T-Bear91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jeg har 2 pcer, en xbox 360, en ps2, psp, gameboy, hadde DS. hadde masse ps2 spill før men har nesten ingen nå... Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvem er den mest sexy konsollen utseendemessig syns du a L.Arve?! ettersom du får studert dem orntlig i et "norskt" hjem?! Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvem er den mest sexy konsollen utseendemessig syns du a L.Arve?! ettersom du får studert dem orntlig i et "norskt" hjem?! 7872346[/snapback] Egentlig så gir jeg beng i hvordan dem ser ut. Men siden du spør så må jeg nok si at PS3 er den konsollen som tiltaler meg mest rent utseendemessig. Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Kos oppsett du har L.Arve! Endret 4. februar 2007 av b-real Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) La oss holde denne tråden ren for konsollkrig. Bruk rapporter knappen folkens Flott med X360, Wii og PS3 ved siden av Endret 4. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Og posten stenges midlertidig for opprydding av folk som ikke klarer å holde seg til emnet og må på død og liv diskutere hva som er "best". Dere lærer aldri hva? Edit: Thread åpnet igjen. Dette er ikke en diskusjon der dere skal diskutere hva dere syns er best av utseende eller rent funksjonelt. Hold dere On-topic og så slipper dere at innleggene deres blir fjernet/redigert. Og ikke quote bilder er dere snill. Fjern img-tagene når dere skal sitere et innlegg med bilder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Her er mine 360 Bruker bare en VGA skjerm til å spille på, så orker ikke å poste bilde av tven edit: PSP en min er helt standard, og DSen min er delvis solgt. Og min xbox1 klarte jeg å ta livet av. Endret 4. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jøss, her var det mange herlige oppsett! Kjellerstuen ser ut som eit bombet horehus tilsatt ein liten dæsj Hiroshima & Nagasaki 1945 samt Tsjernobyl 1986, så kan heller poste bilder ved ein seinere anleding Endret 5. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Driv for tida og bygg heimekinoen, solgte nettop Samsung LCDen for 10 laken. SANYO PLV-Z5 er på veg, og lerret er under konstruksjon. Skal ta nokre bileter når eg er ferdig, om ei god vekes tid. (avhengig av leveringstida på 12mm MDF plata eg har bestillt på Byggern) Endret 5. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 noen her som er seriøse gamere ser jeg veldig mye stilig. skal poste mitt lille oppsett i morgen, kan ikke måle seg med det som er her men det er mitt lille hjørne Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Her er mine 360 Bruker bare en VGA skjerm til å spille på, så orker ikke å poste bilde av tven edit: PSP en min er helt standard, og DSen min er delvis solgt. Og min xbox1 klarte jeg å ta livet av. 7873268[/snapback] Ahh, den svarte 360'n er sexy Har du lakkert selv eller kjøpt kabinett eller hva ? Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg får nesten legge ut av oppsettet mitt. Det er ikke tvil om at grafikken til 360 kommer til sin rett på 106", men Wii går også greit. Morsomt med Wii Sports foran ett stort lerret. Her har jeg det bra Liker Nintendo Litt filmer og musikk også: Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvem er den mest sexy konsollen utseendemessig syns du a L.Arve?! ettersom du får studert dem orntlig i et "norskt" hjem?! 7872346[/snapback] Egentlig så gir jeg beng i hvordan dem ser ut. Men siden du spør så må jeg nok si at PS3 er den konsollen som tiltaler meg mest rent utseendemessig. 7872411[/snapback] Gir også beng i hvordan de ser ut hehe... men siden folk omtaler PS3 som en brødboks/grill så måtte jeg bare vite om den ser så for jævlig ut ...og du ser den jo "live" så da stoler jeg på din uttalelse Fint oppsett by-the-way... Skulle ønske jeg også hadde alle konsollene Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Her er de store gutta sammen med tvn, de andre konsollene gidder jeg ikke grave frem:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ahh, den svarte 360'n er sexy Har du lakkert selv eller kjøpt kabinett eller hva ? 7874179[/snapback] Kjøpte det på modnet.no, var godt pakket inn. Anbefales! Har bare tatt ringen fra den orginale kabinettet og putta i den svarte. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg får nesten legge ut av oppsettet mitt. Det er ikke tvil om at grafikken til 360 kommer til sin rett på 106", men Wii går også greit. Morsomt med Wii Sports foran ett stort lerret. Her har jeg det bra 7874941[/snapback] Tok litt tid før jeg så Wii, den er jo så liten Har selv spilt på en 94" og det er helt rått Endret 5. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
lostoman Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva skal du med 2 Bundy ? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Rettelse: Like mye "sløsing" som og bruke penger på et nytt grafikkort hvert eneste år Endret 6. februar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå