Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ser vi det :)  Fin krok det. Tven koster? Verdt pengene?

9219474[/snapback]

 

betalte 4500,- fra netshoposlo (henta den der). absolutt verdt pengene, det eneste er analoge signaler som ikke er fult så fine som pc,dvd og spill. Men analoge signaler lever jo ikke så lenge og jeg fikk tv'en nå i helga, har kanskje ikke fått stilt den inn helt perfekt enda :)

Jeg angrer hvertfall ikke!

Lenke til kommentar

Da kommer mitt lille bidrag. Hadde egentlig planlagt å vente med å poste mine saker siden det er en del spill som mangler, og tv/konsoll- oppsettet mitt ser helt, vel, forjævlig ut. Rett og slett fordi at meg og familien er på flyttefot, så blant annet gamle tvbord blir benyttet.

 

Men men, gir vel et lite inntrykk av hvordan jeg har det.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Saker.JPG
Lenke til kommentar

Den stakkars lille trebenken har fått et ganske stort lass med dyr elektronikk på seg ja. Skal bli utrolig godt å få byttet den ut med en stor, romslig og ikke minst mye penere tvbenk snart. Har jo ikke engang plass til min vanlige "stand-alone" dvdspiller nå, så må minst ha noe med 4 hyller. Greit å ha litt ekstra plass til kontrollere og slikt også. :)

Lenke til kommentar

Har hatt samme headset som deg BloodSpiller i snart et år nå. Sinnsykt bra! ;D

 

Har klart å ødelegge et da, men fikk et nytt et da jeg gikk opp på den lokale Spaceworlden og sa ifra ( Skulle bare ta det på meg og da røk en av sølvtrådene ).

 

Men har vurdert å skaffe meg HDTV. Er det plasma eller LCD som anbefales?

 

Og jeg har sett en del tver til 10.000 kr og under det og, er disse tvene verdt å bruke noen tusenlapper på, eller burde jeg legge inn litt mer for å få noe skikkelig?

Lenke til kommentar

Man får for det man betaler, men jeg ville selv valgt en litt mindre tv viss budsjettet var lavt. Skal tven kun brukes til spilling så kunne du gjerne kjøpt plasma. Da sortnivået på plasma mener jeg er mye bedre enn LCD.

LCD er god til PC og holder lenger enn Plasma, mer tørr jeg ikke og si da jeg ikke har fullt peiling på dette.

Har hørt at plasma kan "brenne" seg fast i skjermen. De nye brenner mindre enn de litt eldre tver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...