LucarioX Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Utrolig stilige bilder Mala! Fikk plutselig veldig lyst på en TV med ambilight nå Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Tøff TV men er det ikke forstyrrende/irriterende til tider? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Det var det eg fryktet før eg fikk oppleve skjermen i bruk Det er rett og slett ikkje det samme å spille på ein TV uten syns eg. Liker man det ikkje kan man tune ned effekten, eller slå den av. Som sagt så er effekten dynamisk med det som skjer i bildet. Endret 4. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Endelig har jeg fått rota meg til å ta noen bilder av samlinga mi, beklager litt varierende bildekvalitet... PlayStation 3: Xbox 360: Wii: PSP: DS: Xbox: PlayStation 2: GameCube: Dreamcast: Nintendo 64: PlayStation: Saturn & GameBoy: MegaDrive & Game Gear: Litt av hvert: Blu-ray: Til slutt litt DVD: Endret 4. april 2009 av AtomicMoog 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Så sinnsyk samling Atomic Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Takker, Mala Har blitt litt gjennom åra, ja. Eneste konsollen jeg har solgt var min kjære SNES som jeg kvitta meg med rett før militæret. Angra på det kort tid etterpå, og bestemte meg raskt for å aldri gjøre den tabben igjen. Skal prøve å få tak i en pent brukt SNES og ei samling bra spill i sommer, tenkte jeg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Svært pent, Atomic! Det er så trivelig å se en som virkelig digger spill! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Solid samling det der, Atomic! Det er også meget imponerende at du har klart å ta vare på N64 eskene. Husker at de fleste kastet de langt vekk. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Det må være noe av det sykeste jeg noensinne har sett Hvor mange ganger har du vunnet i lotto? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Og hva blir dette spilt på?? Helt sykt:D Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Helt vanvittig AtomicMoog! Sinnsykt god samling du har skrapa sammen der! Skulle gjerne likt å se hva du spiller alt dette på Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er du litt rik eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Er nok bare folk som prioriterer litt forskjellig Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Et ord: WOW!!!! Fler ord: FY FAEN! DRIT NICE! *ønsker jeg var deg!* :thumbs: Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 "ny" playstation på vei til meg en debugging station () ubrukt i orginal ekse ! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 da var den her Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 SYKT HEFTIG, Atomic =D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 Snaxy liten sak det der ja Lenke til kommentar
JLord Skrevet 30. april 2010 Rapporter Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Samlingen til Atomic kvalifiserer jo nesten til å starte spillmuseum :!: Artig å se at det ikke bare er jeg som har spart på de gamle konsollene og spillene, med originalembalasje og alt. Oppsettet huGGy linka til på forrige side, var jo helt sykt. Grensa nesten til tilbakestående med en hvit og en sort Xbox360 og så masse skjermer at man knapt trengte lamper i rommet Endret 30. april 2010 av JLord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå