Matsibooy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe.... Tv'n betalte jeg 4995,- på elkjøp når den var på tilbud. Det er 32P3000 ja. Sangen er konge den, eller hele live albumet er konge! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Sarkasmen min slo visst ikke igjennom Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) De søplebøttene vi har på bad og do leverer sakene dårlig, og det er noen enkle plastgreier fra ikea.. Ville nok investert i noe litt bedre om jeg var deg.. De bøttene hans ser bra ut og holder en viss kvalitet.. Alle liker Muse, det er bra.. edit: Man må bare vente til litt sent på kvelden, så dukker den dårlige humoren frem.. Endret 8. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Snakker du om min søplebøtte, Pebble? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) JEG snakket om søppelbøtta di Det er nå egentlig ikke så mange andre søppelbøtter å snakke om heller så... Endret 8. juli 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor snakke om en søplebøtte egentlig? Den pleier egentlig ikke å stå siden av tv'n. Den gjorde det nå fordi jeg har rydda på rommet Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Glem det. Hvis du ikke skjønner poenget så er det ikke morsomt en gang. Det var kanskje ikke morsomt til å begynne med heller; som Pebble kalte det: dårlig humor. Fortsett TV-diskusjonen dere. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Her er det kos: Men det hender jo det blir litt spilling her inne og: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fin kopp du har til å holde pennen dine! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fin kopp du har til å holde pennen dine! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Takk for tipset!Setter pris på tips, da jeg ikke er inni "tv-verdenen"... I følge en som hadde kjøpt den på Komplett.no, så skulle den være bra til PS3: "Kjøpte denne utelukkende til Playstation 3 med HDMI. Og jeg ble slått ut av den gode kvaliteten på bildet. Det slo faktisk samsungen på PS3, gode kontraster og farger. Fargene og skarphet må stilles og tunes for å få optimale signaler, men når det er gjort er det bare å kjøre på! Et glimrende produkt med tanke på budsjett. Om denne hadde blitt kjøpt til kabel-tv eller dvd spilling hadde den nok fått 4. På spilling er den max. Anbefales!" Jeg lyst på en ny konsoll, siden jeg bare har DS, N64 og PS1 Har mest lyst på PS3:) Jeg liker at spillet har god grafikk, men da stiller det jo også noen krav til tv'en:S min roomie har denne tv'n. bildekvaliteten og konstrasten er ok den, men svartnivået er utrolig dårlig. jeg vet nå ikke hvilken samsung tv han karen sammenligner med, men både A656 og M86 dasker tatung, da jeg har eid begge samsung selv. disse tv'ene er selvsagt en del dyrere da men, alt i alt er ikke dette en dårlig tv for bare 4k. Endret 16. juli 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fin kopp du har til å holde pennen dine! Ja virkelig, en slik en har jeg også. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fin kopp du har til å holde pennen dine! Ja virkelig, en slik en har jeg også. ..og jeg... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Oi... Kan jeg få autografen din ? Endret 17. juli 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva er det med deg da? Sur fordi du stavet "oi" feil? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan jeg få ta på dere? Som har slik en penn-holder? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jeg den eneste som synes "spøkene" til de over er totalt ikke-morsomme? Su gjorde det engang, jeg lola, den andre gangen så sw'a jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er jeg den eneste som synes "spøkene" til de over er totalt ikke-morsomme? Su gjorde det engang, jeg lola, den andre gangen så sw'a jeg. Du må aldri, ALDRI lole en vits. Da kommer den om igjen, og om igjen, og om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå