Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahah. Takk takk. jeg er fornøgd!

 

Står TVen din på noe spesielt bak centeren? Jeg har samme situasjonen der jeg har måttet ligge center i vinduskarmen over TVen.

 

Hmm, er sikker på jeg svarte deg, men here goes!

 

Den stod på en liten pappeske før jeg (igjen) flyttet på ting i rommet. Pappesken var omtrent like stor som center'n, så det gikk bra med høydeforskjell, selvom den kunne stått lenger ned slik den gjør idag. Det å se oppover mot skjermen er noe jeg streber mot å ikke gjøre.

Slik det er idag har jeg satt en glassplate i mellom leca-blokkene, og slengt center inni der, med en liten "tow-up" så klart ;)

Satt så TV'en ned på marmorplata og flyttet TV'en ytterligere frem mot lytteposisjon :)

 

Det er sikkert unødig å si dette, men om det er lang avstand fra center/fronter, må du passe på å stille avstand korrekt iht. lytteposisjon. Dialog ifra center som ikke stemmer overens med resten av lydbildet er ikke å anbefale!

Lenke til kommentar

Bilde: Sony KDL40W4730

 

Lyd: Logitech Z5450

 

Konsoller:

PS3 160GB (Original 60gb)

Xbox 360 Elite

Nintendo Wii

PSP

PS2

 

Styres av: Logitech Harmony 885

 

Veldig mange spill og blu ray filmer. (7 xbox360 & 7 ps3 spill som ennå ikke er påbegynnt).

post-113754-1228051930_thumb.jpg

post-113754-1228051951_thumb.jpg

post-113754-1228052308_thumb.jpg

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar

E d noe eg bør lese for å sette meg inn i høytaler og TV... ting?

Dokkar begynner å diskutere ting som ''e den samsung kslei1834922, god? Kordan e den i forhåld til samsung dlreoe293939?''

Eller. E de sony dkejf345 høytalerene gode?

Mens eg sitter der som et spørsmålstegn å skjønner ikkje bæret :p

Lenke til kommentar

Se foreksempel i signaturen din Stian, der bruker du jo forkortelser av spillnavn. For folk som ikke har satt seg inn i det, vet de ikke en dritt om hva det betyr..

 

For å forstå slike ting, må man komme inn i miljøet. Meld deg inn i et Lyd/Bilde forum og begynn å diskuter og les, så vil du forstå mer etter et par måneder. Sånn er det med alt.. ;)

Lenke til kommentar
Bokfinn:

 

Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! :)

Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene?

 

Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling).

Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv).

 

Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177).

Lenke til kommentar
Bokfinn:

 

Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! :)

Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene?

 

Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling).

Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv).

 

Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177).

 

Glemte totalt at blur-ray filmer er sonefrie! Fantastisk oppsett uansett! :new_woot:

Lenke til kommentar
Se foreksempel i signaturen din Stian, der bruker du jo forkortelser av spillnavn. For folk som ikke har satt seg inn i det, vet de ikke en dritt om hva det betyr..

 

For å forstå slike ting, må man komme inn i miljøet. Meld deg inn i et Lyd/Bilde forum og begynn å diskuter og les, så vil du forstå mer etter et par måneder. Sånn er det med alt.. ;)

 

Vettu ka? D skal eg :p

Hørt noen nevne noe om avforum elrns i tråden? e d noe sånt? :p

Lenke til kommentar
Bokfinn:

 

Flott oppsett! Der satt du meg i misunnelse du! :)

Hvor har du kjøpt alle blue-ray filmene?

 

Oppsettet har jeg tilegnet meg etter mye frem og tilbake. PS3 var impulskjøp (brukes til divx, musikk og Blu ray), Wii var planlagt (men blir aldri brukt), x360 var impulskjøp (og brukes nesten daglig til spilling).

Benken er kjøpt på Jysk (passer perfekt til mitt bruk (ene skuffa fylt med filmer og spill, andre skuffa fyllt med ratt/pedal, kontrollere, ledninger osv).

 

Blu ray filmene har jeg kjøpt stort sett fra Amazon.com og play.com. Kjøpt noen få i norske butikker/nettbutikker (dyreste filmen jeg har kjøpt er mamma mia til 177).

 

Glemte totalt at blur-ray filmer er sonefrie! Fantastisk oppsett uansett! :new_woot:

 

Må bare forsvare mitt valg av lydanlegg for de som måtte spekulere i hvorfor jeg bruker noe så simpelt: Stua mi er 10 kvadratmeter, trenger ikke større styrke :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...