Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men og kjøpe en ps3 blir for dyrt. skjønn det den som kan

8809929[/snapback]

Grunnen til at jeg ikke kjøper PS3 er ikke derfor. Grunnen til at jeg kjøpte xbox 360 er fordi jeg ver fornøyd med den gamle xbox'n og at microsoft har Halo :thumbup:

 

Vær så snill å ikke brygg opp til storm med konsollkrig nå :no:

Lenke til kommentar
Har hatt friår, jobber enda på bedriften her. Har brukt altfor mye penger på spill og tilbehør at det nesten er skummelt.

8809766[/snapback]

Synes ikke jeg har brukr så mye jeg... 17.000 har jeg brukt siden november :innocent:

8809825[/snapback]

 

 

17.000 bare på spill og konsoller? damn! hadde glatt brukt så mye penger jeg også men desverre så betaler ikke NAV så godt som man kunne håpe :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
men og kjøpe en ps3 blir for dyrt. skjønn det den som kan

8809929[/snapback]

 

Hadde eg lagt ein PS3 i potten i tillegg til alt eg har brukte pengene min på(mtp. digital underholdning) så hadde det blitt virkelig virkelig ille. Må tenke på at PS3 får ein solid håndfull med knalltitler utover året også:p

 

Men eg må innrømme det at eg sliter litt bokstavelig talt, med å holde penge på konto. Er annet som handles inn utenom spill og film.

Lenke til kommentar

Er jo seriøst ingen problem å ta seg råd til slike ting om man har en jobb, er bare snakk om prioriteringer. Tør ikke tenke på alle pengene jeg har brukt på kun amazon det siste året, åsså er det alle de andre tingene man får så lyst på.

 

Og en 40" kan jo fås ganske billig i dag, selv om enkelte av de som ligger i denne tråden ikke er helt billige heller.

 

Pengene har en tendens til å renne ut av lønnskontoen uansett, er man lur så blåser man det på noe man virkelig har lyst på.

Lenke til kommentar
Happytreeangi: Jeg har jobbet mens jeg har gått på skolen og det har gått fett å finansiere det.

Pappa har ikke så mye betalt for en liten bananplugg eller en kabel til meg :D

 

Om man vil ha noe så er det bare til å jobbe veitu ;)

Gleder meg til bildene dine

8809693[/snapback]

 

 

Joda, det kan jo gå det, men vi har sikkert forskjellige jobber og utgifter skjønner du ;)

Men nåkk om det, la oss holde åss til topic.

Ja de bildene blir vel kule, har bursdag ca en måned etter jeg flytter så da blir det vel en addisjon til spill samlingen vill jeg tro :!:

Lenke til kommentar
Men hvorfor ikke bare få den andre på reparasjon? Eller bytte? Det er vell en unødvendig utgift med en backup 360?  :hmm:

8809643[/snapback]

Fordi reparasjonen tar 4 uker, og jeg klarer ikke 4 uker uten Gears of War :whistle:

 

Unødvendig utgift? Det ser jo fett ut med 2 boxer under tv'n da :w00t:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=710017&st=280

8809703[/snapback]

 

 

Ok du har overtalt meg! Jeg går å kjøper en til i morgen :!: :whistle:

Lenke til kommentar
Dette er mitt oppset.

 

Tv: Sony bravia 40"

 

Konsoller: Playstion 3 og Nintendo Wii

 

stereo: Dali 6006 høytalere

           Denon forsterker.

           Dali 12 aktiv sub

 

 

Grunnet ein irriterende dør som går innover så må høytalerene min stå så pass tett som de gjør. Hv synst dere, virker dette som eit bra sted å spille PS3 ?

8716306[/snapback]

 

hvilken denon modell er det du har?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Har fått meg ny mobil og tenkte: hvorfor ikke (etter jeg så fyren med defekt bilderør). Så her er mine saker:post-116336-1181424834_thumb.jpgpost-116336-1181424808_thumb.jpgpost-116336-1181424852_thumb.jpgpost-116336-1181425212_thumb.jpgpost-116336-1181425308_thumb.jpgpost-116336-1181425373_thumb.jpg

Er nok en liten XBOX og nintendo fanboy, men spill som final fantasy, god of war, og metal gear låner jeg. Noen av spillene er ikke mine (som shrek, supermann, alias, dead or alive 2, nemo og harry potter) Jeg har ikke så mange eldre spill siden jeg fikk for de for det meste piratkopiert :blush: Jeg er har også midtown madness og halo uten kover (ikke piratkopiert) og er stolt over å ha to utgaver av drømmefall. (jeg har lånt zelda spillet til wii)

Noen låner et par spill av meg som prince of persia tsot, burnout 3, crash twinsanity, battlefield 2 og spiderman to.

