Amored Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Må nesten prøve å få tatt bilde av game-kroken min også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Unboxing Joytech Control Center 540C (komponent/LAN switch): Jau, då var den endeleg i hus. Får ikkje tid til å kopla den opp før imorgon. Då skal eg få tatt bilete før, og etter, så skal dykk få sjå om eg verkeleg blir kvitt kabel-rotet mitt! Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Æææh! 360-en er omringa! 8076507[/snapback] Den tanken har også slått meg... :!: Endret 15. mars 2007 av K3nn7 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kjøpte meg nytt TV og anlegg i går.. Sony KDL-40X2000 (Bravia) 28995,- Sony DAV-DZ810W (DVD Home Theatre System) 6495,- B-TECH HDMI-HDMI (kabel) 495,- 34985,- på Sony Style lagunen.. Sikkert muligheter til å spare rundt-omkring, men giddet ikke lete. PS2'en er på utlån, så har ikke bilder av den.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 bravia full hd 1080p sånn skal det være Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er skjermen beskyttet med glassvindu? .. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Er skjermen beskyttet med glassvindu? .. 8164815[/snapback] Nei, det er en glassramme rundt, med aluminium rundt den igjen.. Det er bare pynt, slik at det skal se ut som ett bilde eller noe, har ingen funksjonelle funksjoner.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikkje for å være frekk. Men det var ikkje noko fint Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tven er sikkert knallgod, men den designbeslutningen klarer jeg ikke å skjønn. Glass og andre og objekter som kan gi gjenskinn er jo tabu blant AV-entusiaster, så å ha noe slikt PÅ tven er jo helt ubegripelig teit. Dessuten så det litt... rart ut. Men bildekvaliteten er sikkert knall. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Digger X2000, men waaaaaaaay for dyrt for meg Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvorfor ikke kjøpe en forsterker med komponent-switch? Angrer ikke et sekund på at jeg sparte litt mer og kjøpte denne... 8156337[/snapback] Sikler litt på 5200 jeg og.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Går det an å fjerne glassramma? Har sett Bravia 40W2000 til 18000 nå. Er den noe spesielt dårligere? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tven er sikkert knallgod, men den designbeslutningen klarer jeg ikke å skjønn. Glass og andre og objekter som kan gi gjenskinn er jo tabu blant AV-entusiaster, så å ha noe slikt PÅ tven er jo helt ubegripelig teit. Dessuten så det litt... rart ut. Men bildekvaliteten er sikkert knall. 8165449[/snapback] Glassrammen er klart stiligst når TV'n henger på veggen, men jeg skulle ha DVD og konsoller på bordet under og fant ut at det var likegreit å ha TV'n ned på bordet, slik at det er enklere å flytte og i bedre høyde når jeg ligger på sofaen. Gjennskinn er ikke noe designproblem fordi rammen på høytalerkanten er ca 1 cm foran glasset.. Går det an å fjerne glassramma? Har sett Bravia 40W2000 til 18000 nå. Er den noe spesielt dårligere? 8165455[/snapback] Nei, har ikke sett noen måte å fjerne glassrammen på, synes selv den er ganske pen så jeg har ikke sett etter i manualen. Når jeg ser film og lignende lyser det ned på Sony-logoen, og den blir neon-lyse-blå, som er ganske stilig. Når den er av eller når jeg hører på musikk, så er den grå slik som på bildet. Angående 40W2000, så tror jeg ikke den er spesielt mye dårligere enn min 40X2000, er ikke noen ekspert selv. Men tror det var den som stod på siden av min når jeg skulle velge, min hadde litt mere fargebehandlings-programmer, men hovedforskjellen var i lydbehandlingen, sa han fyren som jobbet der. Jeg skulle ha lyd fra stereo-anlegget uansett, så det var ikke så nøye med lyd, men så synes jeg at jeg så den andre skjermen hakket en gang, når ikke min gjorde det.. Da valgte jeg heller denne.. Kanskje var det bare inbillning. fordi jeg sto å nistirret på skjermene, når jeg skulle bestemme meg, men tok ikke sjangsen. Er veldig fornøyd etter å fått den hjem.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Tven er sikkert knallgod, men den designbeslutningen klarer jeg ikke å skjønn. Glass og andre og objekter som kan gi gjenskinn er jo tabu blant AV-entusiaster, så å ha noe slikt PÅ tven er jo helt ubegripelig teit. Dessuten så det litt... rart ut. 8165449[/snapback] Anbefaler deg å se TV-en i virkeligheten, eller andre Sony tv-er for den saks skyld. Glassrammen rundt er rålekker, og det er ingen problemer med gjenskinn. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som vil sponse meg med 20000kr for en Sony KDL-40W2000 for testing? I need one!! hehe Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) et alternativ kan være denne Denon forsterkeren: http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Hj...ceiver_Sort.htm Har vel omtrent samme funksjoner. Men drit i komponent switching bruk hdmi. Så får du pcm lyd fra ps3 også. Endret 17. mars 2007 av mbiof Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Vil berre avklara. Eg har begynnt å kopla Control Center 540C. Har testa den på Nintendo Wii, fungerte glimrande so long. Xbox 360 kjem på mandag. Har vært i oslo på, ahem, *host*flashing*host*. Men, tilbake til poenget. Eg har ikkje posta bileter, fordi eg har hatt mykje å gjere dei siste dagane. Og no, har eg litt rekreasjonstid, med musikkvideo på storskjerm, og ei kald ei mellom fingrane. Skal få opp før og etter bilete, så snart koplinga av Control Center 540C er ferdig. Liten notis: Desse Rosendahl øl-glassa gjer at ølet smakar dobbelt så godt Ha ein herleg laurdags kveld folkens! Endret 17. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 *kremt* Øl-reklame *kremt* Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 *Mine innlegg* Skal fikse noen bilder etter et par strøk med maling (ny farge), og får nytt lydanlegg (forhåpentlig også Wii) på plass. Gleder meg til å flashe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå