Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg nytt TV og anlegg i går..

post-53075-1173990495_thumb.jpg

Sony KDL-40X2000 (Bravia) 28995,-

Sony DAV-DZ810W (DVD Home Theatre System) 6495,-

B-TECH HDMI-HDMI (kabel) 495,-

34985,- på Sony Style lagunen.. :)

Sikkert muligheter til å spare rundt-omkring, men giddet ikke lete.

PS2'en er på utlån, så har ikke bilder av den.. :)

Lenke til kommentar

Tven er sikkert knallgod, men den designbeslutningen klarer jeg ikke å skjønn. Glass og andre og objekter som kan gi gjenskinn er jo tabu blant AV-entusiaster, så å ha noe slikt PÅ tven er jo helt ubegripelig teit. Dessuten så det litt... rart ut. :p

Men bildekvaliteten er sikkert knall. :D

Lenke til kommentar
Tven er sikkert knallgod, men den designbeslutningen klarer jeg ikke å skjønn. Glass og andre og objekter som kan gi gjenskinn er jo tabu blant AV-entusiaster, så å ha noe slikt PÅ tven er jo helt ubegripelig teit. Dessuten så det litt... rart ut. :p

Men bildekvaliteten er sikkert knall. :D

8165449[/snapback]

Glassrammen er klart stiligst når TV'n henger på veggen, men jeg skulle ha DVD og konsoller på bordet under og fant ut at det var likegreit å ha TV'n ned på bordet, slik at det er enklere å flytte og i bedre høyde når jeg ligger på sofaen.

Gjennskinn er ikke noe designproblem fordi rammen på høytalerkanten er ca 1 cm foran glasset..

Går det an å fjerne glassramma? Har sett Bravia 40W2000 til 18000 nå. Er den noe spesielt dårligere?

8165455[/snapback]

Nei, har ikke sett noen måte å fjerne glassrammen på, synes selv den er ganske pen så jeg har ikke sett etter i manualen.

Når jeg ser film og lignende lyser det ned på Sony-logoen, og den blir neon-lyse-blå, som er ganske stilig. Når den er av eller når jeg hører på musikk, så er den grå slik som på bildet. :)

Angående 40W2000, så tror jeg ikke den er spesielt mye dårligere enn min 40X2000, er ikke noen ekspert selv.

Men tror det var den som stod på siden av min når jeg skulle velge, min hadde litt mere fargebehandlings-programmer, men hovedforskjellen var i lydbehandlingen, sa han fyren som jobbet der.

Jeg skulle ha lyd fra stereo-anlegget uansett, så det var ikke så nøye med lyd, men så synes jeg at jeg så den andre skjermen hakket en gang, når ikke min gjorde det.. Da valgte jeg heller denne.. Kanskje var det bare inbillning. fordi jeg sto å nistirret på skjermene, når jeg skulle bestemme meg, men tok ikke sjangsen. :p

Er veldig fornøyd etter å fått den hjem.. :)

Lenke til kommentar

8165449[/snapback]

Anbefaler deg å se TV-en i virkeligheten, eller andre Sony tv-er for den saks skyld. Glassrammen rundt er rålekker, og det er ingen problemer med gjenskinn. :)

Lenke til kommentar

Vil berre avklara. Eg har begynnt å kopla Control Center 540C. Har testa den på Nintendo Wii, fungerte glimrande so long. Xbox 360 kjem på mandag. Har vært i oslo på, ahem, *host*flashing*host*.

Men, tilbake til poenget. Eg har ikkje posta bileter, fordi eg har hatt mykje å gjere dei siste dagane. Og no, har eg litt rekreasjonstid, med musikkvideo på storskjerm, og ei kald ei mellom fingrane.

post-84194-1174159832_thumb.jpg

Skal få opp før og etter bilete, så snart koplinga av Control Center 540C er ferdig. :)

Liten notis:

Desse Rosendahl øl-glassa gjer at ølet smakar dobbelt så godt ;)

Ha ein herleg laurdags kveld folkens! :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...