 

Konsollene og "oppsettet": post-116336-1181425164_thumb.jpg (har jeg i stua siden jeg har liten plass og bruker den til å spille buzz med familien) post-116336-1181425495_thumb.jpg

Jeg er ikke audiofil så logitch-høytalerne med subwoofer og greier holder i lange baner for meg. Tven jeg har funker fortsatt fint, selv om det blir svart-hvitt hvis jeg slår på AV-kanalen før jeg slår på xboxen og jeg får "widescreen"-streken hvis jeg kjører pal-60, noe som jeg må i de fleste live spill...

 

Hvorfor kan ikke alt være trådløst ?: Det blir en jungel av ledninger og hybelkaninene tar snart over (spesielt med 4 kontrollere og 8 buzz kontrollere flytende omkring)

Sorry for plassen jeg tok.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Kjøpte meg nylig et digitalkamera til bruk på Roskilde, så jeg benyttet meg av det til å ta noen bilder av hvor jeg tilbringer alt for mye av tiden min.

 

91508328tf1.jpg

Bilde av utstyret. 360en ligger vanligvis, iom at den bråker ti ganger så mye stående opp, dog kun når discen spinner. Men fabian så mye stiligere det blir når den står!

 

 

68932126ex7.jpg

LCDen min så merkverdig liten ut på bildet, men i realiteten er den faktisk 40-tommer stor. Det var faktisk ikke meningen å ha så mange kabler hengende under den, men slike ting bare skjer... Kjøpte en kabelskjuler på IKEA, men som dere ser klarte jeg kun å presse inn halvparten av ledningene før jeg måtte gi meg. Hadde forøvrig en litt mer spitzy bakgrunn på XBoxen, men den lå av ukjente grunner på minnekortet, og forsvant når jeg rydda bort det. Ikke fått meg til å legge den inn enda.

 

 

37964289km4.jpg

Dette var tidligere DVD-hylla mi. Men etterhvert har den fått flere bruksområder. Per i dag inneholder den DVDer, spill, CDer, HD-DVDer, en Nintendo 64 samt en boks me masse utstyr til konsollene mine. CDer er plassert bak alle de øverste rekkene med spill og DVDer. Av samme grunn har jeg også måttet plassere to DVD-bokser på toppen av hylla: det begynner nemlig å bli litt trangt. En stykk DS Lite ligger oppå SpongeBob Squarepants DVDen.

 

 

38143344gb0.jpg

Her er egostolen min (198,- hos IKEA, tåler ikke vask...). Sitter ofte i den når jeg ikke har venner på besøk. Den er nemlig plassert mye nærmere tven. De skarpsynte av dere vil kanskje legge merke til et par gitarer til Guitar Hero. Kun en av dem er min, men vi spiller som oftest oppe hos meg, så en kompis la likesågreit igjen sin også.

 

 

43589090an0.jpg

Før perfeksjonistene besvimer - må jeg få presisert at det VANLIGVIS ikke er så rotete på bordet - om det gjør saken bedre. Jeg holder for øyeblikket på å fordøye en pose Turmiks, så den pakken skal snart bort. Ellers ser man en tilhørende skål (jeg spiser nøtter med skje, for å ikke bli ekkel på fingrene), en bærbar pc (som jeg bruker akkurat NÅ), en haug med cder jeg kjøpte her om dagen (som jeg enda holder på å lytte igjennom, og derfor ikke har fått kasta dem opp i hylla), bilnøkler, en sjetong, Roskilde-billett (har ikke en dedikert plass til å legge billetter, så bordet er egentlig en permanent løsning), solbriller, mp3-spiller og annet rot som er minst like uinteressant. I sofaen ligger det to-tre klesplagg (i disse dager er det veldig skiftende vær, så det ligger ofte et sett med bukse + genser eller kortbukse igjen på sofaen), en turstol jeg kjøpte i anledning Roskilde samt et Lefdal-reklamebilag.

 

End of story.

Lenke til kommentar
Triiiip; Elskverdig stilreint og..ja rett og slett utrolig flott. Wii skiller seg ut da, but lets blame Nintendo :p

 

gormers; Hjemmekoselig kabelrot har ein viss sjarme det også ja :wee: Flott spillsamling også!

8823627[/snapback]

Hehe, jeg får vel kjøpe et svart skinnende skin til Wiien en dag! :innocent:

 

Alex ws; Utrolig digg TV og PC osv...Skikkelig fint! :dribble: Har tenkt på å henge opp TVen min å men...Blir så mange ledninger som syns.. :ermm:

Endret av Triiiip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...