T-Bear91 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hehe, hadde ikke gjort no det ass Sinnsykt mange Grei samling, men no offense, ville ikke kalt det "sinnsykt mange", hverken spill eller DVD'er. 8500229[/snapback] Støtter _crs_ Legger ved et bilde av hva som kan regnes som masse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8501450[/snapback] get a life > Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i 8718959[/snapback] jepp, det er lurt hvis du må lever den inn og det er kjekt å se manualen... Dessverre har jeg så liten plass at jeg har kastet xboxen sin eske, men wii og ps2 sin er fortsatt her Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Åjedda. Har boksene til Sega Mega Drive II, PS1, PS2, PS2slim og PS3 =] Bokser er gøy! Har det meste av emballasje til forsterker og CD/DVD-spillere også Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) **Mine innlegg** Endret 31. mai 2007 av Baby B Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke verst, Baby B, en GBA! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ikke verst, Baby B, en GBA! 8752877[/snapback] haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate Lenke til kommentar
anolop Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate 8752974[/snapback] Here we go again Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate 8752974[/snapback] Here we go again 8753007[/snapback] hvis jeg startet noen krigerske tendenser nå er det noen som virkelig er hårsåre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja det der var rett og slett hendig og pent Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ikke verst, Baby B, en GBA! 8752877[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Her var det sykt mye flott, og har gitt stor inspirasjon til mitt drømmerom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ikke verst, Baby B, en GBA! 8752877[/snapback] haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate 8752974[/snapback] Woops! Jaja, de er så like, så... :!: Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Om jeg får lov til å spørre, er folk laget av penger? Annenhvert bilde er det jo en førti tommer i, åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? Ikke for å dømme, de som har disse tingene har sikkert jobbet hardt for å få det, men skal vedde på at det er en del rikmans unger som fikk det av pappa Men uansett, jeg skal flytte i neste uke så da skal jeg kanskje poste bilde, nå ser det rimelig fattig ut, har alle spillene i en eske og jeg har ikke noen next gen konsoll oppe.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 kansje det var ideen til en ny tråd innpå her.. "hvordan finansierer du dine spill/konsoller m tilbehør"?? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ...åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? Ikke for å dømme, de som har disse tingene har sikkert jobbet hardt for å få det, men skal vedde på at det er en del rikmans unger som fikk det av pappa 8809206[/snapback] Jeg har en backup 360 i tilfelle den ene bryter sammen, jeg har handlet ny Samsung 32" HD-klar tv, og Pioneer surround anlegg til min spillopplevelse. MEN, jeg har tatt friår fra skolen i år, og jobbet utrolig hardt for dette... Hadde jeg brukt alle pengene mine, hadde det blitt projektor med store høytalere, forsterkere +++.. Det jeg prøver å si er at jeg har jobbet for dette Resten av pengene blir brukt på ny bil... Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ...åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? Ikke for å dømme, de som har disse tingene har sikkert jobbet hardt for å få det, men skal vedde på at det er en del rikmans unger som fikk det av pappa 8809206[/snapback] Jeg har en backup 360 i tilfelle den ene bryter sammen, jeg har handlet ny Samsung 32" HD-klar tv, og Pioneer surround anlegg til min spillopplevelse. MEN, jeg har tatt friår fra skolen i år, og jobbet utrolig hardt for dette... Hadde jeg brukt alle pengene mine, hadde det blitt projektor med store høytalere, forsterkere +++.. Det jeg prøver å si er at jeg har jobbet for dette Resten av pengene blir brukt på ny bil... 8809457[/snapback] Jævli kult Jeg har selv jobb men går på skole i mens så får ikke råd til alt det nyeste Men hvorfor ikke bare få den andre på reparasjon? Eller bytte? Det er vell en unødvendig utgift med en backup 360? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Happytreeangi: Jeg har jobbet mens jeg har gått på skolen og det har gått fett å finansiere det. Pappa har ikke så mye betalt for en liten bananplugg eller en kabel til meg Om man vil ha noe så er det bare til å jobbe veitu Gleder meg til bildene dine Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Men hvorfor ikke bare få den andre på reparasjon? Eller bytte? Det er vell en unødvendig utgift med en backup 360? 8809643[/snapback] Fordi reparasjonen tar 4 uker, og jeg klarer ikke 4 uker uten Gears of War Unødvendig utgift? Det ser jo fett ut med 2 boxer under tv'n da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=710017&st=280 Endret 7. juni 2007 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Det handler om respekt :!: R-E-S-P-E-C-T *synge* :O Endret 7. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå