Knixen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 WOW! Sinnsykt masse flott her Føler at rommet mitt blir ei vedbu i forhold. Men skal kanskje poste noen bilder selv ikveld Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tredjegenerasjons-samlingen min, pluss PSP: Tredje? Ser ingen av de gode gamle traverne fra 80-tallet, jeg... http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_vi...ird_generation) Men du har ordnet deg greit med sjuendegenerasjonskonsoller, da i alle fall [/kveruleringsmodus] Pent oppsett, Tomriel Snart på tide med en oppdatering fra meg også, tenker jeg. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Må si det var mye stilig å se i denne tråden. Misunner de av dere med mye plass å boltre seg på.. Mine konsoller. Har et par gameboyer og en PSP liggende et sted, og en PS1 med en haug av spill et sted i kjelleren. PC-tilbehør Spillsamling Xbox, Xbox360 og PC, samt en samling av skrekkfilmer Noen PS2 spill. Gitt bort veldig mange spill, så det er vel bare de beste av det beste igjen Må bare beklage den elendige kvaliteten på bildene. Mobilkameraet er ikke like bra som det en gang var.. Oppdaterer hvis jeg finner laderen og overføringskabelen til digitalkameraet edit: den ene 360'en er død og skal sendes til rep (i tilfelle noen blir sint fordi jeg har to og de har ingen ) Endret 29. september 2008 av raid2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ikke mye å skryte av, men siden jeg hadde et par bilder liggende tenkte jeg .. Why the hell not?! Hele gaming-oppsettet (PC-en står som dere ser på høyresida av TV-bordet, den er kobla til TV-en med DVI-kabel) Konsollene på kloss hold: Nå som dere har sett 90% av "leiligheten" min uansett, slenger jeg likegreit opp et bilde som viser resten Hva synes dere om den pimpa Wii-en? EDIT: Så akkurat at fyren før meg også hadde en gitar stående. Kult mann Endret 6. oktober 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du har da alle konsollen denne generasjonen, og et habilt anlegg som sikkert funker bra ^^ Jeg var ikke fan av pimpa Wii'en, den bør nok lanseres i glossy/matt sort slik som X360/PS3 En vakker dag kommer jeg til å oppdatere bula (igjen) med ferske bilder. Anlegget er flyttet i et annet rom, nye duppedingser er ankommet, og akustiske tiltak er også gjort. Stay tuned o_O Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg kommer nok også med nye bilder snart. Siden sist har jeg fått nye stoler, har bestilt nytt surroundannlegg som kommer om noen dager og har flyttet konsollene og tven. Endret 6. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kommer snart nytt fra meg å Har fått nytt tv bord, hylle og bestilte 2 nye lamper i går. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 masse flott her, bør snart ta bilder av Hjemmekinoen min Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tatt med mobil så derfor dårlig kvalitet. Kommer sikkert tilbake med bedre bilder. Dere ser jeg har xbox 360 spill nede til høyre, har solgt xbox 360 core for jeg skal kjøpe xbox elite snart. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Må si det var mye stilig å se i denne tråden. Misunner de av dere med mye plass å boltre seg på.. Mine konsoller. Har et par gameboyer og en PSP liggende et sted, og en PS1 med en haug av spill et sted i kjelleren. PC-tilbehør Spillsamling Xbox, Xbox360 og PC, samt en samling av skrekkfilmer Noen PS2 spill. Gitt bort veldig mange spill, så det er vel bare de beste av det beste igjen Må bare beklage den elendige kvaliteten på bildene. Mobilkameraet er ikke like bra som det en gang var.. Oppdaterer hvis jeg finner laderen og overføringskabelen til digitalkameraet edit: den ene 360'en er død og skal sendes til rep (i tilfelle noen blir sint fordi jeg har to og de har ingen ) Er du fornøyd med det bordet og hvordan det endte opp til slutt ? Husker jeg så på det i butikken og tenkte at det kunne passet jævlig bra til den svarte tv'en min og PS3 osv. Men nå så jeg ditt bilde:p Pluss at utrolig mange andre har samma bordet. Endret 8. oktober 2008 av Ramius Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 TV-bordet, eller det andre? Liker glass, så derfor liker jeg vel begge automatisk Kan ikke si så mye negativt om det (TV-benken) akkurat, det er et sted å sette fra seg TV-er og konsoller.. Er stor nok plass for min del (21cm mellom "hyllene"). Ser jo også litt stiligere ut i virkeligheten... Og jeg velger møbler ut fra hvordan jeg selv liker de, ikke på grunn av pris og hvor mange andre som har det samme Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det "Daniel"-bordet fra Jysk? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ligna litt på serano, men er jo ganske vanlig design Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jahnke SR 310 heter det tror jeg. Uten den snurre-saken til TV-en. Kjøpte det vel på A-Møbler mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Mitt oppsett. Litt laber kvailitet på bildene, da. Ny TV nå nettopp. Deilig å gå fra 15-20" CRT til 32". Har oppgradert rommet igjen. TVen er den samme, Xboxen er den samme, men det har flytta inn et nytt TV-bord og et surround-anlegg siden sist. EDIT: Skal sies at jeg vurderer å fjerne/flytte plakaten (flytter den evt. til veggen bak bassen) EDIT2: For de som la merke til at bordantenna fortsatt er til stedet: fedre holder ikke alltid hva de lover. Må mase på han snart. Endret 10. oktober 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kan dere spotte det ene spillet som er crap? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Disney-spillet? Kosta 49 spenn fra komplett. Var ikke verdt det. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 *snip* Kan dere spotte det ene spillet som er crap? Singstar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå