Gormers Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er vel slik at den står litt mindre stabilt, og hvis du har en av de cvd-drevene som har sjangse for å ripe opp cd-er, er det en større sjanse for at dette skjer hvis du har den vertikalt. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Men Xboxene med BenQ DVD Drive har ikke dette problemet? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Xbox 360 er laget for å stå både vertikalt og horisontalt. Har ikke hatt noe problemer hittil med at cdene blir ripete. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde du rydda kablene bak der hadde det sett 10 ganger bedre ut med en gang. Men ellers bra. Ordner sånt når en bedre forsterker er på plass. Enda litt "work in progress". Blir nok til å skifte ut sofaene med godstoler også. Bah, blir jo aldri fornøyd^^ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde du rydda kablene bak der hadde det sett 10 ganger bedre ut med en gang. Men ellers bra. Ordner sånt når en bedre forsterker er på plass. Enda litt "work in progress". Blir nok til å skifte ut sofaene med godstoler også. Bah, blir jo aldri fornøyd^^ Ja. Pleier å gjøre det først som sist jeg- ellers blir det jo aldri gjort. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Eg har faktisk begynt å la boksen min ligge horisontalt, boksen min er roligere slik Har forøvrig flyttet, så kan poste noen nye bilder fra TV-hjørnet seinere Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Bare de gamle Xbox'ene da? De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende. beklager men bare må bry meg litt her. Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 såvidt jeg var det vel aldri reklamert at den originale xboxen kunne stå vertikalt Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Bare de gamle Xbox'ene da? De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende. beklager men bare må bry meg litt her. Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen? tror du og kjeksmestern forveksler xboxer.. Kjeksmestern mener den svarte gamle xboxen.. Xbox 360 derimot er designet for å stå begge veiene. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Rotete og jæævlig. flytter ut om 2 uker:P (obsobs store bilder) de ble så latterlig sstore at jeg legger linker istedet:P http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20001.jpg http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20002.jpg http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20004.jpg Endret 15. november 2007 av zellpropell Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Rotete ja, men nice utstyr! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Rotete og jæævlig. flytter ut om 2 uker:P (obsobs store bilder) de ble så latterlig sstore at jeg legger linker istedet:P http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20001.jpg http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20002.jpg http://www.home.no/pwnpwnhaxx/stuff/speake...atemp%20004.jpg FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller? Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... Endret 15. november 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ny spille tv! Panasonic TH-42PZ70 Full HD Plasma. Bildet fra Xbox360 i 1080p 1:1 pixel via hdmi er fantastisk. Component kabel til Wii er bestilt. Må inrømme at det var litt av en forskjell fra min 9 år gamle 32" crt..... Me happy Endret 15. november 2007 av Mr_Spock Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller? Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det? Ny spille tv!Panasonic TH-42PZ70 Full HD Plasma. Bildet fra Xbox360 i 1080p 1:1 pixel via hdmi er fantastisk. Component kabel til Wii er bestilt. Må inrømme at det var litt av en forskjell fra min 9 år gamle 32" crt..... Me happy Den var sykt digg ja! Hvor mye måtte du ut med for den da? Nice Elite også Men, hvor mye varme gir den lampa oppå? Jaja, du har jo uansett 3 års garanti fra MS hvis du skulle få RROD for overoppheting. Vet hvertfall at jeg ikke hadde satt en lampe med lys pære inni oppå min Xbox, fordi det gir så mye varme. Hadde en sånn lignende lampe fra IKEA, som sikkert ble 80 grader varm eller noe Men, åssen er Philips 32PFL5322? Ser Elkjøp har kommet med tilbud på 3999 kr for denne TV'en, 2 uker på rad. Syns det var en fin pris for en 32'' fra Philips. Men hvordan duger bildet på denne? Det er 4000:1 kontrast og 8ms responstid. Leste at det ikke er egen Audio Ut, åssen kan jeg gjøre det da hvis jeg skal få lyd på data høytallere, når jeg skal bruke HDMI fra Xboxen til TV'en? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Bare de gamle Xbox'ene da? De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende. beklager men bare må bry meg litt her. Hvorfor i allverden reklamerte MS med at den kunne og stå vertikalt da når dem lanserte konsollen? tror du og kjeksmestern forveksler xboxer.. Kjeksmestern mener den svarte gamle xboxen.. Xbox 360 derimot er designet for å stå begge veiene. Ah my bad Leste ikke godt nok her.. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller? Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det? Ny spille tv!Panasonic TH-42PZ70 Full HD Plasma. Bildet fra Xbox360 i 1080p 1:1 pixel via hdmi er fantastisk. Component kabel til Wii er bestilt. Må inrømme at det var litt av en forskjell fra min 9 år gamle 32" crt..... Me happy Den var sykt digg ja! Hvor mye måtte du ut med for den da? Nice Elite også Men, hvor mye varme gir den lampa oppå? Jaja, du har jo uansett 3 års garanti fra MS hvis du skulle få RROD for overoppheting. Vet hvertfall at jeg ikke hadde satt en lampe med lys pære inni oppå min Xbox, fordi det gir så mye varme. Hadde en sånn lignende lampe fra IKEA, som sikkert ble 80 grader varm eller noe Men, åssen er Philips 32PFL5322? Ser Elkjøp har kommet med tilbud på 3999 kr for denne TV'en, 2 uker på rad. Syns det var en fin pris for en 32'' fra Philips. Men hvordan duger bildet på denne? Det er 4000:1 kontrast og 8ms responstid. Leste at det ikke er egen Audio Ut, åssen kan jeg gjøre det da hvis jeg skal få lyd på data høytallere, når jeg skal bruke HDMI fra Xboxen til TV'en? Kjøpte tven under salget på Netshop om tirsdagen for 14k. Lampa som står på Eliten er kjøpt på Bauhaus og skifter farge - det er lysdioder som er kilden - den blir ikke varm i det hele tatt. Hvis du vil ha separat lyd ut til receiver/aktive-høytalere må du kjøpe en slik, hvis du ikke har Elite: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hdmiavcable/ Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Rotete ja, men nice utstyr! hehe, har liksom planlagt og flytte over lenge tid nå.. så det har vært unnskyldning for å slippe rydde.P men fått hus med et par kompisser nå skal bli en poorno stue:) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 FAAN. Jeg ble redd nå as. Er det bare meg eller ser jeg refleksjon av en diger afroman i TVen din? Er det sånn du ser ut eller? Antar at det er en plakat bak i rommet ditt.... Du ser vel at det ikke er et speilbilde, og at det er TV'en som viser det? Hvordan kan du da forklare den kraftige refleksjonen av cdmappen som er på bakken? Er jo da vanskelig å avgjøre om afromannen er en refleksjon eller et bilde på tven! Hvordan kan du forklare at bilde av afromannen ikke overlapper refleksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå