Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

crisz: Anbefaler deg Sony W4000/4500 om du skal game med den (som jeg regner med du skal). 6- og 7serien til Samsung lider hardt av Inputlag

Here's the not-so-good news: even with [100Hz Motion Plus] disabled, we measured input lag on the LE40A656 to be 30ms slower than our resident Samsung F96, which means that it's up to 60ms slower than the Sony W4000. While most people will not be affected by this, sensitive gamers will probably experience this input lag in games demanding sharp reflexes. We certainly did: in Call Of Duty 4 somehow we were unable to nail as many headshots on the Samsung LE40A656 , though we readily concede that the reason might very well have been psychological.

 

There are two ways to mitigate input lag (to the level where it's on par with the Samsung F96) on the LE40A656, neither of which is satisfactory. The first is to set [Entertainment Mode] to "Game", but the resultant image would be too bright and over-sharpened (which cannot be fixed because the picture settings are locked).

HDTVtest.co.uk

Mulig dette har blitt fikset med ny FW, hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar

bra at noen fikk bumpet denne tråden. Den har stått helt stille siden 1. desember av en elr annen grunn.

need insperasjon :p

Skal kanskje få meg ny TV når januar-salget begynner :D (til maks 5k)

Har ganske stort rom som på en måte er formet som en V... kanskje litt dårlig forklart, så eg får bruke mine utrolige tegneskills til å forklare bedre.

post-139521-1229638427_thumb.jpg

 

Slik som det er på¨''lyst på delen'' prøvde eg å ha det til å begynne med, men d ble for lang avstand med den TV'en eg har no. Har to dører fordi at d egentlig var to rom, men vi slo ned veggen mellom de.

Kor stor TV kan eg få for 5k? Får vel ikke større enn 32'', men får satse på at den e stor nok.

Noen som kan anbefale en TV til den prisen (e nesten kun til spilling og litt riks TV på The voice)

Eg har ikke peiling på TV med ka som e bra og ka som e dårlig. TV'en må ha god lyd siden eg ikke har noe anlegg. Eller... Eg har to store høytalere, men de har sånne ledninger at det e tusen små ledninger som man skal samle også stikke den inn i en sånn ting, e vel ingen Tv'er som støtter slike?

Vet dette ble veeldig off topic, men eg kan legge ut et bilde av kordan d blir hvis noen hjelper meg :p

Lenke til kommentar

Takk Lil-H, men jeg tror det har kommet en FW update nå som skal fikse ganske mye av input laggen, men den er der fortsatt :( men har sett på den i et parr måneder og hadde nå noe fryktelig lyst på den da jeg får masse penger til jul, pluss bursdag rett etter jul :D men jeg er litt usikker pga input laggen, har lest det fler steder...

 

Men 60ms (!) det var ganske mye, håper den nye fw'en fikser mer en ganske mye... :p men jeg liker ikke designet på Sony sin, så på den før jeg så på Samsungen, Samsungen sitt design er bare å dø for! :D uansett så koster Sony sin 2000kr mer en Samsung, og det er ganske mange penger for ettersom jeg bare er 15 år ;) men er det noen andre tv'er i 12 000kr klassen som er 46" eller større med bra kvalitet?

Lenke til kommentar

OMG! jeg fant akkuratt ut at samsungen har gått ned i prid med 2000kr! koster nå bare 10 000kr først kostet den 18 000 og går bare mer og mer ned! da koster Sony'en 4000kr mer! da er det uaktuelt, jeg kjøper samsungne! :D gleder meg skikkelig mye! :D skal poste bilder når jeg får den1 ;)

Lenke til kommentar
bra at noen fikk bumpet denne tråden. Den har stått helt stille siden 1. desember av en elr annen grunn.

need insperasjon :p

Skal kanskje få meg ny TV når januar-salget begynner :D (til maks 5k)

Har ganske stort rom som på en måte er formet som en V... kanskje litt dårlig forklart, så eg får bruke mine utrolige tegneskills til å forklare bedre.

post-139521-1229638427_thumb.jpg

 

Slik som det er på¨''lyst på delen'' prøvde eg å ha det til å begynne med, men d ble for lang avstand med den TV'en eg har no. Har to dører fordi at d egentlig var to rom, men vi slo ned veggen mellom de.

Kor stor TV kan eg få for 5k? Får vel ikke større enn 32'', men får satse på at den e stor nok.

Noen som kan anbefale en TV til den prisen (e nesten kun til spilling og litt riks TV på The voice)

Eg har ikke peiling på TV med ka som e bra og ka som e dårlig. TV'en må ha god lyd siden eg ikke har noe anlegg. Eller... Eg har to store høytalere, men de har sånne ledninger at det e tusen små ledninger som man skal samle også stikke den inn i en sånn ting, e vel ingen Tv'er som støtter slike?

Vet dette ble veeldig off topic, men eg kan legge ut et bilde av kordan d blir hvis noen hjelper meg :p

 

 

No hadde eg stresset lenge med å lage et nydelig bilde og alt, så e d ingen som kan hjelpe meg? :(

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ha to sofaer og to TV'er. Eg viser kor eg har d no, og kor eg vil ha det men ikke kan ha det fordi TV'en min e too fucking liten ;)

Selv om man sikkert får bedre bilde og slikt på en 32'' til 5k, så tror eg at eg vil få mer ut av en 42'' når d e såpass lang avstand fra sofaen til TV'en.

Å TV'en var jo kjempefin. :p

Men bør eg vente til Januarsalget? Kanskje de har ennå bedre 42'' til 5k då?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hadde det ikke vært fint og få liv i denne tråden igjen?

 

Når du sier det, så. Har bytte ut de gamle digre beistene av noen høyttalere med et par B&W DM 685. Har også kjøpt bakhøyttalere, og plukker opp senter i løpet av uken. Flere bilder da! Konsoller er PS3 og Xbox med HD DVD.

 

IMG_4190.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...