Mala Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Trøtt i dag du også E-wok? Endret 31. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tok litt bilder i går da ting endelig begynner å komme på plass i hyllene i den nye leiligheten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Eg misunner deg heilt sinnykt mye Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Eg misunner deg heilt sinnykt mye Det gjør jeg også! Må være sinnsykt høy verdi i den samlingen der! dessverre, har jeg aldri hatt noe eldre enn Nintendo 64, Playstation 1 eller Nintendo GameBoy. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hadde jeg hatt like mange spill fra en viss konkurrerende produsent hadde den nok vært verdt en god del mer. Markedsverdien på SEGA er ikke det helt enorme Men har nok brukt mer penger enn hva som er forsvarlig på spill jeg aldri spiller Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men du skal vel skaffe deg Nintendo samling også? Med NES, SNES osv? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehe, det har jeg virkelig ikke plass til før jeg kjøper meg hus... Og det er nok noen år til enda Og jeg håper da at jeg har blitt kurert for denne samlemanien innen den tid. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hehee, noen flasker sterk drikke, tomme, i kroken Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enig, spesielt pappesker. En får inntrykk av at vedkommende mener å briefe. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Enig med geo:) jeg har gjemt bort både ps1en og ps2en og så og si alle spilla =) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut. Tro meg, som den eneste i vennegjengen med noe som helst interesse for spillsamling er det ikke akkurat midt i glaninga jeg har plassert dette Men jeg har en dedikert krok til formålet, kall det hva du vil. Jeg regner med at samlemanien går over i løpet av noen år, så jeg kan bruke kroken til noe mer fornuftig (bokhyller?) Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Meget fin samling Melfacion! Som gammel Sega fan kjente jeg det begynte å klø i gamer nervene da jeg så den samlingen av Mega Drive spill. Husker spesielt godt Streets og Rage, fantastisk bra beat'em up. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut. Tro meg, som den eneste i vennegjengen med noe som helst interesse for spillsamling er det ikke akkurat midt i glaninga jeg har plassert dette Men jeg har en dedikert krok til formålet, kall det hva du vil. Jeg regner med at samlemanien går over i løpet av noen år, så jeg kan bruke kroken til noe mer fornuftig (bokhyller?) Hehe, siden det bare var esker og hyller på bildet, så jeg for meg at du bodde på en slags hybel, og at alt var dekket med slike artifacts, bortsett fra en liten stol og et spisebord midt i rommet. Men ja, det kan jo være at du rett og slett har litt bedre plass en meg, og kan avse noen kvadratmeter til din samling. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Enig, spesielt pappesker. En får inntrykk av at vedkommende mener å briefe. selvfølgelig gjør han det med den samlinga :S Endret 7. november 2007 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Meget fin samling Melfacion! Som gammel Sega fan kjente jeg det begynte å klø i gamer nervene da jeg så den samlingen av Mega Drive spill. Husker spesielt godt Streets og Rage, fantastisk bra beat'em up. Vel, om du bor i nærheten av Kongsberg har du mulighet til å gjenoppleve det: Skal ha spilltreff med en gjeng fra et annet forum i helga (retro1.no). Her er det både hjerterom og husrom Lenke til kommentar
Lightningboy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Får vel hive meg på denne tråden jeg også. Oversiktsbilde av konsoller, tv, og stereoanlegg. Spillhylle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 2 stk. PS3`er også da gitt Meget lekkert altså Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpt TV-bordet på Ikea? Vet du om det finnes i svart? Lenke til kommentar
Lightningboy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kjøpt TV-bordet på Ikea? Vet du om det finnes i svart? Vet ikke om det er kjøpt på ikea (leier møblert leilighet), men vet disse finnes i svart ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå