Tunky Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) TV, X360, spill og filmer. Spill Konsoll og kontroller. Spiller på en gammel 20". Når jeg får penger skal jeg nok ha en 32" LCD. Skal også (i nærmeste fremtid) kjøpe en Benno CD-søyle (som også kan bruker til DVDer) på Ikea, iom. at det er fullt i TV-bordet. EDIT: Bilder er snudd litt på. Endret 29. februar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Supernab spillsamling Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Supernab spillsamling La folk spille hva de vil. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Supernab spillsamling Du kan jo ikke si hva andre skal spille, det er nab det. Personlig likte jeg spillsamlinge hans (med unntak av guitar hero), likte også oppsette med tanke på at penger sikkert har satt litt begrensninger. Endret 29. februar 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Når jeg ser enkeltes rafinerte samlinger (som den til Knewt) angrer jeg litt på at jeg har en så innmari spilldille som jeg har for det ser litt bedre ut med en konsoll og en liten samling spill enn 7 konsoller og et lass av spill. Ære være spillgalskapen Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser at Knewt har peiling på film... GUDFAREN!<3 Ellers så er det ett pent oppsett det der. Ett tv er ikke så dyrt, Expert har ett 37" til 6999,- (elns). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Med unntak av enkelte spill er jeg ganske stolt over samlingen min.. Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Samsung F86, xbox360, Playstation 3, Chippa playstation 2 og psp. Skal kjøpe ny tv benk som passer bedre inn Er nyinnflyttet så alt er ikke fikset ennå Endret 29. februar 2008 av j8rgen Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sorry. En Sony Ericsson W880 i ett mørkt rom gir ikke gode bilder Egentlig gir den ikke gode bilder i ett lyst rom heller. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ligger litt etter med min ``bule`` for å si det mildt! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 j8rgen: Hva slags htt kjører du? Og er du fornøyd med HD970? F86 er nok ikke dum, er det denne som har en vill kontrast på 25000:1? Syns å huske den hadde et eksremt godt sortnivå for LCD å være =] Ville vurdert å flytte htt lenger ut i fra veggen hvis du sliter med 'boomy' bass, og spesielt hvis bassporten er bakerst. Vet jeg har lovt bilder til noen her, og de kommer så fort jeg får stumpen i gir Har skjedd litt forandringer siden sist! Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) j8rgen: Hva slags htt kjører du? Og er du fornøyd med HD970? F86 er nok ikke dum, er det denne som har en vill kontrast på 25000:1? Syns å huske den hadde et eksremt godt sortnivå for LCD å være =] Ville vurdert å flytte htt lenger ut i fra veggen hvis du sliter med 'boomy' bass, og spesielt hvis bassporten er bakerst. Vet jeg har lovt bilder til noen her, og de kommer så fort jeg får stumpen i gir Har skjedd litt forandringer siden sist! Høytalerne er Jamo e850. Skal prøve å se om jeg får til noen bedre plasering, blir bedre plass når jeg får en mindre tvbenk Er veldig fornøyd med HD970. Sammen med HK970 og noen skikkelige kabler spiller det utrolig fint. Veldig ren og fin lyd. Jepp, f86 har kontrast på 25000:1 Veldig fint bilde på den Endret 29. februar 2008 av j8rgen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) ....sorry.... Endret 1. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du har faktisk ikke Gears? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 en xbox 360 eiger utan gears...!! HÆ??!! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nye leiligheta mi er ferdig om under ein månad. Har handla nytt stue stash til over 50 høvdingar. Gledar meg til å få ting på plass, og få tatt nokre bilete! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Får legge ut enda en gang da.. Jeg har kontroll.. Spillhylla mi, Ja, det er noen kopier der.. Er ikke alltid jeg har råd til å kjøpe alle spillene jeg vil ha, dessverre.. FFVII er fortsatt favoritten, derfor står den slik.. Mine maskiner, og de spillene jeg spiller for øyeblikket ved siden av, altså Kingdom Hearts, Kameo og Guitar Hero 2 customs.. Venter på Lost Odyssey.. En gitar til Ps2 og en til 360, Ps2'n sin er brutters, men jeg har den så jeg får spilt custom plater.. :)Også en fet bamse som synger.. Senga mi, hvor jeg koser meg med spill og serier.. Min 37" HANNspree.. Ikke noe kjempe god tv, men jeg er meget fornøyd iforhold til prisen på 5k! PC-en er alltid tilkoblet så det er lettvint å sette på en episode Scrubs.. Hell Yeah! Edit: Ps3'n er sendt inn, men den kommer forhåpentligvis på plass etterhvert.. Har også en projektor, uten pære som jeg ikke får brukt pga plassmangel og selvfølgelig ødelagt pære.. Dersom noen har tips om hvor man kan kjøpe billige pærer tas det imot med takk.. Endret 6. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Supersweet oppsett pebble så veldig chill ut Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 kaos er vel mer det rette ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå