Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 *snip* Kan dere spotte det ene spillet som er crap? Singstar? Forsåvidt et svært svært godt poeng, men det blidgjør dama. Hvilket gir det en høyere nytteverdi enn noen av de andre spillene. Ser forresten at LittleBigPlanet mangler i hylla der. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan dere spotte det ene spillet som er crap? Singstar, Army of two, Heavenly Sword, Assassin's Creed, Pirates, Motorstorm, Resistance....? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan dere spotte et troll i denne tråden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du mener innlegget til Tobe__ så er jeg delvis enig, bare Resistance og Heavnly Sword er bra av de nevnte der. Resten er bare døll av de der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var snakk om ET spill, og jeg trur nok de fleste er enige om at PoC er det værste. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var snakk om ET spill, og jeg trur nok de fleste er enige om at PoC er det værste. Nettop. Det er et spill som har svært få forsonende kvaliteter. Altfor lett er det også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) To bilder av mine konsoller og sånt, og spillene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du får så vidt bare sett Skate og ikke UT3 på siste bildet. Endret 28. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare jeg som ikke får opp bilde? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ikke helt tilfallende her heller. Dog hvis dere høyreklikker -> kopier bildeadresse -> ctrl+v i addresselinje -> voila! Ett ord: imageshack :X Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Imageshack duger, bare du brukern riktig. Skal være fiksa nå. :> Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kan dere spotte et troll i denne tråden? Heh, artig du. Jeg har spilt alle spillene han har i hylla, og mener det er feil (for min del) å si at det bare er ètt dårlig spill i den bunken. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var det det vi skulle diskutere her? Nei. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 *snip* Kan dere spotte det ene spillet som er crap? Singstar? Forsåvidt et svært svært godt poeng, men det blidgjør dama. Hvilket gir det en høyere nytteverdi enn noen av de andre spillene. Ser forresten at LittleBigPlanet mangler i hylla der. Forklar meg hvordan han kan ha LBP før release da? Ja, jeg vet noen har fått det, men det er veldig få. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eh. Det var jeg som kommenterte mitt eget bilde... LBP manglet i hylla fordi jeg tok det med til en kompis for å spille. Fikk det tidlig fordi jeg forhåndsbestilte fra deal.no Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ahahaha. My bad. :!: Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) And he's back! Jeg lovte vel noen bilder for litt siden, og da er det bare til å poste. Siden sist har det kommet • X360 • Ny HD DVD-spiller (XE1) • Nytt rom • Akustikkplater Blir ikke lykkelig før a special someone kommenterer bordet mitt ^^ You know who you are! EDIT: meh, utstyrsliste TV: Samsung 40M87 Forsterker: Sony 5200ESB (med LMC, Furutech FI-E11/FI-11) CD-Spiller: Sony XA3000ESC (med Supra-kabel) HD DVD-spiller: Toshiba XE1 + EP10 (backup) BD-spiller: Sony Playstation 3 Behringer FBQ 2496 Front: Infinity Kappa 600 Center: Infinity Kappa Center Infinity Kappa Surround Kassetegning Brontes med et Peerless XLS 12" Hypex DS 4.0 Playstation 3 Playstation Portable (4.01M33) Xbox 360 Elite Høyest på ønskelista er nå ny TV Endret 5. november 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jøss, se her har riggen vokst rundt det fortsatt episke TV-borden ja Endret 5. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hahah. Takk takk. jeg er fornøgd! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg elsker det bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå