iNtensimilla Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor 2* PS3, og ingen 360? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor 2* PS3, og ingen 360? Tvilling fanboys. Lenke til kommentar
Lightningboy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jævli fint! takker! Grunnen til at det er 2 ps3 er at kun den ene er min. Deler leilighet. Skulle gjerne Byttet ut den ene med en 360, med tanke på Masseffect, og Ninja gaiden 2 osv. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enig, spesielt pappesker. En får inntrykk av at vedkommende mener å briefe. selvfølgelig gjør han det med den samlinga :S Joda, er litt mer lov med den samlinga. Må innrømme den Dreamcast-boksen gjorde meg litt opphisset Men når det går på helsa løs med esker til hardwareutstyr, nye konsoller, tilbehør, etc etc så ser det ikke så veldig sofistikert ut akkurat ut akkurat. Tenkte bare helt generelt Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøpt TV-bordet på Ikea? Vet du om det finnes i svart? Vet ikke om det er kjøpt på ikea (leier møblert leilighet), men vet disse finnes i svart ja. Får du ikke plass til forsterkeren der PS3ene står? Vurderte å kjøpe en slik "hylle" tidligere men var usikker på om tingene mine fikk plass. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får vel hive meg på denne tråden jeg også. Pent Liker spesielt godt at sonic står i Mega Driven under der Lenke til kommentar
Lightningboy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Får vel hive meg på denne tråden jeg også. Pent Liker spesielt godt at sonic står i Mega Driven under der Sonic må man ha vettu Angrer bare på at jeg solgte Sonic 2 i min spede barndom Lenke til kommentar
kaken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 :-----------------------D Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ojoj, noen som er happy happy med Assassin's Creed ser jeg Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heldige faen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Litt OT her, men eg fannt ikkje den andre tråden Om noen kan linke meg den tråden så kan vi fortsette der, er litt ute etter ein rimelig fullkommen Dreamcast pakke. Ebay er utelukket da det er noe kluss med VISA kortet mitt og paypal verifiseringa der.. Ka er rimelig pris i dag for ny DC og orginal innpakning ? Svar gjerne på PM eller link meg den andre tråden for konsoll samlinger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Og jeg som trodde kaken var en løgn? Jeg vil også ha Assasins Creed! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bilder av mine konsoller. Jeg har playstation 1, gamecube, DS og 360. Hadde også en Gameboy color. Bilde 1: Xbox 360 + to kontroller + headset + Forza 2 og Oblivion Bilde 2: Gamecube + 4 spill, DS + 2 spill og Playstation 1 + mange demoer Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Sånn ser det ut for øyeblikket. Mangler Wii og N64. Ene er på reperasjon (pikselfeil, varmeproblem) og gamlingen er i bakre del av stuen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hadde du rydda kablene bak der hadde det sett 10 ganger bedre ut med en gang. Men ellers bra. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Bare de gamle Xbox'ene da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det ikke sånn at det anbefales å ha Xbox360 liggende? Pga. riper i spill? Nei..? Bare de gamle Xbox'ene da? De gamle Xboxene var ikke laget for å stå vertikalt, bare liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå