Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Da har jeg oppdatert spill og konsoll biblioteket mitt, enda en gang :cool:

 

 

Og for de som lurer på; så er grunnen til at jeg har 2 Xbox 360 er rett og slett det at jeg fikk den ene for 2500kr med 10 spill. Så jeg syntes at dette var et realt kupp! Kanskje jeg vurderer å selge den ene med de spillene jeg ikke er lei av.... :hmm:

post-70921-1180215161_thumb.jpg

post-70921-1180215181_thumb.jpg

post-70921-1180215198_thumb.jpg

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Fungerer ypperlig å spille over VGA-kabelen på PC-monitorer, blir jo akkurat det samme som å spille/sitte ved PC`en sånn sett.

 

Minuset er vel at det er noen/mange(?) spill som sliter med at de blir "strukket" i bildet ved visse instilinger på oppløsningene. Så har kabelen ein tendens til å vere litt blassere i fargene da, ihvertfall i mitt tilfelle når eg brukte den.

Lenke til kommentar

Jo sant det, jeg hadde min på 1280 x 1024 oppløsning(som jeg forøvrig synes er mer enn greit), men da ble hele bildet i widescreen når den sto på normal, også Super Widescreen™ på widescreen.

 

Så nå må jeg ha den på 1024 x 768 for å ha den i normal

Lenke til kommentar
Ikke nå lenger, etter den fine oppdateringen. :)

8713646[/snapback]

 

På min TV er er fargene fortsatt litt blassere enn ved komponent. Men etter oppdateringen kom det seg BETRAKTELIG :) Velger å bruke komponent pga. meir behagelige farger fortsatt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Eg testet GeOW litt med VGA i expanded modus, var lite markbar forskjell i spillet. Men ute i dashboardet merket eg med ein gang at fargene og kontrastnivået ikkje var like godt som via. komponent.

 

Men det var altså ikkje lange tiden eg testet GeOW da..

Lenke til kommentar

Dette er mitt oppset.

 

Tv: Sony bravia 40"

 

Konsoller: Playstion 3 og Nintendo Wii

 

stereo: Dali 6006 høytalere

Denon forsterker.

Dali 12 aktiv sub

 

 

Grunnet ein irriterende dør som går innover så må høytalerene min stå så pass tett som de gjør. Hv synst dere, virker dette som eit bra sted å spille PS3 ?

post-30763-1180287367_thumb.jpg

post-30763-1180287377_thumb.jpg

Endret av albions
Lenke til kommentar

Må si jeg synes litt synd på Wii'endin - KLIN inntil DEN høytaleren, liksom. Kan ikke være så hyggelig når det dundrer som bare juling. Har den ikke plass i den øverste hylla? Dog uten dockingstasjonen..

 

Ellers så var det fint, hadde gjort seg med litt mer åpent rom, men en må greie seg med det en har tilgjegelig. Men en mulighet for å få litt mer plass i fronten er jo å plassere subben baki, om mulig; men dette er en smakssak - spørs hva en foretrekker lydmessig sett.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...