Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lader: Kjøpte den fra Play.com

Koster som du ser 18 Euro, som er ca. 200 Kr.

 

Tv'en står ikke på gulvet.., hehe ser det nå at det bildet søg litt..  :blush:

Den står på en peis hylle faktisk.., ca. 40 cm over gulvet.

8936135[/snapback]

 

Ja er et lekkert stativ :) Men prisen er 28 Euro da å ikke 18. Noe som er ca 230kr. Fare for at det blr toll da gitt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Lader: Kjøpte den fra Play.com

Koster som du ser 18 Euro, som er ca. 200 Kr.

 

Tv'en står ikke på gulvet.., hehe ser det nå at det bildet søg litt..  :blush:

Den står på en peis hylle faktisk.., ca. 40 cm over gulvet.

8936135[/snapback]

 

Ja er et lekkert stativ :) Men prisen er 28 Euro da å ikke 18. Noe som er ca 230kr. Fare for at det blr toll da gitt :thumbdown:

8938509[/snapback]

 

 

Ops!;P Mente 18 Britiske Pund (GBP)

Beklager det der.. Men det blir noe lunde det samme, 217 NOK tror jeg at jeg måtte betale..

Lenke til kommentar
Det surroundannelgget: er det bare for reklame at det blir kalt det eller er det faktisk laget til 360 og slik at den virker bedre enn vanlig surroundannlegg med samme styrke?

9000838[/snapback]

Vel, det er egen "game-mode" og slikt. Fjernkontrollen til anlegget har også de knappene du trenger til å kommandere Xboxen. Greit med en "kombifjernkontroll" :) Har ikke testet alverdens forskjellige anlegg, men det fungerer bra. Ble "frelst" av anmeldelsen på Dingz.no. Det kom faktisk på listen over topp 10 kuleste dinzer :D

 

 

 

 

Det var ett nice oppsett Kjeksmestern :dribble:

Er du fornøyd med Tatungen? Fint surround anlegg, fine møbler. Skulle ønske jeg hadde ett oppsett som deg..

9000854[/snapback]

Kan diskuteres, (de to kassene på siden er mini-kommoder uten skuffer :p) men takk uansett! :)

 

Tatungen er jeg veldig fornøyd med, den skal være "suveren" i sin prisklasse. Ga bare 4250,- for den, nesten tyveri spør du meg. :D (Mamoz.no) Fungerer flott sammen med Xbox 360-en min hvertfall, kribler litt i fingrene etter å skaffe en PS3 å stikke den inn i HDMI-inngangen. :D Er du ute etter en billig HDTV, tror jeg denne er tingen, har fått mye skryt på nettet.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Tatungen er jeg veldig fornøyd med, den skal være "suveren" i sin prisklasse. Ga bare 4250,- for den, nesten tyveri spør du meg. :D (Mamoz.no) Fungerer flott

9000984[/snapback]

 

 

Har 42" fra Tatung selv og jeg er strålende fornøyd. Knall TV for knallpris :D 1080p er ikke til å klage på heller:)

Lenke til kommentar
Vel, det er egen "game-mode" og slikt. Fjernkontrollen til anlegget har også de  knappene du trenger til å kommandere Xboxen. Greit med en "kombifjernkontroll" :) Har ikke testet alverdens forskjellige anlegg, men det fungerer bra. Ble "frelst" av anmeldelsen på Dingz.no. Det kom faktisk på listen over topp 10 kuleste dinzer :D

9000984[/snapback]

HELT ENIG!

 

Jeg har det samme anlegget selv, og det er en fantastisk lyd som kommer ut av det... Det er sant at Pioneer og Microsoft har samarbeidet om dette anlegget, og at det er skreddersydd for Xbox 360. Det er absolutt å annbefale :love:

Lenke til kommentar
Lader: Kjøpte den fra Play.com

Koster som du ser 18 Euro, som er ca. 200 Kr.

 

Tv'en står ikke på gulvet.., hehe ser det nå at det bildet søg litt..  :blush:

Den står på en peis hylle faktisk.., ca. 40 cm over gulvet.

8936135[/snapback]

 

Noen andre som har spurt, men følger det med oppladbare batterier i den pakken?

 

Edit: Sjekket linken, ser ut som det følger med batteri ja.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...