RoninMasao Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Panasonic TH-42PV60, Pioneer HTP-GS1, Xbox 360 Premium og Nintendo DS 7860459[/snapback] Det surround anlegget.. Pioneer HTP-GS1 ... duger det?? Vurderer sterkt å kjøpe det for øyeblikket.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 @Baba2 Takk . Nokre av boksene er cover-DVDar frå OPSM2, so det er ikkje FULLT so mykje som det kan sjå ut til...men mesteparten er spel, ja, og det har blitt nokre opp gjennom åra. Der har du resultatet av bruke 5 år med studielån på PS2, i staden for på fyll. Kay Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 7862194[/snapback] Impressive, Snake Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Må si meg imonert over oppsettene deres, har 360en koblet til en 32" bilderørskjerm jeg.....ja, vi har en HD-TV i huset men den står oppe på stua og er okkupert av sjølingene(har prøvd boxen på den ja for å si det sånn)......Tenkte jeg skulle smiske litt for å få den i kjellerstuen , men nei---så snart den kom i hus ble den satt på plass, der står den og kommer nok dessverre ikke til å rikke på seg. Kanskje jeg slenger opp et bilde jeg og, når jeg får tak i et lydanlegg og eh...ryddet litt Edit: leif.. Endret 3. februar 2007 av mX Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ganske smart tråd det her. Fikk meg til å rydde på stua Her er iallfall mitt oppsett. (Xbox360, Wii og PS2 på en Viewsonic 37") Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Alltid moro å se hvordan folk har det i "gaming bula" si.Siden trådstarter kaster glør i øynene mine med alt Sony utstyret sitt , så skal du få se det jeg har fra Microsoft Bildet er tatt i sommer en gang, 40" Samsung HD lcd, 2stk X360, 1stk Xbox og 5.1 surround anlegg. Når sant skal sies så bruker jeg for tiden mest min 20" Widescreen LG lcd pc monitor til spillinga, er så mye kjekkere å ha internett lett tilgjengelig Oi da...hvor lang avstand sitter du på til den 40" tommeren?? Endret 3. februar 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
Sund Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm, etter å ha sett alle bildene her tror jeg ikke at jeg vil legge ut bilde av mitt spill rom. Ser ut til at dere har litt bedre råa enn meg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm, etter å ha sett alle bildene her tror jeg ikke at jeg vil legge ut bilde av mitt spill rom. Ser ut til at dere har litt bedre råa enn meg 7863839[/snapback] Dette er ikke en skryte tråd Post i vei du Lenke til kommentar
Sund Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hmm, etter å ha sett alle bildene her tror jeg ikke at jeg vil legge ut bilde av mitt spill rom. Ser ut til at dere har litt bedre råa enn meg 7863839[/snapback] Dette er ikke en skryte tråd Post i vei du 7863878[/snapback] hehe, men da må jeg ta bilde først. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det surround anlegget.. Pioneer HTP-GS1 ... duger det?? Vurderer sterkt å kjøpe det for øyeblikket.. Veldig fornøyd med det, nå er ikke jeg noen Hifi-entusatist, men jeg syns det er mer enn bra nok lyd for spilling, film og musikk til den prisen. Er det noe mer du vil vite om anlegget så send gjerne en PM. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Her er mitt spille hjørne Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Svært så flotte rom dere har da! Veldig ryddige og stilige, særlig norse sitt! Mitt: Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det surround anlegget.. Pioneer HTP-GS1 ... duger det?? Vurderer sterkt å kjøpe det for øyeblikket.. Veldig fornøyd med det, nå er ikke jeg noen Hifi-entusatist, men jeg syns det er mer enn bra nok lyd for spilling, film og musikk til den prisen. Er det noe mer du vil vite om anlegget så send gjerne en PM. 7864457[/snapback] Jeg er selv ingen hifi entusiast.. så det passer meg perfekt rett og slett.. jeg skal ha lyd som passer filmer med trøkk.. og spill som Gears of War.. så jeg tror nok jeg blir fornøyd... og jeg trenger et som kan gi meg radio uten noe knussel... og da er 2999,- greit å gi til en expert! Og jeg er absolutt ikkje interessert i å gi litt til for å få komponenter og selvstendige høytalere elller en dvd spiller eller hdopptaker.. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Mange flotte samlinger her ja! Skal poste det jeg finner på rommet mitt når jeg kommer hjem senere i dag! Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den originale Gmaboyen Vekker minner Hadde en i grønn husker jeg Noen som husker det spillet der man spilte med dyr og det var om å gjøre og få alle "bowlingkulene" over på motstandernes sine? Favorittspillet mitt på Gameboy hvertfall EDIT: Skal slenge ut et bilde når jeg har ryddet loftstuen. La merke til at Avanore klaget på rot på et bilde, så jeg tar ikke sjansen på det 7861433[/snapback] Det spillet husker jeg. Jeg var i Singapore og kjøpte et spill med 120 GBC spill i seg og det spillet var med. Vekker mange minner Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Svært så flotte rom dere har da! Veldig ryddige og stilige, særlig norse sitt! Mitt: http://www.down3d.com/other/talk2gether/us...ytttvbord_1.jpg 7864835[/snapback] Hvor stor er den samsungen der? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Svært så flotte rom dere har da! Veldig ryddige og stilige, særlig norse sitt! Mitt: http://www.down3d.com/other/talk2gether/us...ytttvbord_1.jpg 7864835[/snapback] Hvor stor er den samsungen der? 7868553[/snapback] Den er 27 tommer. Akkuratt den samme som jeg har Lenke til kommentar
L.Arve Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Kjappt bilde av konsollene. Spiller på en 40" Samsung LCD. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) heldïg grisen har ps3 i hate you Endret 4. februar 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tja, kan jo fortelle hva jeg har, gidd ikke samle alt Gameboy Color, med rundt 30 mer eller mindre "ordentlige" spill. Nintendo DS, med New Super Mario Bros og Pokemon Mystery Dungeon. 2 Playstation(1), med rundt 20 spill. 2 Xbox, med 7-8 spill. 2 PC`er (må jo ta med det), med rundt 20 spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå