Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

veldig kul hsuket jeg tapte så rått i den turneringa våres at jeg satt 24 timer å spilte konstant for å bli den beste neste gang jeg skulle spille mot noen.

var foresten ikke 13 men 11, eller var det 12? samma det ikke så stor forskjell, anbefales å prøves med barna. eller mange venner.

Endret av Luftig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Darth MToffy: Er ikke så lysten på å sjekke nå, men den Onkyo'en du har, er det den med HDMI 1,3 og DTS MA? I så fall grattis :D

9459301[/snapback]

Det er en av de nye som har de sakene der ja. Alt fra 605 og oppover har hdmi 1.3 og både Dolby Digital TrueHD og DTS MA. Ikke det at det hjelper mye akkurat nå siden det er bortimot umulig å få tak i signalkilder som serverer TrueHD eller DTS MA i bitstrøm-format. Men kjekt å ha uansett. For min del er det mer kraftreservene og bildeskaleringen(HQV Reon-chip som gjør underverker med de fleste kilder inkl dvd) som er digg. THX Ultra2-logoen røsker også litt i nerdehjertet mitt :D

Lenke til kommentar
I anledning mitt nyoppussede rom tenkte jeg at det måtte være på sin plass med noen bilder :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
IMGA0520.jpg

 

IMGA0521.jpg

 

IMGA0518.jpg

Mine kjære konsoller ...

 

IMGA0522.jpg

 

IMGA0524.jpg

 

IMGA0525.jpg

Cruisern er et must :!:

 

Her foregår altså mesteparten av mitt fryktlig sosiale liv om dagen ...

9457686[/snapback]

www.ihatetomcruise.com :ph34r:

 

Darth:

Hvordan funker Wii med projektor? Har plassert sensor-baren på et spesielt sted? Gratulerer med en feeeeet reciever forresten.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

JAHA, THXultra2 har vel aldri vært negativt. Jeg ble litt skuffa over designet, men ettersom jeg så den i sort akkurat så ble det med ett litt diggere =]

 

Men, trudde det ikke var mulig å levere TrueHD hvis man har på bitstream (på PS3 skal det hvertfall hukes av på linear)? Eller, blander jeg litt nå?!

Skal innrømme at jeg ikke har satt meg så mye inn i de nyeste formatene. Men er LPCM TrueHD?

Du har PS3, den leverer jo TrueHD.

 

uff. skal rett på AVforum å lese om de nye lydformatene. er en skam å ikke kunne detta :p

 

Btw, de infinity'ene, er det en sm versjon? Var veldig lave for sm-verson, men designet så likt ut som sm 115/215. eller, 115 er det vel kanskje?

Lenke til kommentar
JAHA, THXultra2 har vel aldri vært negativt. Jeg ble litt skuffa over designet, men ettersom jeg så den i sort akkurat så ble det med ett litt diggere =]

 

Men, trudde det ikke var mulig å levere TrueHD hvis man har på bitstream (på PS3 skal det hvertfall hukes av på linear)? Eller, blander jeg litt nå?!

Skal innrømme at jeg ikke har satt meg så mye inn i de nyeste formatene. Men er LPCM TrueHD?

Du har PS3, den leverer jo TrueHD.

 

uff. skal rett på AVforum å lese om de nye lydformatene. er en skam å ikke kunne detta :p

 

Btw, de infinity'ene, er det en sm versjon? Var veldig lave for sm-verson, men designet så likt ut som sm 115/215. eller, 115 er det vel kanskje?

9460006[/snapback]

PS3 leverer hd-formatene i LPCM-format inntil videre. Altså tar den seg av dekodingen av signalet. Det er noen rykter om at en firmware-oppgradering vil gjøre bitstrøm mulig også i tillegg til LPCM. LPCM er jo bare ukomprimert rådata så ja LPCM kan være både DD TrueHD og DTS MA, men det er altså etter f.eks PS3 har dekodet datastrømmen først.

 

Fronthøytalerene er SM155(altså de med 15" basselement), SM Center og SM85 som bakhøytalere. Mange som misliker den serien men jeg har hatt disse høytalerene i 8år nå og liker lyden godt. Fin blanding av lydtrykk, kontant bass og pen lyd når det trengs. De våknet virkelig til live med den nye receiveren. Var som en ny verden steg inn i stua mi :w00t:

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...