Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Sist men ikke minst kabel rotet bak tven. Er det forresten noen som kan si meg om det er farlig eller ikke med så mye kabel rot? Er litt nervøs for eventuell brannfare.

Det verste er at du kan oppleve støy om du har analoge lyd-/bilde-signaler. Det blir nok ikke så mye varmere... Du skulle sett mitt kabelrot. Det henger i tillegg på framsida :p Det er _litt_ av grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe bilde her

 

Opplever ikke noe støy, takk for svaret nå kan jeg ta det med ro med tanke på brannfare. Har hørt mor mi si at det skal være brannfarig så ble litt engstelig.

 

Ingen fare for brann nei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Familiens butikk som er gått i dass eller? Så fikk du alle restene? :p Men stilig var det! :thumbup:

 

Hehe, familien min har nok ikke hatt noen butikk, nei... Alt er kjøpt og betalt av meg selv.

 

 

nice Melfacion, nå fikk jeg lyst å komme bort til deg å spille sonic på Sega :love:

 

Hvis du virkelig mener det, så blir det nok spilltreff med likesinnede retro-samlere i løpet av mars ;) (følg med på retro1.no/forum for detaljer) :)

 

Nydelig oppsett Melfacion, har bare et spørsmål: hvor har du fått penger til alt det der?

 

Penger får jeg jo hver måned av arbeidsgiveren min. Begynte på samlingen for 2-3 år siden, tror jeg...

Lenke til kommentar
Familiens butikk som er gått i dass eller? Så fikk du alle restene? :p Men stilig var det! :thumbup:

 

Hehe, familien min har nok ikke hatt noen butikk, nei... Alt er kjøpt og betalt av meg selv.

 

 

nice Melfacion, nå fikk jeg lyst å komme bort til deg å spille sonic på Sega :love:

 

Hvis du virkelig mener det, så blir det nok spilltreff med likesinnede retro-samlere i løpet av mars ;) (følg med på retro1.no/forum for detaljer) :)

 

Nydelig oppsett Melfacion, har bare et spørsmål: hvor har du fått penger til alt det der?

 

Penger får jeg jo hver måned av arbeidsgiveren min. Begynte på samlingen for 2-3 år siden, tror jeg...

 

Såpass, pen samling du har må være verdt en god slump penger.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvorfor du har mange kopier av ulike spill? Ser f.eks 3 kopier av Night Warriors til Sega Saturn.. 2 Sega Master system konsoller.. osv..

Men.. Veldig fin samling.. Det skal du ha.. Min spillhylle så litt tom ut nå.. :p

 

De to Master System 2 konsollene (4 stykker faktisk - 2 i eske og 2 løse) er jo forskjellige, siden den ene esken kom bundlet med Sonic mens den andre bare hadde Alex Kidd...

 

Mange kopier av spill kommer fordi jeg stort sett kjøper en god slump med spill fra england for å spare frakt, og da tar jeg bare med hele pakka som selgeren vil bli kvitt ;)

 

Saturn samlinga har jeg ikke begynt å rydde i enda, så der er jeg ikke så overrasket over at det er duplikater, men Mega Drive samlingen skal stort sett bare ha ett av hvert spill (med unntak av den ene hyllen med spill jeg har "til overs".

 

(Night Warriors har jeg flere av fordi de er nye, aldri brukt. Du vil ikke tro hvor vanskelig det er å finne Saturn spill uten MASSE riper ;) )

 

Må vel si at jeg kjøper spill for samlingens skyld, og ikke for å spille de ;)

 

Såpass, pen samling du har må være verdt en god slump penger.

 

Tja, den er sikkert det, og jeg har i alle fall brukt over 20 000 på den, tror jeg. (jeg frykter at det er veldig mye mer, egentlig)

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-116985-1203164656_thumb.jpg

post-116985-1203164637_thumb.jpg

post-116985-1203164669_thumb.jpg

Nylig satt opp og gått til annskaffelse av en ekstern HDD for opptak, jeeee, montage2k8

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt nye bilder med mer lys og ikke minst med kameraet rett vei. ;) Nesten vanskelig å se hva du har av ustyr, no offence :p

 

edit: skjul-tags

 

Nevar!

 

K da, men venter fortsatt på endel utstyr pluss databord osv, så tar noen pics med D70'et mitt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...