T-Bear91 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kjøpte meg denne skjermen forje uke spiller xbox360'ien på den 9442462[/snapback] Hvordan er det å spille på den skjermen? Blir bildet uskarpt? I å med at oppløsningen på den skjermen er mer enn 720P. Noe som gjør at bildet blir oppskalert? Jeg har lyst til å kjøpe meg en rimelig lcd skjerm, men det som beskymrer meg er at LCD skjermer er ikke kjent for å være gode til å vide Unative oppløsninger.... 9442564[/snapback] det er veldig skrap bilde på skjermen. men nr man bruker pc skjerm kan man bare velge oppløsninger i stedefor 720-1080p man finner seg en oppløsning man liker, og gamer med det hvis du velger en oppløsning og den er litt skjevt til siden kan man bare trykke på auto adjust image. da flytter bilde seg midt på skjermen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I anledning mitt nyoppussede rom tenkte jeg at det måtte være på sin plass med noen bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mine kjære konsoller ... Cruisern er et must :!: Her foregår altså mesteparten av mitt fryktlig sosiale liv om dagen ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Das was incredibly naise! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så ryddig har jeg det også. Strøkent oppsett. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Utrolig pent, Jorchi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jøss, de bildene der gledet hjertet mitt på eit vis Utrolig pent var det rett og slett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Veldig pent! Men ejg bare lurer på, har du merket noen forskjell på om du brukte den støttegreia for sensorbaren som er på tvn din eller ikke? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tusen takk alle sammen :!: , er veldig fornøyd selv også ... @ gormers: Er ikke sikker på om selve støtten gjør tingen. Men jeg merker hvertfall forskjell fra å ha den stående under tven. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Marshall MG ffs?! Annet enn det så var det et veldig pent rom. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Pent Jorchi! Knalltøff TV Gjemt vekk 360-en? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om du liker Tom Cruise eller? heeh Ryddigheten er nesten til å ta på =] Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det var nice, lik gitar og tv som meg Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Siden det er en litt treg søndag så tenkte jeg at jeg kunne hive meg på i dansen her. Bildene er ikke av beste kvalitet grunnet både gammelt kamera og fotografen(meg) men de taler vel for seg selv egentlig. Her er stuen slik det ser ut når jeg spiller musikk, ser på nyheter eller spiller Wii Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her kan man se på alle babyene mine på nært hold. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er det close-up av alle spillemaskinene pluss dvd-spiller. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er min nyeste baby. En Onkyo TX-SR875B receiver. Fantastisk sak! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og sist men så absolutt ikke minst så får vi sett hvordan jeg har det når jeg ser på film eller spiller X360/PS3. 2meter herlighet Veldig dårlig bilde, men det er veldig vanskelig å få tatt bilde av dette her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er vel ikke feil å si at jeg begynner å bli ganske så fornøyd med oppsettet mitt nå Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg satt og tenkte "lol for en liten tv"... så kom lerretet Hvor høy oppløsning er det på Projektoren? Hadde det ikke vært for pengemangel skulle jeg satanmeg skaffet meg en jeg også! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg satt og tenkte "lol for en liten tv"... så kom lerretet Hvor høy oppløsning er det på Projektoren? Hadde det ikke vært for pengemangel skulle jeg satanmeg skaffet meg en jeg også! 9458774[/snapback] Helt vanlig 720p projektor. Venter på at 1080p skal bli innenfor rimelighetens grenser. Synes enda 1080p koster mer enn det smaker på projektor-fronten. 720p holder uansett i massevis for meg enda. Er tross alt den oppløsningen eller dårligere som er på 99% av det som blir vist med projektoren. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 var fint der skulle gjærne hatt det sånn selv. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fin tv-benk Darth MToffy, har en sånn i stua. Og ja, det er herlig med et 2m bredt lerret å spille på. Hva slags projektor har du da? Har selv en Optoma HD70, billigste HD ready projektoren på markedet, ihvertfall blant de billigste. Drømmer om en full HD projektor, men prisene må nok enda litt ned før DET blir noe av Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fin tv-benk Darth MToffy, har en sånn i stua. Og ja, det er herlig med et 2m bredt lerret å spille på. Hva slags projektor har du da? Har selv en Optoma HD70, billigste HD ready projektoren på markedet, ihvertfall blant de billigste. Drømmer om en full HD projektor, men prisene må nok enda litt ned før DET blir noe av 9458818[/snapback] Har en Panasonic PT-AE900 projektor hvis ikke jeg husker helt feil. Kjøpte den i fjor høst. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 tror jeg hadde et 2 meters lerret i 13 års bursdagen min masse venner på SSX 3 turnering. kult det skulle gjerne hatt det fortsatt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 tror jeg hadde et 2 meters lerret i 13 års bursdagen min masse venner på SSX 3 turnering. kult det skulle gjerne hatt det fortsatt. 9458832[/snapback] hørtes ut som en kul bursdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå