Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i

8718959[/snapback]

Det gjør jeg. Har skrinlagt ps1 i eska slik den kom når jeg kjøpte den, og lagt den på loftet. Gjør vel det samme med ps2 snart. Aner ikke hovrfor jeg driver med det, men har vel litt vondt med og kaste sånne ting.

Lenke til kommentar
er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i

8718959[/snapback]

 

Jepp, men eg kan meddele at PS1 og Sega Master System esken desverre har sett sine bedre dager :ermm: Men eg har som vane å ta bedre vare på tingene etter N64 og utover.

 

Blir så artig å rote frem dette her om magfoldige år :wee:

 

@ Steve Vice, herlig lagt frem alle spillene dine etc :) Ryddig og pent!!

 

@ Heanwi, er vel meir sjangser for at konsollene dine samler hybelkaniner når de ligger på golvet? Eller er du flittig med støvsugeren kanskje? Eller flott oppsett :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg kunne ønske jeg hadde skikkelig oppsett, med 32"+ HDTV og skikkelig surround anlegg som jeg ser nesten alle som har posta her har.

 

Men jeg kan jo ikke klage når jeg har HD på 360 med VGA kabel og Logitech Z-5500 i en alder av 14 år, med et knøttlite rom. Egentlig en dritt monitor fordi fargene er så blasse, men det er den største jeg har, 21" CRT, drit gammal Dell drit.

Lenke til kommentar
Her var mitt:

 

*kos oppsett*

Næmmen, hva er det jeg ser i høyre hylle? Er det virkelig LOTR miniatyrfigurer fra Games Workshop? Ja du store, lenge siden jeg har støtt på noen med den interessen. Drev på noen år tilbake, det gikk seff i høyalvene :wee:

Men så forsvant interessen, og arméen ble aldri komplett.. Håper jeg i alle fall får malt ferdig de jeg har fra før en dag i sommeren..

 

Men stilig anlegg, enste som er å pirke på er manglende balkong for de to slosskjempene dine, og kabelpastaen :)

Lenke til kommentar

Min hjemmekino består av en 14" TV fra 1995 fra Telefunken, en delvis defekt/sammetapet Biltema™ fjernkontroll og en PlayStation 2 som ikke kom med på bildet.

post-10734-1180319293_thumb.jpg

TV-en har et defekt bilderør som må "varmes" opp i ca. 20 minutter før man får et klart bilde med farger. Ellers fungerer tekst-TV veldig bra.

 

post-10734-1180319299_thumb.jpg

Fjernkontrollen fra Biltema som skriker etter nye batterier. Det beste hadde nok vært å kjøpe en ny fjernkontroll.

 

post-10734-1180319305_thumb.jpg

Sengen som også fungerer som sofa når puter og dyna blir plassert inntil veggen.

 

Jeg har ikke så mye å rutte med for tiden, men det er morsomt å spille likevel.

Lenke til kommentar
Kjempe digg :blush:

8722029[/snapback]

Kødder du?? Han må jo bruke 20 minutter på å varme opp bilderørene jo! :innocent:

 

Skal prøve å få tatt noen flere bilder av rommet mitt snart. Fått oppdatert min "krok"... Stay tuned ;)

8722472[/snapback]

Ja jeg ''kødda''.

 

Alle har jo sine pripriteringer :) jeg får min xbox 360 i morgen, så skal omøblere da og legge ut bilde fortest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...