Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit:

langkaas, dette er summer en 18'åring har store problemer med å jobbe inn selv.

totalsummen på det oppsettet + det gamle kommer godt over 60k.

enten vunnet penger el slekta har spyttet inn litt cash.

 

Litt å ta når du sier at slekta har spyttet inn cash, for det trenger absolutt ikke være tilfelle. 18-åringer har som oftest jobb, og det er ikke ikke særlig vanskelig å tjene opp 20-30tusen i løpet av en sommer, pluss helgejobb og evt jobbe litt etter skolen o.l.

Lenke til kommentar
jeg har selv:

2 stk XTZ 99'W12

samsung LE46A656

 

sparer penger til BW 683 :)

og en ekstra forsterker som jeg skal bro-koble med den gamle, slik at jeg klarer å drive disse 100% uten problemer :)

 

jeg pleier å ha portene på subbene åpne under film, varierer med 1-2 plugger til musikk, avhengig av type musikk,

 

 

edit:

langkaas, dette er summer en 18'åring har store problemer med å jobbe inn selv.

totalsummen på det oppsettet + det gamle kommer godt over 60k.

enten vunnet penger el slekta har spyttet inn litt cash.

Spart lenge det vel :p konfirmasjonen eller no...

Lenke til kommentar

Forza2driver, jeg likte den stua der, veldig gjennomført med blant annet den lampen. Men den furulisten på midten av veggen ødela litt, den burde også vært i kirsebærfarge ;) Men det kan man jo lakkere.

 

Uansett, tok nettopp bilder av nerdepulten min:

spillbordetto1.jpg

 

spillrq4.jpg

Her har jeg nettopp bygget en 70cm dyp hylle. Så er mest PS3 spilla som synes foran der. Har omtrent 25 PS2 titler bak, og 25 PS1 titler bak der igjen, pluss rundt 10 PC titler.

Lenke til kommentar
Ramius: Er det Seifer jeg skuer, og øreringen til Squall? Megakult i så fall. Hvor kjøper du actionfigurene dine ifra?

Og kan du anbefale et sted å kjøpe Crisis Core Special Edition?

 

Det er ulvemerket Cloud har på skulderen, ja det er like stort ;) Det kjøpte jeg igjennom en butikk som heter Neo Tokyo i Oslo. Han spesialimporterte den for meg. Seifer figuren kjøpte jeg av en kompis i 1999 tror jeg. Den burde være mulig å få tak i på Ebay eller Amazone.

 

Når det gjelder Crisis Core Limited Edition så forhåndsbestilte jeg den fra HMV i London. Da fikk man automatisk denne utgaven. Men hvis du vil ha den nå ville jeg kanskje ringt Spaceworld Megastore, eller sjekket ut amazone.com

 

 

Ettersom du bygger dine egne hyller så lagde du kanskje også den håndleddstøtten til tastaturet?

Uhh, var den stygg eller noe? :p

Det er et ergometrisk tastatur fra Clas Olson. Mye bedre enn vanlig flate tastaturer. Meningen var ikke å skryte av bokhylla altså - jeg bare gadd ikke å rote fram i 100 dvd covere :p

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Forza2driver, jeg likte den stua der, veldig gjennomført med blant annet den lampen. Men den furulisten på midten av veggen ødela litt, den burde også vært i kirsebærfarge ;) Men det kan man jo lakkere.

 

Uansett, tok nettopp bilder av nerdepulten min:

spillbordetto1.jpg

 

spillrq4.jpg

Her har jeg nettopp bygget en 70cm dyp hylle. Så er mest PS3 spilla som synes foran der. Har omtrent 25 PS2 titler bak, og 25 PS1 titler bak der igjen, pluss rundt 10 PC titler.

 

 

he He det med lykt å pynte ting er dama.. for min del kunne egentlig tingene mine stått på leca blokker.. men hvis jeg skulle ha all elektronikken så måtte det oxo se bra ut sa hun så da hadde jeg ikke noe valg ;)

Lenke til kommentar
he He det med lykt å pynte ting er dama.. for min del kunne egentlig tingene mine stått på leca blokker.. men hvis jeg skulle ha all elektronikken så måtte det oxo se bra ut sa hun så da hadde jeg ikke noe valg

Ah

Målet mitt var å plassere absolutt all elektronikken på ett eneste stort bord:P Var så lei av å ha eget bord til tv, stereoen i bokhylla, eget bord til PC osv.

Lenke til kommentar

Er fornøyd med gutterommet, ja. Bortsett fra at det er litt rotete. :whistle:

 

Den står ikke i noe gitarstativ, nei. Den står lent inntil TVen, men skulderstroppen ligger rundt bunden av gitaren, eller noe. :p

 

Tror jeg vet hvorfor bildene ble så dårlige. Telefonen stod innstilt på makro-modus. Skal ta nye bilder (med kamera) i morra.

 

Skal snart bli kvitt den elendige bordantenna. Har en antenne som ikke er i bruk på veggen rett på utsida rommet, men den går til stua. Pappa skal legge den ned på rommet mitt istedenfor. :wee:

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...