Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skulle bodd hjemme lenger enn til høsten, skulle jeg søren meg gjort no lignende, SB-triiP. Utrolig fint.

 

Drit fint liksom, kanskje ikke så rart, ettersom "forandring fryder"-folka (nrk) har vært der.

Wtf?

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg skulle bodd hjemme lenger enn til høsten, skulle jeg søren meg gjort no lignende, SB-triiP. Utrolig fint.

 

Drit fint liksom, kanskje ikke så rart, ettersom "forandring fryder"-folka (nrk) har vært der.

Wtf?

 

@ bajas11: Missunnelig eller?

 

Fint oppsett SB-triiP :) ryddig å pent

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Da var det på tide å oppdatere nok en gang!

Nytt siden sist er Sony S550, Adeo 90" Greyline, Sony HW10. Begynner å bli svært fornøyd med resultatet jeg nå har kommet frem til, så da er det bare til å kjøre på med spill, film og musikk i fremtiden. Jeg kommer nok til å ta meg råd til en ny effekt til sommeren.

Håper dere liker det lille oppsettet jeg viser frem.

 

Må bare legge til at alt av lys er enten teipet over eller dimmet, utenom amp-lyset, da det kan være kjekt å se om noe står på =]

 

post-38429-1236383792_thumb.jpg

post-38429-1236383809_thumb.jpg

post-38429-1236383823_thumb.jpg

post-38429-1236383840_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Universalkontroll hadde nok vært lurt, ja. Men jeg vil nødig kvitte meg med HD DVD-kontrollen da den er det beste jeg har vært borti, samme med kontrollen til projektoren. Bruker receiverkontrollen til å bytte track på CD-spiller tho'

 

Jeg glemte totalt å liste opp specs. Uten det blir det ikke gøy!

 

♫Elektronikk:

♪Forsterker: Sony 5200ESB (med LMC, Furutech FI-E11/FI-11)

♪CD-Spiller: Sony XA3000ESC (med Supra-kabel)

♪HD DVD-spiller: Toshiba XE1 + EP10 (backup)

♪BD-spiller: Sony Playstation 3 [A], BDP-S550

♪Behringer FBQ 2496

 

♫Konsoller:

♪Sega Mega Drive 2

♪Playstation

♪Playstation 2 / slim

♪Playstation 3

♪Playstation Portable (4.01M33)

♪Xbox 360 Elite

 

♫Bilde:

♪Sony HW10 (SXRD)

♪Adeo 90" Greyvision

 

♫Høyttalere:

♪Front: Infinity Kappa 600

♪Center: Infinity Kappa Center

♪Infinity Kappa Surround

 

♫Bass:

♪Kassetegning Brontes med et Peerless XLS 12"

♪Hypex DS 4.0

 

EDIT: fikset formatering

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Bildene er tatt med Canon 5D MkII, og 16-35 2.8 linsa, derav det syke perspektivet, men, jeg syns det fungerte :)

 

Kjører Bipol nå, men har egentlig ikke testet så mye frem og tilbake etter jeg byttet rom, og så snudde det 180º rundt. Har en bok om lyd (Sound Reproduction. Loudspreakers and rooms)som jeg skal lese om forskjellene, og så skal jeg gjøre meg opp en mening hva jeg mener er best =)

Lenke til kommentar

Nice kamera, jeg har et 350D, men har et 450D med 17-55 f2.8 IS og 55-250 IS på gang.

 

Lurte på en skikkelig vidvinkel/fisheye etterhvert, kan lage mye kule hjemmekinobilder av slikt - fikse litt i Photoshop etterpå - som jeg ser du har gjort :)

 

 

Jeg kjører jo 7.1 med Kappa 200 som surround på sidene - og Kappa Surround som Surround Back. I og med at mine Kappa Surround kommer ganske nærme lytteposisjon så setter jeg de til "dipol". Dette gir jo en mye mer diffus lyd. Har ellers hørt tips som sier at til film bruk dipol, til musikk bruk bipol.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Nice kamera, jeg har et 350D, men har et 450D med 17-55 f2.8 IS og 55-250 IS på gang.

 

Lurte på en skikkelig vidvinkel/fisheye etterhvert, kan lage mye kule hjemmekinobilder av slikt - fikse litt i Photoshop etterpå - som jeg ser du har gjort :)

 

 

Jeg kjører jo 7.1 med Kappa 200 som surround på sidene - og Kappa Surround som Surround Back. I og med at mine Kappa Surround kommer ganske nærme lytteposisjon så setter jeg de til "dipol". Dette gir jo en mye mer diffus lyd. Har ellers hørt tips som sier at til film bruk dipol, til musikk bruk bipol.

 

Cammet er ikke mitt, bare så det er sagt. Min fetter er fotograf, så han knipset litt her :)

 

7.1 med Kappa 200 høres unektilig flott ut. Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe de Kappa 200 (sett de flere ganger på hifisentralen, dog i bøk), men det har ingen hensikt i det lille rommet mitt, og dessuten har jeg heller ikke effekt til det.

 

EB_Veyron: LECA er fint. Kan ikke skjønne jeg trenger å bygge med noe annet heller.

Mala: Å jedda, LECA blir ikke byttet ut før jeg får ordentlig rack, men vi får se på når det blir. Hadde forøvrig tenkt å male sorte, men slik de er nå matcher de sølvfargen på høyttalerene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...