Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skjøpe en 32" til høsten?

Ikke alle som trenger noe større enn 32".

Han har jo en 42" fra før :dontgetit:

 

Grunnen til at jeg har tenkt og gå for en 32" er at jeg ikke har råd til noe større, kunne gjerne ha tenkt meg en 42" selv (som jeg nå låner av mamma)

Poenget mitt var at mange av de 42" som er veldig gode nå kommer til å ligge på en meget pen pris mot høsten, og da har du plutselig rå til en alikevel ;)

Lenke til kommentar
Nice :thumbup:

Likte Donald plakaten din.

Jau. Var det stedet jeg startet å få opp plakater, og de første jeg hadde i hende var fra Donald. I andre enden av rommet, der senga står, henger det mange "ordentelige" da..

Vet ikke om jeg har postet noen bilder av det før, på forumet, men jeg hadde PS3'n og laptop'n ved senga før, flytta for en uke siden elns. for å få bedre tilgang på WLAN-signaler og sitte litt bedre..

Lenke til kommentar
Nice :thumbup:

Likte Donald plakaten din.

Jau. Var det stedet jeg startet å få opp plakater, og de første jeg hadde i hende var fra Donald. I andre enden av rommet, der senga står, henger det mange "ordentelige" da..

Vet ikke om jeg har postet noen bilder av det før, på forumet, men jeg hadde PS3'n og laptop'n ved senga før, flytta for en uke siden elns. for å få bedre tilgang på WLAN-signaler og sitte litt bedre..

 

Donald plakat???

 

Er heller spent på å se resten av den plakaten over som viser ei dame som henter øl nederst i kjøleskapet :blush: :!:

Lenke til kommentar
Nice :thumbup:

Likte Donald plakaten din.

Jau. Var det stedet jeg startet å få opp plakater, og de første jeg hadde i hende var fra Donald. I andre enden av rommet, der senga står, henger det mange "ordentelige" da..

Vet ikke om jeg har postet noen bilder av det før, på forumet, men jeg hadde PS3'n og laptop'n ved senga før, flytta for en uke siden elns. for å få bedre tilgang på WLAN-signaler og sitte litt bedre..

 

Donald plakat???

 

Er heller spent på å se resten av den plakaten over som viser ei dame som henter øl nederst i kjøleskapet :blush: :!:

Okok.. Nytt bilde.. kommer *gjespe... sovne*

Lenke til kommentar

j8rgen: Hvordan opplever du sortnivået på A656 kontra F86?

Hvorfor har du ikke snudd htt inn mot sweetspot?

Har du prøvd å putte pluggene inn i bassen? Ville testet hvertfall på én av de, og sjekke om de gikk noe dypere.

 

Fete htt forresten, har hørt stativhtt i samme serie, de hadde god og tørr bass (om de drives på god elektronikk) og oppløst diskant. Er du fornøyd selv?

Lenke til kommentar

Takk for komentarer :)

 

Eirik_FS: Ser jo bra ut det der, liker dali htt :)

 

Lil-H: Har ikke sett så mye på tv'n, har akkurat fått den. Har ikke testet å sammenligne ennå. Sofan er rett foran høytalerne så de er omtrent mot sweetspot. Ja, har prøvd det, men jeg syns jeg fikk dypere og bedre bass uten de.

 

Er veldig fornøyd med htt, god stram bass og nydelig diskant :)

Lenke til kommentar

jeg har selv:

2 stk XTZ 99'W12

samsung LE46A656

 

sparer penger til BW 683 :)

og en ekstra forsterker som jeg skal bro-koble med den gamle, slik at jeg klarer å drive disse 100% uten problemer :)

 

jeg pleier å ha portene på subbene åpne under film, varierer med 1-2 plugger til musikk, avhengig av type musikk,

 

 

edit:

langkaas, dette er summer en 18'åring har store problemer med å jobbe inn selv.

totalsummen på det oppsettet + det gamle kommer godt over 60k.

enten vunnet penger el slekta har spyttet inn litt cash.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...