BlastyTrasty Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Stemmer Snikpellik. Satte dei der no for dramatic effect. Har plass å ha dei Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Mange flotte rom her inne, skal vel legge ut bilde av mitt til helga, selvom det ikke kan måle seg med mange av de som allerede er her inne Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg regner med å putte inn noen nye bilder i morra, har ommøblert en god del siden sist gang jeg la ut bilder. Før: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Tøft med samurai sverd. Hvis du føler du har svikta totalt i ein online match er det berre ein ting som gjeld. Seppuku. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Haha, ja. Blir nok rituelle selvmord i hopetall en dag. Her kommer jeg med noen nye bilder. Spiller dette mest for tiden: Kompiser: Noen spill, langt fra alle. Flau over at jeg har reviewversjon av N3, det suger: Silver Faceplate på Xbox 360. Stygg, den skal sprayes snart: Andre veggen: Bra bilde: 300, bra film. Her er traileren: Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Fint oppsett. 300 ja. Beste filmen jeg har sett siden V for Vendetta. Kanskje en av mine favorittfilmer gjennom tidene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 300 var utruleg bra ja. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Drittnice balkong til 360en, Snikpelikk. Kudos! Lagde du den selv? Edit: Liker designest og finishen på rommet ditt, mange geniale løsninger og særpreg. Endret 29. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Takk Ja, lagde den selv ut fra et høyttalerstativ, monterte en plate oppå, som jeg spraya svart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Sinnsykt herlig og ryddig Ayla...ynskyld Snikepellikk! EDIT: Utrolig, nok ein gang skriver eg nicket ditt feil mann. "Snikepikk" :!: Endret 29. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
picpac Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Her spiller jeg. (Flere bilder av oppsettet mitt her) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 pipac: hvordan fungerer nad med electrocompaniet? Det er en M-series ser det ut som..? Rimelig heftig oppsett EDIT: gikk inn på profilen og så det var en Usher =) Lenke til kommentar
picpac Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Funker knallmed EC 4.7'en Har jo ikke surround da (har solgt gamle kinoen min, angre litt noen ganger), men det duger i massevis med 2.1 til spill. M serie, TV du tenker på eller? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Her er mitt: Endret 2. april 2007 av ØysteinT Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Funker knallmed EC 4.7'en Har jo ikke surround da (har solgt gamle kinoen min, angre litt noen ganger), men det duger i massevis med 2.1 til spill. M serie, TV du tenker på eller? 8295317[/snapback] Tenkte på NADs M master series. Så veldig ut som det skjønner du. Har lagt inn score på deg, ta en titt så finner du litt kritikk EDIT: leif Endret 2. april 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 - "720p/1080i not worthy of PS3's connection"sez kutaragi 8194334[/snapback] Litt lenge siden det ble skrevet, men jeg vil bare fortelle at demostativet til PS3 vi har fått låne av sony er faktisk levert med et apparat som kun klarer nettopp dette, og ja, det er seff en sony tv Det er en sony konsept-butikk rett på andre siden av oss, og de har selvfølgelig hooka den opp med et monster Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Utrolig mange flotte oppsett her! Mye inspirasjon å hente.. En kjapp link til alle bildene i tråden, for de som bare vil se på bildene: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...opic&tid=710017 Burde kanskje ha vært lagt inn i første post? (listen linker uansett til postene også) Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Her var det mye lekkert. Skal poste selv når vi endelig får kjøpt oss en ny tv (mmm... 50" plasma skal smake godt i stua tenker jeg! ) Har kjøpt ny tvbenk i dag, bred og fin, så da er den klar for ny tv Lenke til kommentar
picpac Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 ... ta en titt så finner du litt kritikk EDIT: leif 8295810[/snapback] Hehe, feil vei Vet ikke hvordan den egentlig skal stå jeg , PS logoen mener jeg Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har sett igjennom samtlige sider (22 pr. nå) med bilder og beskrivelser, og her har det vært mange bevis på genuine gamere. Men oppsettet ditt picpac var dritlekkert. Polk høyttalerne er rene kunstverk. RESPECT. Endret 3. april 2007 av nilberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå