aleksander_sk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hahah. Takk takk. jeg er fornøgd! Står TVen din på noe spesielt bak centeren? Jeg har samme situasjonen der jeg har måttet ligge center i vinduskarmen over TVen. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som kan si meg de fysiske målene på z-5500 subben? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Oppdatert bilde av stua, med den nye xboxen! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hahah. Takk takk. jeg er fornøgd! Står TVen din på noe spesielt bak centeren? Jeg har samme situasjonen der jeg har måttet ligge center i vinduskarmen over TVen. Hmm, er sikker på jeg svarte deg, men here goes! Den stod på en liten pappeske før jeg (igjen) flyttet på ting i rommet. Pappesken var omtrent like stor som center'n, så det gikk bra med høydeforskjell, selvom den kunne stått lenger ned slik den gjør idag. Det å se oppover mot skjermen er noe jeg streber mot å ikke gjøre. Slik det er idag har jeg satt en glassplate i mellom leca-blokkene, og slengt center inni der, med en liten "tow-up" så klart Satt så TV'en ned på marmorplata og flyttet TV'en ytterligere frem mot lytteposisjon Det er sikkert unødig å si dette, men om det er lang avstand fra center/fronter, må du passe på å stille avstand korrekt iht. lytteposisjon. Dialog ifra center som ikke stemmer overens med resten av lydbildet er ikke å anbefale! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 33 x 38 cm. Den er flat som en pannekake altså? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 33 x 38 x 33 er kanskje bedre Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Bilde: Sony KDL40W4730 Lyd: Logitech Z5450 Konsoller: PS3 160GB (Original 60gb) Xbox 360 Elite Nintendo Wii PSP PS2 Styres av: Logitech Harmony 885 Veldig mange spill og blu ray filmer. (7 xbox360 & 7 ps3 spill som ennå ikke er påbegynnt). Endret 30. november 2008 av bokfinn Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 E d noe eg bør lese for å sette meg inn i høytaler og TV... ting? Dokkar begynner å diskutere ting som ''e den samsung kslei1834922, god? Kordan e den i forhåld til samsung dlreoe293939?'' Eller. E de sony dkejf345 høytalerene gode? Mens eg sitter der som et spørsmålstegn å skjønner ikkje bæret Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Som med alt annet her verden, finnes det gode ting og mindre gode ting Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Se foreksempel i signaturen din Stian, der bruker du jo forkortelser av spillnavn. For folk som ikke har satt seg inn i det, vet de ikke en dritt om hva det betyr.. For å forstå slike ting, må man komme inn i miljøet. Meld deg inn i et Lyd/Bilde forum og begynn å diskuter og les, så vil du forstå mer etter et par måneder. Sånn er det med alt.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bokfinn: Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bokfinn: Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene? Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling). Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv). Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bokfinn: Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene? Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling). Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv). Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177). Glemte totalt at blur-ray filmer er sonefrie! Fantastisk oppsett uansett! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Se foreksempel i signaturen din Stian, der bruker du jo forkortelser av spillnavn. For folk som ikke har satt seg inn i det, vet de ikke en dritt om hva det betyr.. For å forstå slike ting, må man komme inn i miljøet. Meld deg inn i et Lyd/Bilde forum og begynn å diskuter og les, så vil du forstå mer etter et par måneder. Sånn er det med alt.. Vettu ka? D skal eg Hørt noen nevne noe om avforum elrns i tråden? e d noe sånt? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Bokfinn: Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene? Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling). Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv). Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177). Glemte totalt at blur-ray filmer er sonefrie! Fantastisk oppsett uansett! Må bare forsvare mitt valg av lydanlegg for de som måtte spekulere i hvorfor jeg bruker noe så simpelt: Stua mi er 10 kvadratmeter, trenger ikke større styrke Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv). Hvor mye kosta TV benken og hva heter den? Endret 30. november 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv). Hvor mye kosta TV benken og hva heter den? ca 1300 til vanlig pris.... husker ikke navnet :/ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ok. Finner den sikkert på Jysk her i byen. den så perfekt ut til mitt bruk Takk! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 wow, tog3r long time no see får vel ta ett bildet snart om jeg finner kameraet. Stian du er ikke alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå