Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vel, får vel slenge inn noen nye bilder her jeg da. Har lagt nytt gulv for noen dager siden og er veldig fornøyd. Skal skaffe meg et rundt rødt teppe på midten. Også selvfølgelig et bord der da. Da setter jeg min bærbare pc på bordet og skaffer no småting i reolen :) Får vel skaffe et bilde over TVen snart og, blir litt tomt. Så det er litt tomt her nå xD...:)

 

66752.jpeg

 

66755.jpeg

 

66756.jpeg

 

66757.jpeg

 

66758.jpeg

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kunne legge opp bula mi nå som jeg endelig har fått den nye forsterkern min =]

 

15e289f3447e43637e0e229a904c1b4a.JPG

 

1704211da33f71ff375d051ede1ffce8.JPG

 

Jepp, Rubiksen har jeg eid :cool:

42e92852646b52f1e72ce1040d53742f.JPG

 

b34aa5077ef166d30fbd4f655497f7b9.JPG

 

Denne maskinen er psycho vanskelig å ta bilder av :thumbdown:

914ab45fa86d7004814b202d7ffe851e.JPG

 

Bassfrekvenskurven min - for spesielt interesserte =]

35a14ec1bd7d938daae569862826dfc9.JPG

 

 

Det eneste jeg mangler er en HDTV. Sikler på Sony KDF50 2010

Lenke til kommentar

Hei og takk for det =]

 

Å ta gode bilder uten stativ skal godt gjøres. Så mitt tips er altså; gå til innkjøp av et stativ. Når jeg tar bilder som dette bruker jeg Kun manuelle instillinger og, selvfølgelig keine blitz!

 

Setter gjerne shutter til 30sekunder og blender'n til F11 (høyeste jeg har på cammen min + skarpere bilde)

Alle bilder etterbehandles i Photoshop (levels, curves, contrast, photofilter, colour adjustmens, unsharp mask)

 

whew

 

EDIT: jeg har sagt det en del ganger før Øyvind, sett dvd-spillern under forsterkern.

AVR'n blir fort varm når den skal drive mange kanaler + at du har lite luft over den.

Sett på softclipping om den har det (husker ikke helt om min AVR330 hadde det, sjekk manualen!)

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Takk for tips. :D

 

Bildene jeg har tatt er med et billig digitalkamera og ustødig hånd, så er vel ikke rart det blir dårlig. Men kunne brukt et EOS 350D også, så får vel teste litt en dag.

 

Angående dvd-spilleren, det bildet er gammelt. Den står ikke der nå ;P

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge opp bula mi nå som jeg endelig har fått den nye forsterkern min =]

 

1704211da33f71ff375d051ede1ffce8.JPG

 

8649664[/snapback]

 

 

Ja dette er et teit spm, men hvorfor har du 2 like dvd-spillere? Eller er det jeg som ser feil at det er 2 helt forskjellige spillere?

Lenke til kommentar

Hallo folkens. Takk for fine kommentarer, slikt varmer =]

Den nederste er en DVD-spiller, Harman/Kardon DVD22 for å være eksakt. I midten har vi en Harman/Kardon HD970, en CD-spiller som vant EISA-awards for et par år tilbake som beste CD-spiller

H1lle: Har kun mulighet for én plate i spillern

Men disse skal forøvrig selges (anyone?? hihi)

 

Høyttalerne på siden kalles vel sidehøyttalere tenker jeg. Har mulighet for dipolar og bipolar (hvordan lyden gjengis)

Shark: på kino kan det se ut som om man har in-wall høyttalere, men det er mulig de har noe av den samme teknologien som dipolare høyttalere har. Utformingen på høyttalerne er vel innlysende nok; gjengi mest mulig "surround-feeling". For det er det vi vil ha :D

 

Gosh, jeg har vel svidd av et par laken tenker jeg. Over 50laken er vel ikke å ta i, dog verdien i anlegget ligger høyere. Har kjøpt mye brukt =]

Mangler bare HDTV så er kinoen komplett, vel enda en sub hadde også gjort seg.

Lenke til kommentar
Andreas' date='26/05-2007 : 00:29']

La merke til at du hadde 24 sesong 4 på svensk Gotham? :p Hvorfor importere på svensk når du kan kjøpe de norske dvdene for samme prisen?

 

hehe, det er 24 sesong 1, kjøpt for 139 kr på cdon.com. Svensk omslag, men der er norsk tekst

 

Vil ikke si at jeg betalte blodpris :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...