Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Må si det var mye stilig å se i denne tråden. Misunner de av dere med mye plass å boltre seg på..

post-56083-1222657971_thumb.png

Mine konsoller. Har et par gameboyer og en PSP liggende et sted, og en PS1 med en haug av spill et sted i kjelleren.

post-56083-1222658056_thumb.png

PC-tilbehør :cool:

post-56083-1222658176_thumb.png

Spillsamling Xbox, Xbox360 og PC, samt en samling av skrekkfilmer :)

post-56083-1222658264_thumb.png

Noen PS2 spill. Gitt bort veldig mange spill, så det er vel bare de beste av det beste igjen :p

Må bare beklage den elendige kvaliteten på bildene. Mobilkameraet er ikke like bra som det en gang var.. Oppdaterer hvis jeg finner laderen og overføringskabelen til digitalkameraet :thumbup:

edit: den ene 360'en er død og skal sendes til rep (i tilfelle noen blir sint fordi jeg har to og de har ingen :tease: )

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Ikke mye å skryte av, men siden jeg hadde et par bilder liggende tenkte jeg .. Why the hell not?!:D

Hele gaming-oppsettet (PC-en står som dere ser på høyresida av TV-bordet, den er kobla til TV-en med DVI-kabel)

266286.jpeg

Konsollene på kloss hold:

266288.jpeg

Nå som dere har sett 90% av "leiligheten" min uansett, slenger jeg likegreit opp et bilde som viser resten ;)

266291.jpeg

Hva synes dere om den pimpa Wii-en? :cool:

EDIT: Så akkurat at fyren før meg også hadde en gitar stående. Kult mann ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Du har da alle konsollen denne generasjonen, og et habilt anlegg som sikkert funker bra ^^

Jeg var ikke fan av pimpa Wii'en, den bør nok lanseres i glossy/matt sort slik som X360/PS3 :D

En vakker dag kommer jeg til å oppdatere bula (igjen) med ferske bilder. Anlegget er flyttet i et annet rom, nye duppedingser er ankommet, og akustiske tiltak er også gjort.

Stay tuned o_O

Lenke til kommentar
Må si det var mye stilig å se i denne tråden. Misunner de av dere med mye plass å boltre seg på..

post-56083-1222657971_thumb.png

Mine konsoller. Har et par gameboyer og en PSP liggende et sted, og en PS1 med en haug av spill et sted i kjelleren.

post-56083-1222658056_thumb.png

PC-tilbehør :cool:

post-56083-1222658176_thumb.png

Spillsamling Xbox, Xbox360 og PC, samt en samling av skrekkfilmer :)

post-56083-1222658264_thumb.png

Noen PS2 spill. Gitt bort veldig mange spill, så det er vel bare de beste av det beste igjen :p

Må bare beklage den elendige kvaliteten på bildene. Mobilkameraet er ikke like bra som det en gang var.. Oppdaterer hvis jeg finner laderen og overføringskabelen til digitalkameraet :thumbup:

edit: den ene 360'en er død og skal sendes til rep (i tilfelle noen blir sint fordi jeg har to og de har ingen :tease: )

Er du fornøyd med det bordet :p og hvordan det endte opp til slutt :D ?

Husker jeg så på det i butikken og tenkte at det kunne passet jævlig bra til den svarte tv'en min og PS3 osv. Men nå så jeg ditt bilde:p Pluss at utrolig mange andre har samma bordet.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

TV-bordet, eller det andre? Liker glass, så derfor liker jeg vel begge automatisk :p Kan ikke si så mye negativt om det (TV-benken) akkurat, det er et sted å sette fra seg TV-er og konsoller.. Er stor nok plass for min del (21cm mellom "hyllene"). Ser jo også litt stiligere ut i virkeligheten...

Og jeg velger møbler ut fra hvordan jeg selv liker de, ikke på grunn av pris og hvor mange andre som har det samme ;)

Lenke til kommentar
Mitt oppsett. Litt laber kvailitet på bildene, da. Ny TV nå nettopp. Deilig å gå fra 15-20" CRT til 32". :D

Har oppgradert rommet igjen. :D

TVen er den samme, Xboxen er den samme, men det har flytta inn et nytt TV-bord og et surround-anlegg siden sist. :D

EDIT: Skal sies at jeg vurderer å fjerne/flytte plakaten (flytter den evt. til veggen bak bassen)

EDIT2: For de som la merke til at bordantenna fortsatt er til stedet: fedre holder ikke alltid hva de lover. Må mase på han snart. :p

post-102350-1223654740_thumb.jpg

post-102350-1223654793_thumb.jpg

post-102350-1223654837_thumb.jpg

post-102350-1223654881_thumb.jpg

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...