JV Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Det der var ei flott stue. Veldig classy med mykje svart og noko kvitt her og der. +1! 9147639[/snapback] Jo takk. Dama er flink til å velge farger og jeg er flink til å male Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Du setter da ikke planter oppå høytalerne, det blir helt feil. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Hehe, satte hos broren min som har fått seg dame og slikt og tenkte over akkurat det samme som du sier blomvik.. Nytter ikke Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Nei. Må nok inngå noen kompromisser Når jeg får fylle stua med konsoller og lyd må nesten hun få pynte litt Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Nei. Må nok inngå noen kompromisser Når jeg får fylle stua med konsoller og lyd må nesten hun få pynte litt 9151792[/snapback] Blomster på høyttalerne er 100 % uaktuelt uansett. Da får det heller være mener jeg Lenke til kommentar
JV Skrevet 27. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2007 Da får det heller være mener jeg 9154630[/snapback] Da får det heller være med dame eller høyttalere? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Da får det heller være mener jeg 9154630[/snapback] Da får det heller være med dame eller høyttalere? 9155742[/snapback] Høyttalere skal være uten blomster. Godtar hun ikke det er det ikke mye å ha på Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Høyttalere skal være uten blomster. Godtar hun ikke det er det ikke mye å ha på 9158511[/snapback] Derfor du sover alene Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Får få opp noe her da, ikke mye å vise frem men pyttsann Thomsen 32" LCD! + 1 stk Wii Okey da, kanskje ikke LCD, men fortsatt 32! Kjekke ikeabenk med plass til litt filmer og musikk (har bare 2 Wii spill, ikke den store utstillingen men) Tv-lyd er jo ikke det beste så Logitech X-210 løfter lydbildet et par hakk Surfestasjonen (lever fortsatt på AGP kort så blir lite spilling på den der) Har koblet opp 2stk Jamo D590 til den siden jeg hørermye på musikk her. Har og en Jamo D 8CEN men den står til pynt til jeg får meg en surround forsterker. Da skal det handles et par D570 som bakhøyttalere så er det komplett! Lite nærbilde av D590 Vel, det var det lille jeg hadde å by på. Blir en 360 på meg i slutten av sommer men ellers må jeg vel leve med dette en stund til Endret 28. juli 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Ser ut som du har lik tv som meg. Her er et groggy bilde av min midlertidige krok. Flytter snart ut igjen, så derfor er det litt rotete. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Fint å se jeg ikke er den eneste som fortsatt lever på rørbilde skjerm Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 jeg og lever fortsatt på rørbildeskjerm . funker fint Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2007 Sjokoladekake, sånn Logitech høytalere du bruker til TVen hadde jeg til PCen min før jeg heller byttet til å bruke hjemmekino anlegget mitt De Logitech høytalerne funker fett dem, visste ikke at de funket til TV men :O uansett, til en så billig penge er det bra Fint rom Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Sjokoladekake, sånn Logitech høytalere du bruker til TVen hadde jeg til PCen min før jeg heller byttet til å bruke hjemmekino anlegget mitt De Logitech høytalerne funker fett dem, visste ikke at de funket til TV men :O uansett, til en så billig penge er det bra Fint rom 9162273[/snapback] Takker Jo hadde de på pc'n jeg og, men av en eller anna grunn plukket de opp lyder hver gong jeg eller romkameraten fikk melding eller ble ringt til på mobilene. Veeeldig irriterende Ikke hørt noe lyd fra de etter de ble plugget i tv'n så, tenker dataen hadde noe med det å gjøre kanskje. Billig og bra ja Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Sjokoladekake, sånn Logitech høytalere du bruker til TVen hadde jeg til PCen min før jeg heller byttet til å bruke hjemmekino anlegget mitt De Logitech høytalerne funker fett dem, visste ikke at de funket til TV men :O uansett, til en så billig penge er det bra Fint rom 9162273[/snapback] Takker Jo hadde de på pc'n jeg og, men av en eller anna grunn plukket de opp lyder hver gong jeg eller romkameraten fikk melding eller ble ringt til på mobilene. Veeeldig irriterende Ikke hørt noe lyd fra de etter de ble plugget i tv'n så, tenker dataen hadde noe med det å gjøre kanskje. Billig og bra ja 9166351[/snapback] Hehe, samme her Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Nytt bord så tenkte jeg kunne poste et nytt bilde PS3 og 32" Bravia Endret 30. juli 2007 av shaker Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Hvilken NAD forsterker har du? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2007 Er et par år siden jeg kjøpte den men satser på at den heter C320BEE siden det er det eneste jeg kan se på fronten Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 31. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2007 Hehe, hatt min en god del år selv. En NAD C350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå