Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Må vel hive ut noen bilder jeg og. Det er "litt" rotete nå, men det er da vanlig nå til dags. Har forferdelige fronthøyttalere som dere sikkert ser, men det blir vel en oppgradering i fremtiden en gang.

Bordet har jeg laga selv. "One of a kind!" :)

Edit: Glemte av reol med spill og filmer, og enda mere rot.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nydelig oppsett Øyvind. Likte hvordan du hadde fått lerretet på den måten. Artig vri. :)

8482025[/snapback]

:hmm: Hva er det som er arti?

Jeg har da ikke gjort noe spesielt. :p

Lenke til kommentar
Må vel hive ut noen bilder jeg og. Det er "litt" rotete nå, men det er da vanlig nå til dags. Har forferdelige fronthøyttalere som dere sikkert ser, men det blir vel en oppgradering i fremtiden en gang.

Bordet har jeg laga selv. "One of a kind!"  :)

8491570[/snapback]

Dette må være det fineste oppsettet jeg har sett på forumet til nå :) Mangler bare litt større annlegg. hehe. Hvor har du kjøpt TV bordet ditt??

EDIT: Så du hadde lagd det selv nå :p Nice work :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Guri, takk takk og takk!

Skulle gjerne hatt noen digre gulvhøyttalere på hver side av tv-benken ja. Det hadde satt prikken over i-en for meg.

Er storfornøyd med tv-bordet, det ble mye bedre enn jeg trodde da jeg starta å lage det.

Det øverste bordet kan snurres, så alle rundt bordet får tak i snopet.

Monterte for litt siden et par dioder mellom bordflatene også, og det ser temmelig fænsi ut, når lyset er av i resten av rommet.

:)

Lenke til kommentar

Her er hjemme hos meg da :!: Ser helt jævlig ut for øyeblikket men jeg skal flytte til en større leilighet om en måneds tid så da blir oppsettet mye bedre :) Da blir det HD TV istedenfor den vesle 28" jeg har nå, nye møbler og oppgradert annlegg :) Låner bort en del filmer og spill nå også så det ser ganske tomt ut i hyllene mine.

post-101569-1177784456_thumb.jpg post-101569-1177784559_thumb.jpg

post-101569-1177784622_thumb.jpg post-101569-1177784715_thumb.jpg

post-101569-1177784781_thumb.jpg post-101569-1177784835_thumb.jpg

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Åja. Trodde det var TV benken du hadde lagd selv jeg  :!:  Men var fint det runde bordet også :) Husker du hvor mye TV benken kosta?

8492963[/snapback]

Den kosta rundt 2000-3000 tror jeg. Litt dyr, men det var verdt det syns jeg. God plass i den, og fint med feite glasshyller (selv om det nok blir litt støvete etterhvert). Kjøpte også hjul og satte på under. Uvurderlig når man skal bytte ledninger, støvsuge og se etter gammelt godteri. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...