Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden det er en litt treg søndag så tenkte jeg at jeg kunne hive meg på i dansen her.

Bildene er ikke av beste kvalitet grunnet både gammelt kamera og fotografen(meg) men de taler vel for seg selv egentlig.

Her er stuen slik det ser ut når jeg spiller musikk, ser på nyheter eller spiller Wii

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Picture009.jpg

Her kan man se på alle babyene mine på nært hold.

Picture010.jpg

Her er det close-up av alle spillemaskinene pluss dvd-spiller.

Picture011.jpg

Her er min nyeste baby. En Onkyo TX-SR875B receiver. Fantastisk sak!

Picture012.jpg

Og sist men så absolutt ikke minst så får vi sett hvordan jeg har det når jeg ser på film eller spiller X360/PS3. 2meter herlighet :w00t:  Veldig dårlig bilde, men det er veldig vanskelig å få tatt bilde av dette her.

Picture016.jpg

Det er vel ikke feil å si at jeg begynner å bli ganske så fornøyd med oppsettet mitt nå :D

9458758[/snapback]

Er du ikke litt bekymra for å ha 360'n innelukket slik? Ser ikke ut som han for all verdens av luft inni der

Lenke til kommentar
Er du ikke litt bekymra for å ha 360'n innelukket slik? Ser ikke ut som han for all verdens av luft inni der

9460934[/snapback]

Har hatt min gamle premium stående slik i nesten ett år. Og jeg er(bank i bordet) en av de få som enda ikke har hatt en eneste rød ring til nå :)

Har alltid døren åpen når jeg spiller i tillegg slik at den få nok av luft fra alle kanter. Den blir faktisk ikke spesiellt varm i det hele tatt så langt jeg har fått sjekket. Jeg støvsuger også jevnlig slik at det samler seg lite støv i kjøesystemene til babyene mine. Når jeg byttet min premium til elite på ebgames så lurte de faktisk på om jeg aldri hadde brukt min gamle box :D

Og jeg kjører den selvsagt ikke innelukket på samtidig som PS3 kjører. PS3 spyr ut mye mer varme inni der, men den klager ikke heller. Bare så vidt jeg kan høre noe viftestøy fra den av og til, men det er minimalt.

Sånn sett er den stereobenken meget fin. Den ser ut som om den er innelukket men når man begynner å gå den etter i sømmene så er den faktisk bare lukket helt på hver kortside. Bak er den nesten helt åpen og i midten er det store rom for luften til å bevege seg i. Rett og slett veldig godt ventilert.

Lenke til kommentar

9460934[/snapback]

Har hatt min gamle premium stående slik i nesten ett år. Og jeg er(bank i bordet) en av de få som enda ikke har hatt en eneste rød ring til nå :)

Har alltid døren åpen når jeg spiller i tillegg slik at den få nok av luft fra alle kanter. Den blir faktisk ikke spesiellt varm i det hele tatt så langt jeg har fått sjekket. Jeg støvsuger også jevnlig slik at det samler seg lite støv i kjøesystemene til babyene mine. Når jeg byttet min premium til elite på ebgames så lurte de faktisk på om jeg aldri hadde brukt min gamle box :D

Og jeg kjører den selvsagt ikke innelukket på samtidig som PS3 kjører. PS3 spyr ut mye mer varme inni der, men den klager ikke heller. Bare så vidt jeg kan høre noe viftestøy fra den av og til, men det er minimalt.

Sånn sett er den stereobenken meget fin. Den ser ut som om den er innelukket men når man begynner å gå den etter i sømmene så er den faktisk bare lukket helt på hver kortside. Bak er den nesten helt åpen og i midten er det store rom for luften til å bevege seg i. Rett og slett veldig godt ventilert.

9461720[/snapback]

Hmmm.. Høres interesangt ut, hvor mye betalte du for TV-benken?

Lenke til kommentar

Artig å se hvordan folk har det under TV'n

Her er mitt oppsett for et par måneder siden. Flere konsoller har kommet krypende siden den tid ;)

360'n kan dere så vidt skimte oppå sub'en, Wiien er på utlån til en kompis idet bildet ble tatt, og PS2'n var også på utlån.

Ellers er det vel ikke så mange som klarer å gjenkjenne alle konsollene på bildet (12 forskjellige)

Kommer med ny oppdatering om en måneds tid når jeg får flyttet inn i den nye leiligheten :)

post-30672-1189603929_thumb.jpg

Lenke til kommentar

For øyeblikket:

360 på komponent-inngang

Mega Drive og Master System på SCART inngang.

Jeg har 2x6 strømuttak bak TV'n og 3 stk 3 veisbrytere for scart, så jeg kan potensielt ha 11 konsoller koblet til samtidig.

Skal også kjøpe en 3 veisbryter for komponent så jeg kan ha wii, 360 og PS2 koblet til der samtidig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...