Amberlamps Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva slags tv har du?? Pris? Har så lyst på flatskjerm på rommet men mangler både stikkontakter og plass Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva slags tv har du?? Pris? Har så lyst på flatskjerm på rommet men mangler både stikkontakter og plass Jeg? Har tatung 32" MCHK som koster ca 4500,- Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva slags tv har du?? Pris? Har så lyst på flatskjerm på rommet men mangler både stikkontakter og plass Jeg? Har tatung 32" MCHK som koster ca 4500,- Har sett at det er mange som går for merket Tatung idag! Er tv'n bra? Fet bule ihvertfall, men er Top model noe å se på? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva slags tv har du?? Pris? Har så lyst på flatskjerm på rommet men mangler både stikkontakter og plass Jeg? Har tatung 32" MCHK som koster ca 4500,- Har sett at det er mange som går for merket Tatung idag! Er tv'n bra? Fet bule ihvertfall, men er Top model noe å se på? Tv'n funker bra den! synes nå hvertfall jeg. Ta en titt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756049&hl= Jeg ser ikke på top model:p er bare reklame Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Her er altså gutterommet mitt , med mine konsoller å diverse kom gjerne med komentarer!!! Bakhøytalere til venstre bak meg: Venstre side rom: Ventstre side av tven: Tven,PS3.PS2,PSone,DVD og Lydanlegget: Høyre side av tven: Bakhøytalere til høyre bak meg: Nær bilde tven å alt: Magnat Omega 530 21tommer subwoofer: Endret 24. januar 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
MST Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er du litt for glad i lyd eller^^..? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ja er vel kanskje det Men er gøy når det trøkker litt å da!!! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fy flate for en subwoofer! Tenker at det rister noe i veggene der i huset ja Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den var heftig, aldri sett så stor subb før. Har du byggd den inn i den kassa selv? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fy faen så råe Jamo-høyttalere du har! Hvor mye tar du for dem? Det må da trykke noe sinnsykt i rommet ditt! Hvor dypt går subben? 10Hz? Trådens råeste anlegg Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Minner meg litt for mye om bilanlegg, uff Men det trøkker sikkert. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fy flate for en subwoofer! Tenker at det rister noe i veggene der i huset ja ja det rister ganske godt!!! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Den var heftig, aldri sett så stor subb før. Har du byggd den inn i den kassa selv? Nei har kjøpt den sånn! av audioform.no Men det går an å få tak i elimentet løst også hvis men er intresert i å bygge selv Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fy faen så råe Jamo-høyttalere du har! Hvor mye tar du for dem? Det må da trykke noe sinnsykt i rommet ditt! Hvor dypt går subben? 10Hz? Trådens råeste anlegg Jamo høytalerene er egentilg ganske gamle! har byttet ut diskantene å melomtonene i dem! men dem er vel egentilg ikke til salgs! suben går fra 150Hz til 5oHz anlegget er greit men hadde trengt et par gode 10" eller 12" også Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Minner meg litt for mye om bilanlegg, uff Men det trøkker sikkert. 21" er i utgangspunkten en bil basser om jeg ikke husker feil! Det trøkker helt greit men blir jo aldri bra nok Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Herregud da, lær deg redigeringsfunksjonen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ikke dobbelpost. Ikke trippelpost. Men quadpost! Epic! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 viuldriftking : Heftige saker! Sub`en din er jo enorm! Steike Nydelig bilspill oppsett du har der oxo, så herlig ut! Forresten, hvorfor har du ikke tenkt lysene på bildet med hot road`ene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Bilder fra kroken min i nye kåken, tatt med mobil siden kameraet mitt har gått ad-undas Min siste juvel 360 nr.2,HD DVD-drev, Ps2 er for tiden satt bort. pga plassmangel. Må få bort hull i bakplata på TV-bordet slik at eg får satt litt inni bordet også. Endret 26. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sinnsvakt fint, hvor stor er den tv'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå