Mhy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Du har nok rett i det ja Melfaction, men jeg bor her bare midlertidig og har derfor ikke lagt så mye i det enda Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Veldig lekkert det der Mhy! Koser deg med Sex og Singelliv om kveldene ser jeg Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hehe, er nok fruen sitt ja, ikke min type serie må jeg si Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sinnsykt pent! Å, jeg trenger et slikt stativ....Får ikke tak i det noen steder. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Noen "nye" bilder av opsettet mitt. Endret 21. februar 2008 av marius90 Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Snakker vi m-65 fronter, f-6 bak, c-5 center og xtz sub her? God lyd det Sitter på samme oppsettet selv, venter bare på subben og centeren. Skal prøve å få lagt ut noen bilder når den tid kommer Det er ikke tilfeldigvis en H/K 247 du har der også? Edit: La merke til at du faktisk har de samme manualene som meg også (Altså treningsmanualer) Endret 21. februar 2008 av Fettgnomen Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt TV bord i en litt mer gammeldags stil? Gjerne mørkebrunt tre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Et spørsmål til SB-triiP ang. tv bordet ditt: Ser det ikke er noe bakpanel på bordet som skjuler kabler, er det veldig irriterende med kabler liggende så synlige? Har du eventuelt en måte og skjule de på? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Snakker vi m-65 fronter, f-6 bak, c-5 center og xtz sub her? God lyd det inv_biggrin.gif Sitter på samme oppsettet selv, venter bare på subben og centeren. Skal prøve å få lagt ut noen bilder når den tid kommer wink.gif Det er ikke tilfeldigvis en H/K 247 du har der også? Edit: La merke til at du faktisk har de samme manualene som meg også tongue.gif (Altså treningsmanualer) Hehe, nesten riktig. Det er M85 fronter, C6 center. Og en H/K 435 reciver. Ellers så var det riktig. Endret 21. februar 2008 av marius90 Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Et spørsmål til SB-triiP ang. tv bordet ditt:Ser det ikke er noe bakpanel på bordet som skjuler kabler, er det veldig irriterende med kabler liggende så synlige? Har du eventuelt en måte og skjule de på? Det syns ikke så godt, ettersom TV-bordet er nokså lavt. Og siden Receiveren og dekoderen osv dekker til det meste. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Snakker vi m-65 fronter, f-6 bak, c-5 center og xtz sub her? God lyd det inv_biggrin.gif Sitter på samme oppsettet selv, venter bare på subben og centeren. Skal prøve å få lagt ut noen bilder når den tid kommer wink.gif Det er ikke tilfeldigvis en H/K 247 du har der også? Edit: La merke til at du faktisk har de samme manualene som meg også tongue.gif (Altså treningsmanualer) Hehe, nesten riktig. Det er M85 fronter, C6 center. Og en H/K 435 reciver. Ellers så var det riktig. Damn! Utifra erfaringer med mitt system, vil jeg tro en skikkelig action film vil sitte godt igjen i kroppen noen minutter etter filmens slutt Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Damn! Utifra erfaringer med mitt system, vil jeg tro en skikkelig action film vil sitte godt igjen i kroppen noen minutter etter filmens slutt inv_biggrin.gif Ja, funker ganske bra til prisen synes jeg. Spesielt når jeg så transformers, da satt jeg å glisa under hele filmen, bilde og lyd var helt i toppklasse på den filmen. Skal snart investere i en Xtz sub til, som skal stå på andre siden av racket. Og til sommeren så kommer det ny reciver. Etter det så står utbytte av høyttalerne for tur. Da skal jeg gå opp et par prisklasser tenker jeg. Foreløbig så har jeg tenkt på Onkyo 875 + Patos høyttalere. Men får se hva det blir til. Må legge ut bilder av ditt også når du får subben og centeren. Endret 21. februar 2008 av marius90 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) For å komme enda litt nærmere den fullendte spillopplevelsen har jeg montert romperister. Her er et bilde fra undersiden av sofaen: Bruker en 200W subforsterker på dette elementet. Har spilt en del Bioshock nå på Xbox360 - det fungerer helt fantastisk. Big daddy er i stua - det er ikke tvil, hele sofaen rister :!: Endret 21. februar 2008 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Et spørsmål til SB-triiP ang. tv bordet ditt:Ser det ikke er noe bakpanel på bordet som skjuler kabler, er det veldig irriterende med kabler liggende så synlige? Har du eventuelt en måte og skjule de på? Det syns ikke så godt, ettersom TV-bordet er nokså lavt. Og siden Receiveren og dekoderen osv dekker til det meste. Takker for svaret Et sånt tv-bord skal jeg ha Lenke til kommentar
rwu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg får vel hive meg på denne tråden jeg også. 37" TV, Dreambox, DGStation, Wii, Xbox, Xbox360, PS2, Reciever og Media Center PC som også kjører en del konsollemulatorer. Her er spillene. Som dere ser er jeg fan av Guitar Hero og Eye Toy Alt skal vel kontrolleres på en eller anna måte... EDIT: Glemte det som var over TV'n: 1,6m lerret med en gammel ASK projektor i andre ennden.. her vist med Guitar Hero III samtidig på 37" Endret 1. mars 2008 av rwu Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Wow, høy Guitar Hero-faktor Endret 23. februar 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kjøpte du 360 bare for å spille GH2 eller? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 var vel egentlig for rock band. blir vel gh 3 også, da online delen på wii er elendig, og ikke-eksisterende på ps2'n. ellers holder jeg meg til pc for fps spill. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg får vel hive meg på denne tråden jeg også. Haha! Vi har samme tv! Her har du mitt oppsett: Sofaen først: Tven: Tv bilde nr 2: Spillene: (mangler 2 da, condemned og Dirt) Sofa og tv: Så er det bare 5.1 surround igjen som skal fikses denne uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå