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få :p

 

Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe.

 

Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett :roll: Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre :)

post-18138-1171247684_thumb.jpg

post-18138-1171247907_thumb.jpg

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar
Tok bilde av kosedelen av stua tidligere en dag, faktisk, for å vise dama den romantiske "peisen" vi kan få :p

 

Er ikke ferdig flytta inn, men det begynner å ligne noe.

 

Edit: Måtte jo ha med oppdatering da, siden bildet var gammelt. 360-spill stacka til høyre, akkurat for lavt mellom hyllene til at de kan stå loddrett :roll: Takk, Ikea. To spill til Wii som ligger til venstre :)

7924279[/snapback]

Var ein pen krok du hadde fått til der! Men den "peisen" -- korleis fekk du til det? Er det ei slags skjermsparar? :)

Lenke til kommentar
Artig tråd. Skjønner bar ikke hvor folk får pengene sine fra.

7916847[/snapback]

ta ett friår og jobb litt, tar ikke lang tid å skrape sammen en del penger da :)

7924257[/snapback]

Jeg må bare spørre: Dere som kjøper dere "systemer", bruker dere alle pengene dere har på dette?? :hmm:

 

Jeg skal på Siba og kjøpe meg denne tv'n på onsdag, og da bruker jeg kun 10% av "min formue". Jeg er på mitt friår med jobbing nå, går og sikler etter store tv'er og høytalere, men jeg ville ikke kjøpt alt jeg hadde råd til :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...