cizz Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sinnsvakt fint, hvor stor er den tv'en? Sony 50" bakprojeksjon, tipper jeg =) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kommentar til Malas spillsamling: Har du ikke Galaxy? :O Og hvordan er MoH: Heroes 2? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Sinnsvakt fint, hvor stor er den tv'en? Sony 50" bakprojeksjon, tipper jeg =) Korrekt det OT: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Har ikkje kjøpr Mario Galaxy enda nei, aldri vert noe underholdt av Mario, sett bort i fra Mario Kart. Men eg kjøper nok spillet til dama ein gang MOH:Heroes 2 er eit godt spill vil eg si. Har ikkje fått prøvd online delen ein meir enn noen timer, siden enda ikkje har fått fast nett på kåken (kun 2 dager igjen nu jippi). Ang. grafikken så gjør den jobben bra nok, flyter stort sett i 60fps, noe som er utrolig deilig i forhold til MOH:Vanguard. Kontrollene fungerer som ein drøm omtrent heilt veien, veldig bra gjennomført. Spillet er ikkje kjempelangt (men hvilket spill er egentlig det om dagen) men enspiller delen fant eg veldig underholdene så lenge det varte. Forøvrig så er No More Heroes, USA versjon på vei fra VGP.ca Endret 26. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Lekkert oppsett, Mala! Fornøyd med 50"ern? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har hatt den i ca. ett år, må si meg meget fornøyd. Har blitt mange flotte timer med 360 og PS3 på den for å si det slik Men akurat no kunne eg ha tenkt meg ein ny 42" eller noe, da eg føler den blir litt for dominerende slik eg bor no. Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her en hel haug med bilder jeg har tatt for lenge siden heh (div 360 spill) Rå bilder! Dette er 720p, ikke sant? (X360 klarer vel ikke mer..?). Sykt bra grafikk i alle fall. Ja det er 720p Joda 360'n kan kjøre spill helt opp til 1080p, så lenge spillene har en orginal oppløsning på 1080p.. som VELDIG få har. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 viuldriftking : Heftige saker! Sub`en din er jo enorm! Steike Nydelig bilspill oppsett du har der oxo, så herlig ut! Forresten, hvorfor har du ikke tenkt lysene på bildet med hot road`ene? Glemte å skru dem på!!!! Hadde tenkt det, men kom ikke på det før du sa det. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Joda 360'n kan kjøre spill helt opp til 1080p, så lenge spillene har en orginal oppløsning på 1080p.. som VELDIG få har. Litt OT: CoD4 skal ha 1080p, men en jeg kjenner med 1080p TV, PS3 og CoD4 har problemer med dette. Han setter på 1080p, men når han starter spillet så justerer den seg automatisk til 720p. Kommer det av da? Forresten, noen som kan svare på dette?: Noen som vet om en hylle jeg kan sette på benken min, som jeg kan plassere en forsterker, en Xbox 360 og en skriver? Som på bildet: Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tidenes dårligste bilde. Anyways. 42" LG HD-TV Wii PS2 (ja, den ER der!) PS3 Og ei stor flaske cola for å sammenligne. Penisen min ble for liten til å bruke som målestokk...grunnet TV (penisforlenger) Legg merke til den lekre furupanelen i bakgrunnen! Den dagen furupanel blir trendy blir jeg den kuleste i gata for jeg har furupanel på badet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Se ein god del sider bak her, eldre bilder fra meg,furupanel FTW Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Furu ja... helt nyydelig!! Da vi bygde hus for 13 år siden var furu absolutt siste mote og hele huset ble innredet med masse furu av en "designer". Idag er furu det verste i huset! Ingen av oss klarer det:p Heldigvis har vi kun 3 ting igjen av furu (kommoder) og de venter på å bli byttet ut. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 På tide med nye bilder da det har skjedd en del forandringer siden sist(s 46). Ny receiver er i hus, Onkyo TX SR805 erstatter Yamaha RXV-1500. På sensommeren i fjor kom en HD DVD spiller fra lefdal, Toshiba HD E1. Brukes også som dvd spiller da min Denon 2910 er litt kranglete med dvd'ene til tider. Den brukes mest som cd spiller for tiden. Og for et par uker siden slo jeg til på et tilbud fra elkjøp og skaffet meg en PS3. Fra sweetspot og fra siden: Et par close ups og nu gen samlingen: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Helt greit det der... Greit? Klipsch er konge! Ytterst onanerbart dette Tomtruck! Endret 6. februar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tomtrack: Ikke redd for at forsterkeren skal få pustebesvær? Ser litt innestengt ut Men meget bra oppsett Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tomtrack: Ikke redd for at forsterkeren skal få pustebesvær? Hadde først tenkt å ha den øverst på benken ved siden av center'n, men har sett at flere(på avforum bl.a.) har forsterkerne sine plassert der i denne oppli benken. Ser litt penere ut også. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Noen har mer penger enn meg hvertfall Jeg har ikke råd til mer enn spill nå som det er så mange bra spill. Luksusproblem kan det vel kalles egentlig. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Helt greit det der... Greit? Klipsch er konge! Ytterst onanerbart dette Tomtruck! Jeg kom. Flere ganger. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bilder fra kroken min i nye kåken, tatt med mobil siden kameraet mitt har gått ad-undas Min siste juvel 360 nr.2,HD DVD-drev, Ps2 er for tiden satt bort. pga plassmangel. Må få bort hull i bakplata på TV-bordet slik at eg får satt litt inni bordet også. Nice pad Mala. Er ferdig å byggje min nye kåk no 15. mars. Eller, det vil seie at då er byggmeisteren ferdig å byggje den. Men eg ser mykje på då, så føler eg tek stor del. Står med nøkkelen i handa laurdag 15. mars. Kjem nokre bilete frå mi media løysning i dagane etterpå Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 bakprosekjons tv mala , får du ikke et mega dårlig bilde da? , trudde Bravia bare var lcd jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå