WangenPs3 Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Bærum? 9135456[/snapback] hehehe der kom den ja....Er oppvokst i Bærum ja, men på "feil" side. Jeg har en meget lukrativ jobb innenfor DHL med gode frynsegoder så jeg har vel en 30-40 000 utbetalt i mnd'en. Så jeg jobber og sliter for pengene men ser nå at dette lønner seg for min del:) Veldig,veldig onanerbart dette her Wangen *kremt* Det er vel ikkje uten grunn du har satt 360`en på eit luftig sted kontra PS3`en ^^ 9135762[/snapback] hehe takker:) Egentlig er grunnen til at den står der pga. at det ikke er plass til den "i tv benken". Men det var valget mellom den og Ps3 og Ps3 trenger ikke så utrolig mye luft (i forhold) så jeg tok standpunkt i det:) Tomrommet til venstre for 360'en, kan jeg fylle opp med min gamle xbox, Ps2 eller noe annet dilldall. Kanskje 1 Wii i tilfelle jeg får besøk?? Får se. Når jeg får oppdatert her med den nye sofaen så skal jeg ta et nytt bilde(da er alt av anlegg oppe og går regner jeg med) Endret 24. juli 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Litt offtopic, men kvifor har eg følelsen av å ha lest innlegget til Wangen (det siste) før? Endret 24. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 You tell me..... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) @dark by design: Jeg vil gi skryt for sengen, det vil si det som lå under den hehehe der kom den ja....Er oppvokst i Bærum ja, men på "feil" side. Jeg har en meget lukrativ jobb innenfor DHL med gode frynsegoder så jeg har vel en 30-40 000 utbetalt i mnd'en. Så jeg jobber og sliter for pengene men ser nå at dette lønner seg for min del:) Hehee, ja jeg vet hvordan det ligger an, kjenner faktisk flere som bor akkurat der Men det var hærlig lønn i forhold til alderen, tørr jeg spørre hva jobben går ut på? Endret 24. juli 2007 av Motoko Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Dark by Design sitt soverom: Datakroken. Her står PCen min med 2skjerms-oppsett. Jau, er smerteleg klår over at ein skjerm er grå, og ein svart. Men det hjelper meg å hugse på kva som er høgre, og kva som er venstre. Datakroken 2. Hyller oppfor dataskjermane. Her har eg glas til kvar ei anledning. Skulle det væra brennevin, shottar, kvitvin eller øl. Til og med varm sjokolade. Sänghalmen. Treng eg sei meir? Hylle over seng. Elskar slike 'curious'. Har drukke for mykje vondt for å få tak i dei. Godtekroken. Her står my beloved ones. 2 stk 360'ar (ein orginal og ein modda), 1 stk XBOX1 og ein stk HTPC. TV-benken er heimelaga, så eg følgeleg veldig stolt over denne. Spela mine. 51 liter. Var nettop på color-line til Strömstad. Lyd m.m. Her står kontrollsenteret til Logitech Z-5500 - og sparebørsa mi. 9136112[/snapback] Lekkert DBD, rett og slett lekkert Men tror nesten ikke på at den TV benken er hjemmelagd. Så alt for bra ut hehe Endret 24. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2007 Ja der har du det jaggu meg flott dbd Og mye skryt skal du få for TV-benken din 9136158[/snapback] Takk takk! Herlig soverom! @dark by design:Jeg vil gi skryt for sengen, det vil si det som lå under den Seff! 51 liter brunt kose-vatn! Lekkert DBD, rett og slett lekkert Men tror nesten ikke på at den TV benken er hjemmelagd. Så alt for bra ut hehe 9136920[/snapback] Takk takk! Mykje ein kan lage med ein dreiebenk ++ har fått mykje hjelp av papen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Men det var hærlig lønn i forhold til alderen, tørr jeg spørre hva jobben går ut på? 9136673[/snapback] Den går ut på Flyfrakt. Spedisjon & Logistikk. Export av Norsk fisk til hele verden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Den går ut på Flyfrakt. Spedisjon & Logistikk. Export av Norsk fisk til hele verden. 9138341[/snapback] Høres skikkelig hi-tech ut jeg vill også tjene store summer, 16k etter skatt er lite =/ Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 hehehe der kom den ja....Er oppvokst i Bærum ja, men på "feil" side. Feil side? Er det en feil side i Bærum? Dette er informasjon jeg trenger da jeg bor i Bærum, og håper jo såklart jeg bor på riktig side Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Double Troble*** Endret 25. juli 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
JV Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Rykkinn.. oohh.. er det ikke der harald eia kommer fra? Da må det være riktig side OT: Skal ta bilder når jeg kommer hjem så denne tråden får vokse litt mer Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Off topic yet again: Harald Eia er derfra ja....Gått på samme skoler som han og i ny og ne har han svippet innom. Men Rykkinn tilhører "The Darkside" i Bærum Regner med at jeg tar noen nye bilder i midten av August når jeg har smekka opp noen hyller bak TV'en og sofaen + resten av anlegget er oppkoblet og satt ferdig Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Rykkinn 9138535[/snapback] Det var godt å høre. Da går jeg utifra at jeg bor på rett side. For en lettelse Lenke til kommentar
JV Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Her er ett bilde. Har en PSTwo som kanskje ikke syns så gått. Den står faktisk oppå Xbox'n (Xbox 1 that is) Har også en PSP, men den ligger i skuffa EDIT: Kan kanskje skrive hva som er her: Konsoller: Xbox 350 Xbox Nintendo Wii PSTwo PSP (i skuffen ) Annet: Yamaha RX-V450 (forsterker) Pioneer Dvd/HDD-opptaker Panasonic TH-42PX70 (tv) Joytech AV 550(?) Control Center (Component Switch som jeg er LITE fornøyd med ) 3 av skuffene er fulle av filmer og den siste innholder kontrollere og spill. Ikke så alt for mange spill altså. Bortsett fra til Xbox. Til den har jeg masse.. ehh.. backups? Har bestemt meg for aldri å modde en konsoll igjen pga. at det blir for lett å bare laste ned spill i store hauger. Tar bort all gleden ved å spille. Blir alt for mange spill jeg bare tester i 5 min for så å prøve neste. Sist jeg sjekket filmoversikten min hadde jeg vel 244 orginale filmer. Høres ikke så mye ut, men gud i himmelen hvor skremmende det var å ta ca-pris på 90,- og gange det med antall filmer *svelg* Masse penger men mye moro Endret 31. juli 2007 av JV Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Blir ikke dette litt varmt for 360en a Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Her er da min spillsamling, som har rukket å bli nokså stor. Har nemlig hatt min kjære PS2 i fem år nå, og de fleste av de spilla har jeg kjøpt veldig billig på play.com. Er mange av spilla jeg ikke har begynt på ennå, bl.a Beyond Good & Evil, men satser på å få gått igjennom en del spill nå i sommerferien. Har vært i en lang periode der jeg rett og slett mista spillegleden mer eller mindre, og var "mett" på spill, men føler den har kommet tilbake nå. Storkoser meg nå uansett med Bully/Canis Canem Edit samt Guitar Hero-spilla og skal snart igang med Tomb Raider Anniversary. Hadde også en rekke 360-spill, men måtte dessverre selge både maskinen og alle spilla (bortsett fra de tre Xbox-spilla mine) pga trang økonomi. 9120093[/snapback] Hvor mange spill har du ca hatt? Jeg har hatt på det meste over 200stk Lenke til kommentar
JV Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Blir ikke dette litt varmt for 360en a 9143153[/snapback] Har ikke hatt no problemer enda nei. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Her er da min spillsamling, som har rukket å bli nokså stor. Har nemlig hatt min kjære PS2 i fem år nå, og de fleste av de spilla har jeg kjøpt veldig billig på play.com. Er mange av spilla jeg ikke har begynt på ennå, bl.a Beyond Good & Evil, men satser på å få gått igjennom en del spill nå i sommerferien. Har vært i en lang periode der jeg rett og slett mista spillegleden mer eller mindre, og var "mett" på spill, men føler den har kommet tilbake nå. Storkoser meg nå uansett med Bully/Canis Canem Edit samt Guitar Hero-spilla og skal snart igang med Tomb Raider Anniversary. Hadde også en rekke 360-spill, men måtte dessverre selge både maskinen og alle spilla (bortsett fra de tre Xbox-spilla mine) pga trang økonomi. 9120093[/snapback] Hvor mange spill har du ca hatt? Jeg har hatt på det meste over 200stk 9143834[/snapback] Er vel på det meste akkurat nå, i hvert fall hva PS2-spill angår. Nå har jeg vel 55 PS2-spill (fikk nylig Okami i bursdagsgave! ). Har vel en 11-12 GC-spill, og fem-seks PS1-spill. Hadde vel en 14 360-spill (som jeg savner dypt! ), men disse ble solgt på qxl (for altfor lite, IMO) litt etter litt, ettersom jeg trengte penger. PS2'en har derimot alltid vært min favorittkonsoll, selv om jeg likte min 360 særdeles godt. Men jeg kommer alltid tilbake til PS2'en, og den har gitt meg uhorvelig mange gode spillminner opp igjennom de fem åra jeg har hatt den. Og naturligvis har det vært den maskinen jeg har prioritert framfor de andre, og valgte alltid PS2-versjonen når det gjaldt multiplatform-titler. Er fortsatt ikke ferdig med å kjøpe inn flere PS2-spill. MGS3: Subsistence, FFXII, Psychonauts, Dark Chronicle og Dragon Quest VIII SKAL inn i samlinga mi, før eller siden. Er også noen andre spill jeg savner, sånn som hele Hitman-serien, samt de resterende Onimusha-spillene. Elsker å samle, enten det er film, musikk eller spill. Er rett og slett blitt en aldri så liten hobby å prøve å få tak i alle de må-ha-spilla og filmene, og jeg bruker vel kanskje litt for mye tid og penger på det enn jeg burde. Uansett, så har jeg ingen planer om å selge min samling noensinne, noe mange andre gjør/har gjort. Den tabben gjorde jeg med SNES'en og N64, og den tabben skal jeg aldri gjøre igjen, for å si der sånn! Endret 26. juli 2007 av deusex Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Her er ett bilde. Har en PSTwo som kanskje ikke syns så gått. Den står faktisk oppå Xbox'n (Xbox 1 that is) Har også en PSP, men den ligger i skuffa 9143019[/snapback] Det der var ei flott stue. Veldig classy med mykje svart og noko kvitt her og der. +1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå