Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Så du har fått litt proff hjelp til å ta bilder?

 

Ble ganske imponert når jeg tittet litt nøyere på bildene, det er ikke akkuratt lett å ta bilder i et nesten sort rom uten lyskilder - en innebygget blits er ikke nok til å få det resultatet.

 

Skikkelig batcave du har der - må være ganske brukbart å se film der? Eller å spille for eksempel Dead space kan nok bli brukbart creepy der :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du har fått litt proff hjelp til å ta bilder?

 

Ble ganske imponert når jeg tittet litt nøyere på bildene, det er ikke akkuratt lett å ta bilder i et nesten sort rom uten lyskilder - en innebygget blits er ikke nok til å få det resultatet.

 

Skikkelig batcave du har der - må være ganske brukbart å se film der? Eller å spille for eksempel Dead space kan nok bli brukbart creepy der :yes:

 

Jada, fetteren min er proff, så tenkte jeg like godt kunne snike til meg litt hjelp på det området (jeg liker selv å ta bilder tho, men tar ikke opp hobbyen før jeg får nytt kamera).

Vi har brukt en stålampe til å skyte lys i taket, samt naturlys fra vinduet da vi tok bilder av frontanlegget. I tillegg til det, har vi brukt ekstern blitz som vi blitzet 10-20 ganger pr eksponering.

Film er utrolig artig i et bekmørtk rom, det er faktisk så mørkt at når jeg skrur av alle lys og trekker for gardiner er det like mørkt som når jeg lukker øynene. Og det er akkurat når du kun fokuserer på lerretet du virkelig lever deg inn i spillet eller filmen :love:

Jeg ble ikke akkurat imponert over Dead Space, men har kost meg med mange andre spill i hula. RE5 har potensial til å bli kult, hvis ikke hadde et Manhunt 3 eller Condemned2 virkeligg tatt kaken!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da var det på tide å oppdatere nok en gang!

Nytt siden sist er Sony S550, Adeo 90" Greyline, Sony HW10. Begynner å bli svært fornøyd med resultatet jeg nå har kommet frem til, så da er det bare til å kjøre på med spill, film og musikk i fremtiden. Jeg kommer nok til å ta meg råd til en ny effekt til sommeren.

Håper dere liker det lille oppsettet jeg viser frem.

 

Må bare legge til at alt av lys er enten teipet over eller dimmet, utenom amp-lyset, da det kan være kjekt å se om noe står på =]

 

post-38429-1236383792_thumb.jpg

post-38429-1236383809_thumb.jpg

post-38429-1236383823_thumb.jpg

post-38429-1236383840_thumb.jpg

Fantastisk! :dribble:

Lenke til kommentar
Høytalerne ja, men så dere gjennom alle bildene? Må ha kostet noen hundre tusen for alt det stuffet der.

Noen hundre tusen er litt å ta i vil jeg tro, men det er helt klart en anstendig slant penger brukt på spill, filmer og effekter. Mange bokser han har som jeg sikler på, og selvsagt Sonny og Alien-hodene =)

Men de holderne til kontrollene var ganskje kjekt, noen som vil anbefale noe her?

 

LucarioX: shank ju

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Høytalerne ja, men så dere gjennom alle bildene? Må ha kostet noen hundre tusen for alt det stuffet der.

Noen hundre tusen er litt å ta i vil jeg tro, men det er helt klart en anstendig slant penger brukt på spill, filmer og effekter. Mange bokser han har som jeg sikler på, og selvsagt Sonny og Alien-hodene =)

Men de holderne til kontrollene var ganskje kjekt, noen som vil anbefale noe her?

 

LucarioX: shank ju

 

 

Den til Xbox heter Energizer Power & Play.

Den til Playstation heter Pelican PlayStation 3 Charge Station.

 

Trur de har begge på EB games.

Lenke til kommentar

Ny TV på plass, Philips 47PFL9603 ;

 

 

 

Bildene yter heller ikkje ambilight effekten rettferdighet i heile tatt så det er sagt ^^

Man må nesten se dynamikken i lysene i forhold til det som skjer på skjermen for og egentlig forstå kor BALLEFETT ambilight er. Var skeptisk før eg koblet opp skjermen,kanskje meir spennt egentlig. Holdt liksom å se reklame på TV før eg innsåg at dette her bare måtte bli episk deilig i film og spill.

 

 

 

381984.jpeg

 

381986.jpeg

 

381988.jpeg

 

Det å bytte bakgrunnsfarger på PS3 blei plutselig veldig artig :p

 

381989.jpeg

 

381990.jpeg

 

381991.jpeg

 

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

I underkant av 15k, men eg var griseheldig som fikk fatt på eit eksemplar faktisk. Nesten umulig å oppdrive om dagen. Enkelte har fått skjermen noen lapper billigere, men eg ville bare ha denne her så litt måtte eg jo ofre :p

 

Angrert ihvertfall ikkje på kjøpet for og si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...