Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Baba2

Takk :). Nokre av boksene er cover-DVDar frå OPSM2, so det er ikkje FULLT so mykje som det kan sjå ut til...men mesteparten er spel, ja, og det har blitt nokre opp gjennom åra. Der har du resultatet av bruke 5 år med studielån på PS2, i staden for på fyll. ;)

Kay

Lenke til kommentar

Må si meg imonert over oppsettene deres, har 360en koblet til en 32" bilderørskjerm jeg.....ja, vi har en HD-TV i huset men den står oppe på stua og er okkupert av sjølingene(har prøvd boxen på den ja for å si det sånn)......Tenkte jeg skulle smiske litt for å få den i kjellerstuen :innocent: , men nei---så snart den kom i hus ble den satt på plass, der står den og kommer nok dessverre ikke til å rikke på seg.

Kanskje jeg slenger opp et bilde jeg og, når jeg får tak i et lydanlegg og eh...ryddet litt :innocent:

Edit: leif..

Endret av mX
Lenke til kommentar
Alltid moro å se hvordan folk har det i "gaming bula" si.Siden trådstarter kaster glør i øynene mine med alt Sony utstyret sitt , så skal du få se det jeg har fra Microsoft 

Bildet er tatt i sommer en gang, 40" Samsung HD lcd, 2stk X360, 1stk Xbox og 5.1 surround anlegg.

Når sant skal sies så bruker jeg for tiden mest min 20" Widescreen LG lcd pc monitor til spillinga, er så mye kjekkere å ha internett lett tilgjengelig

Oi da...hvor lang avstand sitter du på til den 40" tommeren??

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar
Hmm, etter å ha sett alle bildene her tror jeg ikke at jeg vil legge ut bilde av mitt spill rom.  :blush:  Ser ut til at dere har litt bedre råa enn meg  :hrm:

7863839[/snapback]

Dette er ikke en skryte tråd

Post i vei du :)

7863878[/snapback]

hehe, men da må jeg ta bilde først. :p

Lenke til kommentar
Det surround anlegget.. Pioneer HTP-GS1 ... duger det?? Vurderer sterkt å kjøpe det for øyeblikket..

Veldig fornøyd med det, nå er ikke jeg noen Hifi-entusatist, men jeg syns det er mer enn bra nok lyd for spilling, film og musikk til den prisen. Er det noe mer du vil vite om anlegget så send gjerne en PM.

Lenke til kommentar
Det surround anlegget.. Pioneer HTP-GS1 ... duger det?? Vurderer sterkt å kjøpe det for øyeblikket..

Veldig fornøyd med det, nå er ikke jeg noen Hifi-entusatist, men jeg syns det er mer enn bra nok lyd for spilling, film og musikk til den prisen. Er det noe mer du vil vite om anlegget så send gjerne en PM.

7864457[/snapback]

Jeg er selv ingen hifi entusiast.. så det passer meg perfekt rett og slett.. jeg skal ha lyd som passer filmer med trøkk.. og spill som Gears of War.. så jeg tror nok jeg blir fornøyd... og jeg trenger et som kan gi meg radio uten noe knussel... og da er 2999,- greit å gi til en expert!

Og jeg er absolutt ikkje interessert i å gi litt til for å få komponenter og selvstendige høytalere elller en dvd spiller eller hdopptaker..

Lenke til kommentar
Den originale Gmaboyen :) Vekker minner :love: Hadde en i grønn husker jeg :) Noen som husker det spillet der man spilte med dyr og det var om å gjøre og få alle "bowlingkulene" over på motstandernes sine? Favorittspillet mitt på Gameboy hvertfall :)

EDIT: Skal slenge ut et bilde når jeg har ryddet loftstuen. La merke til at Avanore klaget på rot på et bilde, så jeg tar ikke sjansen på det :p

7861433[/snapback]

Det spillet husker jeg. Jeg var i Singapore og kjøpte et spill med 120 GBC spill i seg og det spillet var med. Vekker mange minner :blush:

Lenke til kommentar

Tja, kan jo fortelle hva jeg har, gidd ikke samle alt :p

Gameboy Color, med rundt 30 mer eller mindre "ordentlige" spill.

Nintendo DS, med New Super Mario Bros og Pokemon Mystery Dungeon.

2 Playstation(1), med rundt 20 spill.

2 Xbox, med 7-8 spill.

2 PC`er (må jo ta med det), med rundt 20 spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...