Lil-H Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tomtruck: fancy oppsett, men du skal ikke gjøre akustikken litt bedre, da? ut i fra gulv og vegger så ser det ut som om du har ekko der, stemmer det? Ville kjøpte noe akustikkplater kjapt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 bakprosekjons tv mala , får du ikke et mega dårlig bilde da? , trudde Bravia bare var lcd jeg Er LCD det der, bare med bakprojeksjon Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Her er den lille hybelen min. Sitter vanligvis med PS3-kontrolleren i handa og spiller litt spill. PS3-maskinen er fin til å lade iPhone, iPod, headset osv. Og Macen ligger ved siden av meg eller i fanget når jeg skal lese litt nyheter eller spille WoW. TV: Tatung 32" Widescreen LCD Høyttalere: Logitech Z-5500 5.1 Spillmaskiner: PS3 60GB og PS2 Ting & tang: iPhone 8GB, Jabra JX10 Bluetooth headset, MacBook Pro 15,4" og en liten router Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lyst til å gi iPhonen din til meg? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nydelig pakke med gadgets du har der, Meldarion. Sikler litt etter den Tatungen der selv, den er vel ikke så veldig dyr? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Nydelig pakke med gadgets du har der, Meldarion. Sikler litt etter den Tatungen der selv, den er vel ikke så veldig dyr? Nei, har sånn selv jeg. Betalte 4250,- for den i sommer. Datakjeden fører V32MCAK som er "arvtakeren" etter V32MCHK (som Meldorion og jeg har). Denne har en sølvstripe under panelet. TV-en er veldig fin den, god ytelse til prisen. Endret 10. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Her er den lille hybelen min. Sitter vanligvis med PS3-kontrolleren i handa og spiller litt spill. PS3-maskinen er fin til å lade iPhone, iPod, headset osv. Og Macen ligger ved siden av meg eller i fanget når jeg skal lese litt nyheter eller spille WoW. TV: Tatung 32" Widescreen LCD Høyttalere: Logitech Z-5500 5.1 Spillmaskiner: PS3 60GB og PS2 Ting & tang: iPhone 8GB, Jabra JX10 Bluetooth headset, MacBook Pro 15,4" og en liten router Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ligner mistenkelig mye på hva jeg har. Samme TV (bare i sølv), PS3, MacBook (svarte 13-tommeren), Logitech z-5500 og iPhone. Du har god smak Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) stilig oppsett.. mange gadgets.. må ha kosta flesk.. Endret 11. februar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Flere poster er fjernet. Tråden handler om bilder av konsoller, ikke diskusjon rundt disse. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Nylig satt opp og gått til annskaffelse av en ekstern HDD for opptak, jeeee, montage2k8 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Får vel laste opp nye bilder her, oppsettet mitt har fått radikale endringer siden sist Jeg har: * Tv: Hyundai HPT-4280 * Konsoll: Playstation 3 60 gb * PC: HP paviion dv 5000 * Anlegg: Logitech z-5500 * hdd opptaker: Advent et eller annet Stolene mine og mitt lille, nusselige bord Tven og sentral høytaleren. Subben til Logitech z-5500 Pcen og hdd opptakeren, har kobla pcen til tven Spill og dvd hylla mi. Litt vanskelig og se hvilke spill jeg har utifra det bildet der så her komme en liste: * Ridge Racer 7 * Formula one championship edition * Resistance: fall of man * Motorstorm * Fifa 08 * Need for speed pro street * Burnout paradise * Assassin's creed (på utlån) * Juiced 2 (på innlån) Kontroll enheten til anlegget, samt fjernkontroll lagret mitt. Dyra mine Sist men ikke minst kabel rotet bak tven. Er det forresten noen som kan si meg om det er farlig eller ikke med så mye kabel rot? Er litt nervøs for eventuell brannfare. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sist men ikke minst kabel rotet bak tven. Er det forresten noen som kan si meg om det er farlig eller ikke med så mye kabel rot? Er litt nervøs for eventuell brannfare. Det verste er at du kan oppleve støy om du har analoge lyd-/bilde-signaler. Det blir nok ikke så mye varmere... Du skulle sett mitt kabelrot. Det henger i tillegg på framsida Det er _litt_ av grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe bilde her Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sist men ikke minst kabel rotet bak tven. Er det forresten noen som kan si meg om det er farlig eller ikke med så mye kabel rot? Er litt nervøs for eventuell brannfare. Det verste er at du kan oppleve støy om du har analoge lyd-/bilde-signaler. Det blir nok ikke så mye varmere... Du skulle sett mitt kabelrot. Det henger i tillegg på framsida Det er _litt_ av grunnen til at jeg ikke har lagt ut noe bilde her Opplever ikke noe støy, takk for svaret nå kan jeg ta det med ro med tanke på brannfare. Har hørt mor mi si at det skal være brannfarig så ble litt engstelig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nylig satt opp og gått til annskaffelse av en ekstern HDD for opptak, jeeee, montage2k8 Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt nye bilder med mer lys og ikke minst med kameraet rett vei. Nesten vanskelig å se hva du har av ustyr, no offence edit: skjul-tags Endret 16. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Her er god-setupen min. litt rotete, men funker greit. Tv er 42" plasma. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Må å si det bildet som heng så beint på veggen bak der stod godt i stil med resten Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Her er spillhjørnet mitt + TV-benken... Den observante observatør ser kanskje at det mangler lys i PS2 logoen på PS2-standen + i EyeToy-overhenget, men det er bare snakk om et par "sukkerbiter" som mangler for å få det i stand Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Familiens butikk som er gått i dass eller? Så fikk du alle restene? Men stilig var det! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Her er den lille hybelen min. Sitter vanligvis med PS3-kontrolleren i handa og spiller litt spill. PS3-maskinen er fin til å lade iPhone, iPod, headset osv. Og Macen ligger ved siden av meg eller i fanget når jeg skal lese litt nyheter eller spille WoW. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor TV: Tatung 32" Widescreen LCD Høyttalere: Logitech Z-5500 5.1 Spillmaskiner: PS3 60GB og PS2 Ting & tang: iPhone 8GB, Jabra JX10 Bluetooth headset, MacBook Pro 15,4" og en liten router Akkurat bestilt en Imac. mac er best. Har ipod touch da. Digg med Iphone eller?! Jævlig kult det du har fiksa deg til der.. Digger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå