Lil-H Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Må bare digge designet til Sony-TV'ene ^^ Tror du blir fornøyd med ny maskin =] Skal prøve å oppdatere denne uken her, kommet litt nytt, så da er det på tide med bilder også. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Utrolig pent selvin!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får poste nytt bilde nå siden det siden sist er handlet inn nytt anlegg. Ps3 60 GB, med 250GB hdd installert. TV: Sony Bravia W3000 46" Full HD Forsterker: Onkyo TX-SR606 Fronthøyttalere: Dynavoice M85 Sub(på tur fra Sverige): XTZ 99 W12 Senter og bakhøytalere blir investert i når skattepengene kommer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Smooth det her, men for all del sett frontene ut. Høyttalere trenger luft og glede! De burde også plasseres lenger ifra hverandre. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Drit pent urgelol! Legger ut bilder av kåken min senere i dag. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Her er mitt bidrag, bor hjemme ennå så er så bra som det kan bli Hva synes dere? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ålreit det der, men kabelrot er aldri positivt. Ville også vurdert å byttet ut TV-benk/skrivepult med en ordentlige en. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Smooth det her, men for all del sett frontene ut. Høyttalere trenger luft og glede! De burde også plasseres lenger ifra hverandre. Vet Planen var å ha den høyre høyttaleren til høyre for døra. Men dama la inn veto. Hun synstest det var best slik det er nå. Får se når man ommøblerer. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 pent urgeLOL. men den fine tv'en syntes jeg fortjener et større tvbord Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da slenger jeg ut noen bilder fra rommet mitt. Ganske fornøyd for å være ungdom. LG full HD 32" Playstation 3 60 GB - installert 250 GB Yamaha hjemmekinoanlegg Og til slutt, samlingen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 pent urgeLOL. men den fine tv'en syntes jeg fortjener et større tvbord Hadde ett større ett, men fikk ikke forsterkeren inn i det, da hyllen må være ca 23-24 cm fra hverandre. Fant dette billig så da blir det dette til jeg finner noe bedre. Hadde samme type glasstvbord som han over. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Urgelol: Med mindre du sitter helt oppi TV'en så står høyttalerene dine altfor tett sammen til å skape et stereo lydbilde. Høyttalerene skal ideelt stå i en 60 graders vinkel iforhold til lytteposisjonen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høyttalerene skal ideelt stå i en 60 graders vinkel iforhold til lytteposisjonen. Du liker å lytte veldig nært skjønner jeg..? Eller mistolker jeg slik at du mener 30º tow-in? Tror det hvertfall er THX-standarden, hmm. mulig jeg tar feil! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du liker å lytte veldig nært skjønner jeg..?Eller mistolker jeg slik at du mener 30º tow-in? Tror det hvertfall er THX-standarden, hmm. mulig jeg tar feil! Jeg mener det bildet viser. Jeg mener å huske at THX sier 45 her, men jeg har også hørt det fører til en mer "fet mono" lyd fremfor full stereo uten at jeg har testet dette så mye. 60 grader er ihvertfall hva jeg har blitt fortalt av sjefen min som er en eks lydteknikker. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 2 grunner til plasseringen, samboeren og layout i stuen. Uansett ikke noe problem når jeg spiller, for da sitter jeg ca 1.5 - 2 meter unna tv'en. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, det ser vel ut som om vi er enige, men definert forskjellig. Det spørs egentlig vendlig hva slags htt man har, da f.eks bånddiskant grovt sett skal plasserers rett frem grunnet spredningen. Menmen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 SB-Triip FANTASTISK! Er det soverom?! Lenke til kommentar
Candey Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk. Hehe, ja, er et soverom. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis jeg skulle bodd hjemme lenger enn til høsten, skulle jeg søren meg gjort no lignende, SB-triiP. Utrolig fint. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis jeg skulle bodd hjemme lenger enn til høsten, skulle jeg søren meg gjort no lignende, SB-triiP. Utrolig fint. Drit fint liksom, kanskje ikke så rart, ettersom "forandring fryder"-folka (nrk) har vært der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå