Nauz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er kun 1 optisk inngang. Har anlegget koblet til ps3`en via en optisk kabel ja Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg må da så gjerne spørre.. Hvilket land er du fra.. (Siden du brukte noe asiatisk språk på Ps3'en din) Han sa han lasta ned oppdatering til GT5 prologue, som bare har komt ut på japansk. Skjønnt det.. Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Får ikke til å laste opp bilder. Noen som kan gi en kort veiledning ? Har gjort det før, men nå vil ikke noen bilder bli lastet opp. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Får ikke til å laste opp bilder. Noen som kan gi en kort veiledning ?Har gjort det før, men nå vil ikke noen bilder bli lastet opp. Har du plass nok på brukeren din til å laste opp bilder? ( når man skal legge vedlegg står det hvor mange mb man har igjen) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Mitt oppsett nå, med den nye Philips 32PFL5522D, som jeg kjøpte for 4444 kr i dag Note: Siste bildet ser man at bildet er forstrukket. Kom visst borti Size knappen når jeg skulle velge Source Blir mye bedre etter hvert. Har planer om noen hyller, en forsterker med 2.1 høytallere og veggfeste til tven Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kjøpte TVen på timessalgt på Elkjøp i dag? Var der selv i dag å kjøpte meg kamera til 400 kr. Men hvordan er TVen? Fornøyd? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kjøpte TVen på timessalgt på Elkjøp i dag? Var der selv i dag å kjøpte meg kamera til 400 kr. Men hvordan er TVen? Fornøyd? Jepp, det gjorde jeg Jeg var nr. 2 i køen Jeg er kjempe fornøyd med TV'en! Akuratt som jeg forventet, ikke noe etterslep eller noe! Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Mitt oppsett. TV: Fujitsu-Siemens 40" Myrica VQ40-1 Lyd: Panasonic SC-HT990E-S Endret 2. januar 2008 av Oakis Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Synes det så litt trangt ut for PS3en der. Pass på varme.. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Synes det så litt trangt ut for PS3en der. Pass på varme.. Neida, er rikelig med plass. Ser bare lite ut på bildet Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Synes det så litt trangt ut for PS3en der. Pass på varme.. Trangt det der nei!? Min PS3, 360Elite, Wii og PS2 står klint helt oppi hvertandre inni en slags halvåpen reol, klarer seg helt fint de (men det skal sies at PS3`en bråker like mye som xboxen). Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her er mitt rom:) Compaq Pc Playstation 3 - 40GB Daewoo 26'inches - HD Spill Til Playstation 2 og 3 DVD Og Playstation 2 høyttaler PSP Kommenter eller spør hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her har jeg fått min lille krok: Skal poste litt nye bilder senere. Vi skal pusse opp litt i stua mi også =) Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Nå gikk det an å laste opp Vet ikke hva som ikke funket forrige gang jeg prøvde. Her er da mine gamle venner Her er min samling av spill. Er ikke så mange men. Den nye xbox 360 Jeg fikk til jul :-) Alle konsollene sammen med min high-tech sony Tv. Tipper det er mange som sikler av misunnelse nå ja. Tar med et bilde av PCen min og. Den er satt opp litt merkelig, men må spare plass Endret 2. januar 2008 av FnTor Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Her en hel haug med bilder jeg har tatt for lenge siden heh (div 360 spill) Endret 3. januar 2008 av Scarymovies Lenke til kommentar
Giorgos Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fantastiske bilder ,Scary movies. Når jeg får kjøpt meg en ny TV legger jeg ut noen bilder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jepp, det gjorde jeg Jeg var nr. 2 i køen Jeg er kjempe fornøyd med TV'en! Akuratt som jeg forventet, ikke noe etterslep eller noe! Tro meg, den Tven har masse etterslep, bare sett på en Blu-Ray eller HD DVD film, snakker av erfaringer Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Scarymovies; gidder du legge de bildene i en spoilertag? Blir en fryktelig tung side av alle bildene, samt at det vel strengt talt er på grensen til off topic med screenshots av spill. Er ikke for å være vanskelig altså.. selv om jeg nå fremstår som vanskelig Lenke til kommentar
DeviantFractal Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Scarymovies; gidder du legge de bildene i en spoilertag? Blir en fryktelig tung side av alle bildene, samt at det vel strengt talt er på grensen til off topic med screenshots av spill.Er ikke for å være vanskelig altså.. selv om jeg nå fremstår som vanskelig Da er det gjort. Sorry, jeg leste topic titlen litt feil for å si det sånn Fantastiske bilder ,Scary movies.Når jeg får kjøpt meg en ny TV legger jeg ut noen bilder. Takk takk Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her har jeg fått min lille krok: Skal poste litt nye bilder senere. Vi skal pusse opp litt i stua mi også =) Fy f! Akkurat etter min smak, nydelig! Likte utseendet på høyttalerne dine (spesielt rear/side høyttalerne) Hva slags system har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå