Pebble Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Synes dere begge har rett egentlig.. Er utrolig chill å ligge i senga mi fortiden.. Og, det er nok noe kaotisk, skulle gjerne hatt ett sted å legge bort kontrollene mine på i alle fall.. 5 ps2 kontroller med singstar og eyetoy blir mye å ha liggende fremme.. Og boksene under benken er full av ledninger fra ladere og annet drit.. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Nye bilder av oppsettet mitt Nytt dvdskap og et lite surroundanlegg på plass, hever spill og filmopplevelsen endel ja. edit* beklager litt store bilder :\ Endret 8. mars 2008 av Mhy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nye bilder av oppsettet mitt Niiiice Lenke til kommentar
Candey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det der var bare utrolig pent! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fint, men den duken kan du med fordel ta bort. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fint oppsett, har samme dvdhylle som deg, bare den er dobbelt så stor( to glass dører) Lenke til kommentar
General RAAM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kan slenge inn noen bilder i morgen kanskje, men de jeg har er: Gamecube, PS2, PSP, Nintendo 64 tror jeg ikke har flere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Fint, men den duken kan du med fordel ta bort. Syns duken gjorde seg bra der eg. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har man dame så blir det duker overallt Bare glad jeg fikk henne med på 50" jeg.... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Duken var jo pen den, men jeg ville hengt TVen en god del lavere på veggen. Den ble jo så høyt oppe i forhold til resten av stashet. Kablene ødela også bittelitt, men det er vel ikke så mye å gjøre med. Kanskje samle dem på midten og legge dem i en form for kabelrør. Ellers et meget snertent oppsett. Endret 8. mars 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kjøpte samsung til 18k Modellnummer? Likte godt fargene i den TV-en. Hvordan er den på svartnivå og detaljgjengivelse? Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) SamsungQ96 Synes svartnivået er meget bra, men er ikke helt fornøyd med instillingene enda, er nesten uendelig med instillinger på denne modellen. Men meget godt fornøyd med tvn ja, selv om den bare er hd-ready Blei hengt litt høyt ja, men skal snart flytte til eget hus, så derfor gidder jeg ikke henge den lenger ned Fem 10mm hull i murveggen er nok Endret 9. mars 2008 av Mhy Lenke til kommentar
Antihero_ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Mitt oppsett. Beklager dårlig bilde, tok det med mobilen. Det består av: Samsung LE40M61B Samsung HT-P1200 Dell Latitude X1 + 500GB Lacie Xbox 360 Elite TViX HD-spiller med 500GB HD Canal Digital HD-dekoder Octava 3x1 HDMI Switch Logitech Harmony One fjernkontroll Logitech DiNovo Edge keyboard Endret 12. mars 2008 av Antihero_ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Takk gud for at det kom en svart 360, ellers hadde den ødelagt hele oppsettet ditt! Men, så veldig smooth ut.. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Da har tiden kommet for at jeg også poster min spillebule. - Tatung 32" LCD MCAK-E01 TV - Playstation 3 - Nintendo Wii - Logitech Z-5500 (Som jeg faktisk hentet i går) Fornøyd 14-åring jeg ja Battlefield: Bad Company trailer i HD Front-høyttalere og center-høyttaler Subwooferen som dunker som bare det Bak-høyttalere Sett fra inngangspartiet Playstation 3 spillene. Endret 12. mars 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Takk gud for at det kom en svart 360, ellers hadde den ødelagt hele oppsettet ditt! Men, så veldig smooth ut.. Ikke dårlig, så koselig ut, men har du ikke festet høytalerne litt høyt oppe?? Jeg har ihvertfall plasert høytalerne slik at de er i lik høyde som ørene til personene som sitter i sofaen, Centeren er dog litt høyere men den er vendt litt nedover:) Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Takk gud for at det kom en svart 360, ellers hadde den ødelagt hele oppsettet ditt! Men, så veldig smooth ut.. Ikke dårlig, så koselig ut, men har du ikke festet høytalerne litt høyt oppe?? Jeg har ihvertfall plasert høytalerne slik at de er i lik høyde som ørene til personene som sitter i sofaen, Centeren er dog litt høyere men den er vendt litt nedover:) Har fått mange kommentarer på akkurat det der, så eg har planer om å flytte de til øre-høyde. Ble vel mest "Få de festa på veggen, drit i alt annet" i går Endret 12. mars 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå