XtaZ Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 The Black Attack! Fått meg nytt bord, en flott oppgradering fra de to sammenskuffede nattbordene jeg hadde før 9037171[/snapback] Wow! Den spillsamlinga der fikk nok andre PS fanboys til å drite i buksa Nice Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 her er min nåværende ghetto setup. skal flytte om en måneds tid, så gidder ikke mekke noe fancy opplegg. Bildene er tatt med relativt dårlig mobil-kamera, så kvaliteten er ikke så mye å skryte av. Lang ifra alle pc-spillene jeg har er avbildet der. resten ligger i diverse pakkesker i kjelleren Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Black Attack! Fått meg nytt bord, en flott oppgradering fra de to sammenskuffede nattbordene jeg hadde før 9037171[/snapback] Noe sier meg at vegavnil liker fotball spill. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er det bare jeg her som har sånn 21" vanlig TV Den er noe dritt, mamma gidder ikke og kjøpe ny TV til meg heller, kan ikke kjøpe selv...da har jeg ikke råd til ps3. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Er det bare jeg her som har sånn 21" vanlig TV Den er noe dritt, mamma gidder ikke og kjøpe ny TV til meg heller, kan ikke kjøpe selv...da har jeg ikke råd til ps3. 9045940[/snapback] Selvfølgelig er du ikke den eneste, bare se litt lenge bak i tråden Selv om jeg skal arve en widescreen som ihvertfall har støtte for 790p eller noe tilnærmet det. Endret 10. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Grunnen til min er noe dritt er at det er noe galt med bilde røret eller noe sånt. Bildet går liksom i svart av og til, og det er ikke lite ofte heller. Vi må slå til oppå TV for den skal virke igjen, tenk at jeg må leve med en sånn dritt tv når jeg skal spille ps3 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Tror jeg ville ha spart til jeg hadde råd til begge deler gitt. (Fin tv og playstation) Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ps3 5 spill 2,5m lerret og hd projektor såå glad i feriepenger fikk også spyttet inn 7.1 i rommet, sittet der inne i en 3 dager i strekk nå Endret 11. juli 2007 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Fin samling der, exmx....av vodka! Lenke til kommentar
exmx Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Fin samling der, exmx....av vodka! 9050903[/snapback] Hehehe. takk takk. Må bare få sagt at vodkaen har jeg kjøpt selv, mens 90% av spillene har jeg fått gratis. Hadde neppe kjøpt så mange spill på egen regning. Er bare et fåtall av spillene jeg har giddet å fullføre. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 og en fin samling av både spill og vodka og rimi bærepose men til saken ser du har veldig mange xbox spill og en god del gc spill. fin samling du har med gc og xbox spil iallefall Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Fikk meg Xbox 360 for en måneds tid siden så nå er det på tide med bilder Xboxen fikk jeg for en måneds tid siden, PSPen er kjøpt på lanseringen, det samme er DS Liten. Ikke mange spillene, ikke engang Gears EDIT: Var da felt som ting skulle kødde seg i dag da Endret 13. juli 2007 av Cry Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 Har no nettop fått opp LGen på soverommet. Ein LG 42" LCD sak. Skal få tatt bilete av soverommet seinere og legge ut. Har bilete frå stua tidlegare i tråden. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2007 her er min nåværende ghetto setup.skal flytte om en måneds tid, så gidder ikke mekke noe fancy opplegg. Bildene er tatt med relativt dårlig mobil-kamera, så kvaliteten er ikke så mye å skryte av. Lang ifra alle pc-spillene jeg har er avbildet der. resten ligger i diverse pakkesker i kjelleren 9038269[/snapback] Kor fekk du kjøpt Optimus Prime?! MUST HAVE! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 her er min nåværende ghetto setup.skal flytte om en måneds tid, så gidder ikke mekke noe fancy opplegg. Bildene er tatt med relativt dårlig mobil-kamera, så kvaliteten er ikke så mye å skryte av. Lang ifra alle pc-spillene jeg har er avbildet der. resten ligger i diverse pakkesker i kjelleren 9038269[/snapback] Kor fekk du kjøpt Optimus Prime?! MUST HAVE! 9068270[/snapback] skummet rundt på en Brio butikk etter bursdagsgave til nevøen, og kom over Optimus Prime (sammen med en lam Megatron..). måtte bare kjøpe den Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2007 Nytt "PC" bord Har flere PS2 spill, men spiller ikke så ekke vits og vise dem frem Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 Lekkert! Hvor mange tommer og hva oppløsning er den tv'en din? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 LG 32"LB2R Oppløsningen er 1366 768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå