lonnj89 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk gud for at det kom en svart 360, ellers hadde den ødelagt hele oppsettet ditt! Men, så veldig smooth ut.. Ikke dårlig, så koselig ut, men har du ikke festet høytalerne litt høyt oppe?? Jeg har ihvertfall plasert høytalerne slik at de er i lik høyde som ørene til personene som sitter i sofaen, Centeren er dog litt høyere men den er vendt litt nedover:) Har fått mange kommentarer på akkurat det der, så eg har planer om å flytte de til øre-høyde. Ble vel mest "Få de festa på veggen, drit i alt annet" i går Hm...du sier noe der, har dem egentlig festet ganske så høyt oppe jeg også... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Me playin Battlefield: Bad Company Mass Effect DLC: Episode Two Endret 13. mars 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 battlefield bad company..! mitt spørsmål... HOW..!?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Samme gjorde jeg i en privatmelding. Var en film ^^ Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 battlefield bad company..! mitt spørsmål... HOW..!?? Det er traileren til BC Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Så store bilder bør legges i spoiler ATI. Eller at du legger inn en thumbnail. Det synes i hvertfall jeg. EDIT: Og der var de mindre, ja. Eller ikke? Skifter litt frem og tilbake her Endret 13. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Når de er ferdiglastede så pleier de vel bli mindre Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Når de er ferdiglasta blir de mindre. Haha, var det seriøst enkelte som trodde at jeg spillte bad company? Er jo lov å prøve seg... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Når de er ferdiglasta blir de mindre. Haha, var det seriøst enkelte som trodde at jeg spillte bad company? Er jo lov å prøve seg... Jeg satt å mumla på noe lignende: "Faens jævla heldiggris, why not me!?". Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hehe, du sier ikke det. Jeg ville snust opp hjemstedet til fyrn og satt meg på første fly Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Feit bula ATI :-) Veldig snedden den Samsung TVen din. No er det 14 dagar til nye leiligheta mi er ferdig bygd og eg byrjar flytte inn. Har handla nye møblar på Bohus til mangfoldige høvdingar. Bl.a ein veldig fin multimediabenk. Har virkeleg trua på det her! Gledar meg til å vise korleis det blir i nye casa su Gazzern! Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hehe, bula er en kjellerstue dekorert av modern, bor fortsatt hjemme p.g.a videregående skole. Samsung tven ja, et knallkjøp om jeg skulle si det. Hadde planer om å kjøpe en Elfunk full HD tv til bare 7000, men ble anbefalt i å kjøpe denne samsung modellen. Hva skal man med full HD anyways? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Betalte du mye for samsungen da? åssen type er det? er veldig gira på ny tv jeg også, sitter på en vanlig 32" bilderør...er ikke helt det samme som en HD/HD ready skjerm for å si det sånn. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å utnytte FullHD på skjerm under 80" må ein sitte 1 meter'ish frå - lite bra for augene. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Betalte du mye for samsungen da? åssen type er det? er veldig gira på ny tv jeg også, sitter på en vanlig 32" bilderør...er ikke helt det samme som en HD/HD ready skjerm for å si det sånn. Samsungen er en 37 tommer. Kostet opprinnelig 13000kr, og siden jeg virket så tvilende på å kjøpe slo selgeren av 3000kr. Prutehumøret mitt var derimot ikke over. Jeg sa om jeg fikk tven for 9500 skulle jeg ta den med meg hjem med en gang. Å tror du sannelig ikke det gikk Det er en av de nyeste modellene som har fått god kritikk, mye bedre bilde enn HD klare testvinneren for to år siden som står oppe i stua. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nå er min "gamle" Samsung 40" M86 FullHD tv sendt tilbake til selger, og ny Sony Bravia W3000 46" er på vei! Gleder meg som en unge!! Skal selvfølgelig legge ut nytt bilde når tv'en er i hus! Forhåpentligvis før påske, altså onsdag! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Betalte du mye for samsungen da? åssen type er det? er veldig gira på ny tv jeg også, sitter på en vanlig 32" bilderør...er ikke helt det samme som en HD/HD ready skjerm for å si det sånn. Samsungen er en 37 tommer. Kostet opprinnelig 13000kr, og siden jeg virket så tvilende på å kjøpe slo selgeren av 3000kr. Prutehumøret mitt var derimot ikke over. Jeg sa om jeg fikk tven for 9500 skulle jeg ta den med meg hjem med en gang. Å tror du sannelig ikke det gikk Det er en av de nyeste modellene som har fått god kritikk, mye bedre bilde enn HD klare testvinneren for to år siden som står oppe i stua. Dette gjekk nok selgar med på for ein av fleire grunnar:1. dei hadde bestillt mykje (faktisk) 2. det er ein såkalla "vinn vare" som dei tenar veldig godt på. 3. ein modell som er utgått. Ikkje veit eg. Men var slik me opererte på Elkjøp Stormarked, når eg jobba der. Om ei vare hadde høg brutto kunne me "slå av" for å virke som kjekke selgarar, og for å gjere kunden nøgd. 3500 virka som mykje, anten har du jedi powers og kan overtale folk lett, elles fekk du kansje ein B vare? hehe. uansett, heilt sikkert eit godt kjøp. Samsung TVar plar væra gode. Nå er min "gamle" Samsung 40" M86 FullHD tv sendt tilbake til selger, og ny Sony Bravia W3000 46" er på vei! Gleder meg som en unge!! Skal selvfølgelig legge ut nytt bilde når tv'en er i hus! Forhåpentligvis før påske, altså onsdag!Kvifor sendt tilbake? Noko galt med den, eller har du berre ei veldig grei bytteordning? Deal.no kansje? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Fikk grønn artifakter i 1080p. Sendte tv'en inn en gang til infocare, som selvfølgelig ikke fant feilen. Gjorde så en avtale med komplett om at jeg skulle få tv'en kredittert fullt ut om de fant feilen. Noen dem også gjorde kort tid etter. Etter mye spekulering valgte jeg å gå for Sony. Spesielt siden Sony er en av merkene med lavest feil prosent når det gjelder lcd tv'er. Rikstv støtte er også positivt for min del. Samsung er nok dessverre ett av merkene med flest feil, ifølge diverse kilder i butikker/nettbutikker og infocare. Men må si at jeg siklet lenge på Samsung 46" F86.. Men som den Sony fanboy'en jeg er kunne jeg rett å slett ikke velge noe annet. Endret 14. mars 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Når eg jobba på IT avdelinga på HSH, så hadde me Infocare på besøk ui gj.snitt ein gong i veka. Anten var det maskinar, elles så var det skjermar. InfoCare rep'en vår meinte Dell LCD skjermar var av særdeles dårleg kvalitet. Men eg veit ikkje, har opplevd Samsung LCD skjermar og TVar som gode. Same med Dell LCD skjermane eg har hatt. No svergar eg dog til HP. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hey fant det ut. Tven kosta opprinnelig 13000kr. Akkurat denne tven var på tilbud nå til 9990kr. Så på det området lurte han meg Men hwy, 500kr avslag på pruting er farsken ikke dårlig på Elkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå