Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Her var mitt: Her ser dere kabelrotet mitt Dette er fra "spille-vinkelen" Tatt bakerst høyre side. Bakerst venstre side Foran høyre side mot venstre, mer kabelrot Beklager for dårlige bilder EDIT: Auda, burde gjemme rotet bedre ser jeg Endret 27. mai 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nyeste invistering er ein 2 meter lang kabel til 800kr. Noen som vet vilken type kabel det er snakk om? 8716522[/snapback] Tipper det var denne? 8716554[/snapback] Stemmer det ja, svin dyr kabel... 8716743[/snapback] Hadde heller kjøpt denne: http://www.avshop.no/catalog/product_info....e00af828047c73d Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Spørsmålet er jo om det i heile tatt svarer seg med ein slik dyr kabel når det er snakk om 2 meter bare 8717006[/snapback] Var den eneste eg fikk tak i Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er min lille stue, crappy kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Deilig samling og fint satt opp i hylla Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 heanwi, likte gaming rommet Litt rydding rundt ledningene hadde gjort susen SteveVice, det var utrolig kult det rommet ditt å, fint TV bord...Men rydd og ta et nytt bilde med bra kvalitet ^^...Uansett, stilig i hyllene dine...Spillene dine osv Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i Endret 27. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i 8718959[/snapback] Det gjør jeg. Har skrinlagt ps1 i eska slik den kom når jeg kjøpte den, og lagt den på loftet. Gjør vel det samme med ps2 snart. Aner ikke hovrfor jeg driver med det, men har vel litt vondt med og kaste sånne ting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i 8718959[/snapback] Jepp, men eg kan meddele at PS1 og Sega Master System esken desverre har sett sine bedre dager Men eg har som vane å ta bedre vare på tingene etter N64 og utover. Blir så artig å rote frem dette her om magfoldige år @ Steve Vice, herlig lagt frem alle spillene dine etc Ryddig og pent!! @ Heanwi, er vel meir sjangser for at konsollene dine samler hybelkaniner når de ligger på golvet? Eller er du flittig med støvsugeren kanskje? Eller flott oppsett Endret 28. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg kunne ønske jeg hadde skikkelig oppsett, med 32"+ HDTV og skikkelig surround anlegg som jeg ser nesten alle som har posta her har. Men jeg kan jo ikke klage når jeg har HD på 360 med VGA kabel og Logitech Z-5500 i en alder av 14 år, med et knøttlite rom. Egentlig en dritt monitor fordi fargene er så blasse, men det er den største jeg har, 21" CRT, drit gammal Dell drit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja nei eg deler samme lydssystem som deg, og det fungerer jo bra til sitt formål. mtp. forholdene eg bor under no hadde eg rett og slett ikkje fått brukt eit evt. større anlegg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Her var mitt: *kos oppsett* Næmmen, hva er det jeg ser i høyre hylle? Er det virkelig LOTR miniatyrfigurer fra Games Workshop? Ja du store, lenge siden jeg har støtt på noen med den interessen. Drev på noen år tilbake, det gikk seff i høyalvene Men så forsvant interessen, og arméen ble aldri komplett.. Håper jeg i alle fall får malt ferdig de jeg har fra før en dag i sommeren.. Men stilig anlegg, enste som er å pirke på er manglende balkong for de to slosskjempene dine, og kabelpastaen Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Min hjemmekino består av en 14" TV fra 1995 fra Telefunken, en delvis defekt/sammetapet Biltema™ fjernkontroll og en PlayStation 2 som ikke kom med på bildet. TV-en har et defekt bilderør som må "varmes" opp i ca. 20 minutter før man får et klart bilde med farger. Ellers fungerer tekst-TV veldig bra. Fjernkontrollen fra Biltema som skriker etter nye batterier. Det beste hadde nok vært å kjøpe en ny fjernkontroll. Sengen som også fungerer som sofa når puter og dyna blir plassert inntil veggen. Jeg har ikke så mye å rutte med for tiden, men det er morsomt å spille likevel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da antar jeg vel at jeg også kan legge ut bilde av "oppsettet" mitt og da (når jeg får fiksa kameraet). Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 @Meldarion: Digg oppsett 8721072[/snapback] Kjempe digg Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjempe digg 8722029[/snapback] Kødder du?? Han må jo bruke 20 minutter på å varme opp bilderørene jo! Skal prøve å få tatt noen flere bilder av rommet mitt snart. Fått oppdatert min "krok"... Stay tuned Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjempe digg 8722029[/snapback] Kødder du?? Han må jo bruke 20 minutter på å varme opp bilderørene jo! Skal prøve å få tatt noen flere bilder av rommet mitt snart. Fått oppdatert min "krok"... Stay tuned 8722472[/snapback] Ja jeg ''kødda''. Alle har jo sine pripriteringer jeg får min xbox 360 i morgen, så skal omøblere da og legge ut bilde fortest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Meldarion, vurdere ny TV? Kanskje jeg også kommer med bilder nå snart... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Meldarion, vurdere ny TV? Planlegger ny TV og PS3/Xbox360 når GTAIV nærmer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå