Cryovat Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Bakkland vant akkuratt tråden. Endret 24. februar 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Bakkland vant akkuratt tråden. 8016271[/snapback] :!: Takk, hvor kan jeg hente premien? En av mine alltime yndlings-spill! Har sunket utallige timer i det, både i selve spillet og i Build.exe Map Editoren. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 OK, da har jeg tatt frem kamraet, ikke så mye spes å se, men her er resten: Min nye dvd spiller, en yamaha s559mk2: Litt diverse; xbox-ratt, popey g&w, gba sp: xbox, wii og pc spill: Noen flere pc spill (+golden sun og kurushi): Aladdin på floppy(!) pluss noen ost etc.: Tror jeg var alt, pluss tror jeg har et minnekort til psx liggende, lurer og på om jeg kanskje har en stikke eller to fra amigaen og (men det er jo strengt tatt ikke konsoll.) tiiim: er nok bare musikk og filmer i bakgrunnen på forige bilde, er vel der jeg bruker mest penger. Spillene har jeg bak sofaen pluss i korger osv. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Når har jeg endelig fått tatt bilde av den nye tv'en og ps3'en: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Etter eg saag PS3 i monter i Oslo for noen uker siden maa eg si eg har faatt meir sansen for PS3 sitt design. Den ser mindre ut i virkeligheten syns eg hehe. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Her er nå mitt innslag Men det kan også variere til PC skjerm Endret 27. februar 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Ja her har di heilgardert deg med 2x360`er også ja Meget pent! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Dark by Design og Sjokoladekake sin kosekrok: Det høyrdes små homofilt ut... Ahem. Endelig har eg byrja å fått ting på plass. Har kjøpt meg PLV-z5 prosjektor ifrå Sanyo. Kjempenøgd. Lerret har eg gjort eit forsøk på å lage sjølv. Ei kvit MDF plate, malt to strøk med matt kvit maling, så trekt med eit sateng laken. Fungerar for meg no - men skal sjølvsagt kjøpe eit skikkeleg lerret når pengane når til det. Lerretet er 180cm bredt. Men pga ein reknefeil (ikkje spør korleis - eg var aldri god i matte, eller sløyd, for den saks skuld ) så er lerretet 3cm for bredt i forhold til høgda. Så er har vel ikkje 16:9, men meir 16,1:9 Til lyd vert no Jamo D590 nytta. Har som regel kopla opp 360 m.m mot eit Logitech Z-5500 sett - som fungerar veldig godt syns eg. Dette er no nede etter live UFC i stua for nokre dagar sidan. Kjem vel opp om nokre dagar igjen. Og ja, før dykk spør, lerret heng over eit vindauge, he he. Einaste måten me kunne gjere det på. Litt knotete bygd denne leiligheten, litt vanskelig å forklare. (Trykk på bileta for større versjon) Prosjektoren min. Sanyo PLV-Z5. 720p native. Veldig nøgd. Spela til 360, PS2 og Wii. "Skjermen". Ein del av salongen. Udiskutabelt verdens beste sofa. Legg merke til Eple juicen. Sunn og god. Litt provisorisk "stereobenk" ** Legg òg merke til den provisoriske lydkabelen som blei naudsynt etter ulukka. Jamo D590. Står på spikes og på brustein. Eller noko slik. Stein er det hvertfall. Rattet sjølvsagt. Og no, grunnen til at heile stova er rotete og ting er litt semi-gjennomført: Etter litt for mykje øl, og UFC (i HD sjølvsagt) på storskjerm, blei det litt for mykje testosteron. Og dette, pluss eit par småkutt her og der blei resultatet. Ny vegghylle er bestillt ifrå hifiklubben +++. Men, foreløpig går det bra her slik det er no. Det skal forøvrig nemnast at Nintendo Wii & Jamo høgtalarane er Sjokoladekake sine. Eg og han delar for tida leilighet. Snakk om ungkarsbule. Tar gjerne imot kommentarar, ris og ros. Endret 27. februar 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Wow, der kom bilder av bula di ja! Skikklig stilig det der, lerretet ble veldig bra. Men et vindu bak, er det noe særlig? Og kjipt med bordet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Takkar Vindauget er "tetta". Så lys er ikkje noko problem. Går ikkje an og opne det heller, så. Tingen er det at, på andre sida av stua, er det betongvegg, og har lite lyst å byrje å bore i den. Derfor måtte det bli slik. Forøvrig, hvis det skulle kome noko lys gjennom vindauget, ville MDF plata stoppa det - så, som sagt, lys er ikkje noko problem. Bord kan byttast ut Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Det meste ser utrolig herlig ut DBD, men den tingen jeg tenker mest på etter å ha sett bildene er: Du har en PS2, og eneste spillene du har er fire forskjellige versjoner av SingStar?!? Ta deg en bolle, mann :!: Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Kva kan eg sei? Glad i å synge? Har og God of War, Shadow of the Colossus, og noko anna skrap. Men, dei er ikkje så altfor, hundre-og-ti-prosent ekte. Så eg tenkte eg skulle stå over å ta bilete av dei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Vakkert dbd. Såg rimelig koselig ut der ihvertfall Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Livin large nå ja Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Vakkert dbd. Såg rimelig koselig ut der ihvertfall 8040429[/snapback] Takk takk! Jau, her sit eg og sjokoladekake med stearinlys og kosar oss med peis DVDen og pilsar. Blir ikkje mykje betre, he he! Men no vil eg være med på litt Gears of War online!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Her er mitt lille leke rom.... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Nice DVD samling, og amblight er sikkert utruleg stilig Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 går det ann å sette den sånn at den viser den fargen som er på siden av TVen eller er det hvitt lys hele tiden? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 går det ann å sette den sånn at den viser den fargen som er på siden av TVen eller er det hvitt lys hele tiden? 8045609[/snapback] Det kan du velge...er ganske så artig i noen filmer/spill. Har 32" versjonen så er bare lys på sidene...37" har oppe også, og 42" har lys rundt hele skjermen. Men da snakker vi om 40 laken...hehe Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Får vel bare begynne å spare da... hehe... man får vel bredere spill/film opplevelse kan jeg tenke meg. Så en sånn TV på elkjøp men det var ingen vegg bak så det var jo kjempegøy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå