Triiiip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er jo nesten helt likt med noen PS3 spill å da Ja, ser noen europeiske har hvit rygg med sort skrift, men alle jeg har bestilt fra Amerika har hatt grafikk og font custom for hvert spill. Stemmer Etter jeg kjøpte f.eks Heavenly Sword fra England var det sånn kul layout bak der å. Ser jo bedre ut men ikke noen big deal. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det blir slikt et fokus på hvilken konsoll spillene hører til, istedenfor hva slags spill det faktisk er. Koverene til 360 er en god mal til hvordan spillkover bør være; et lite avsatt område med logo til konsoll, mesteparten med grafikk fra spillet, og muligheter for et bittebittelite område hvor egoselskaper som EA kan klistre på logoen sin. Oppsettet er helst unikt for hver konsoll, men det viktigste er at spillene kommer fram. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har rydda og oppgradert litt, f.eks fått meg xbox 360 halo 3 special edition Jeg har fler konsoller men gidder ikke ta bilde av de (nintendo NES og ps2) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 har også nye bilder. min nye 360 Elite Legendary plakaten 360 spilla mine ZZzzz nye spill som lå i postkassa idag Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ZZzzz Fint sengetøy.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fint sengetøy.. Ole Brum er rått ^^, Likte 360 spilla dine da Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nice! Men eg ser ikke wii'en din. Lenke til kommentar
FnTor Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nice! Men eg ser ikke wii'en din. :!: Han er sikkert litt flau over den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hehe.. Wii'en ligger helt oppe på lofte, koblet til en vanlig tv siden jeg ikke kan spille uten hdkabel på min hdtv. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) PS3 / Xbox 360 Satser på at spillbiblioteket utvider seg til jul Endret 29. november 2007 av pregra Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Utrolig pent! Godt å se andre som verdsetter Sopranos Sesong seks kommer ut på Blu-Ray, forresten. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Liker Samsung TV'en din, hyllene dine(spesielt hyllene med Simpson filmer osv ), Philips HDMI hjemmekino anlegget ditt, PS3'en og 360'n og stort sett alt! Hvor har du kjøpt hyllene? Lurer spesielt på de med sort glass, iom at jeg kjenner en som har disse, men han fikk kjøpt de billig fra Fretex eller noe ^^, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ja det der var skikkelig flott, stiller meg også nysgjerrig til de hyllene dine Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser ut til at du liker Cristiano Ronaldo og Man Utd like mye som meg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 @pregra Likte godt den hylla med CD'ene dine i. Hvor har du kjøpt den? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Disse var ihvertfall å fa tak i på Ikea før, det var der jeg kjøpte dem. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Alt av hyller er kjøpt på IKEA, husker dessverre ikke hva de heter Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 det var en et fint oppsett. likte både tv bordet og hyllene Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Alt av hyller er kjøpt på IKEA, husker dessverre ikke hva de heter De store skapene heter Bertby vitrineskap. Har selv 2 sånne Den andre typen tror jeg heter kaxås, men mulig jeg husker feil. Har også et sånt skap. Men Bertby skapene er min favoritt. Det perfekte skap til oppbevaring av spill, film og musikk. Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Pc og 360 hånd i hånd Forsterker og SVS centerkanal Wii og SVS PB10 subwoofer SVS MTM SCS-01 Fronter (SBS-01 kompletterer 7.1 lydbildet) 42" Decktron plasma med Wii sensorbar on top Ting og tang er stablet inn i et Sound Organisation Z3 Silver bord. edit: oversiktsbilde hindres av kort ledning på webcam Endret 30. november 2007 av freke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå