Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag fik jeg ny tv fra søstrene mine :new_woot: De betalte 2000 og jeg betalte 4000, men de var og kjøpte det :)

 

Blei litt overrasket når jeg kom hjem :)

 

Det blei det her:

http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_32lc46.jhtml

 

Edit:

Bilder seinere må bare få låne et kamera først :)

 

Jeg er på utkikk etter et tv til rommet mitt, men jeg gidder ikke kjøpe et som koster sjorta

Si ifra om du er fornøyd med det etter en stund, så skal jeg kanskje ta en kikk på det jeg også. Hvor kjøpte dere det egentlig? Jeg bor ikke så langt ifra deg serru:P

Lenke til kommentar
I dag fik jeg ny tv fra søstrene mine :new_woot: De betalte 2000 og jeg betalte 4000, men de var og kjøpte det :)

 

Blei litt overrasket når jeg kom hjem :)

 

Det blei det her:

http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_32lc46.jhtml

 

Edit:

Bilder seinere må bare få låne et kamera først :)

 

Jeg er på utkikk etter et tv til rommet mitt, men jeg gidder ikke kjøpe et som koster sjorta

Si ifra om du er fornøyd med det etter en stund, så skal jeg kanskje ta en kikk på det jeg også. Hvor kjøpte dere det egentlig? Jeg bor ikke så langt ifra deg serru:P

 

Mange som har denne tven, har hørt bare positive ting om den. Koster 4000 kr. Jeg kommer til og kjøpe den i august, kanskje noe for deg også? Her er en lang tråd som omhandler denne tven.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar

Takk for tipset!

Setter pris på tips, da jeg ikke er inni "tv-verdenen"...

 

 

I følge en som hadde kjøpt den på Komplett.no, så skulle den være bra til PS3:

 

"Kjøpte denne utelukkende til Playstation 3 med HDMI. Og jeg ble slått ut av den gode kvaliteten på bildet. Det slo faktisk samsungen på PS3, gode kontraster og farger. Fargene og skarphet må stilles og tunes for å få optimale signaler, men når det er gjort er det bare å kjøre på! Et glimrende produkt med tanke på budsjett. Om denne hadde blitt kjøpt til kabel-tv eller dvd spilling hadde den nok fått 4. På spilling er den max. Anbefales!"

 

 

Jeg lyst på en ny konsoll, siden jeg bare har DS, N64 og PS1 :p

 

Har mest lyst på PS3:) Jeg liker at spillet har god grafikk, men da stiller det jo også noen krav til tv'en:S

Lenke til kommentar
I dag fik jeg ny tv fra søstrene mine :new_woot: De betalte 2000 og jeg betalte 4000, men de var og kjøpte det :)

 

Blei litt overrasket når jeg kom hjem :)

 

Det blei det her:

http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_32lc46.jhtml

 

Edit:

Bilder seinere må bare få låne et kamera først :)

 

Jeg er på utkikk etter et tv til rommet mitt, men jeg gidder ikke kjøpe et som koster sjorta

Si ifra om du er fornøyd med det etter en stund, så skal jeg kanskje ta en kikk på det jeg også. Hvor kjøpte dere det egentlig? Jeg bor ikke så langt ifra deg serru:P

Jeg er veldig fornøyd med tven, fine farger og kontraster. Dritbra bilde når jeg ser spiller på ps3en. Veldig fint design også ;)

 

De kjøpte det på elkjøp i porsgrunn og det kostet egentlig 7000, men søstrene mine kjenner noen der så de fikk det for 5800 :)

 

Edit: Hvor bor du egentlig?

Endret av langkaas
Lenke til kommentar
post-104719-1215297996_thumb.jpg

 

Du burde vurdere å flytte på spillene dine.. Det ser ut som de er i veien.. :p

 

men sett bortifra det ser det da helt greit ut,.. :)

 

;) Har vel vanligvis ikke spill og sånt foran skjermen.

Var nok bare for å vise de fram. :dontgetit: Dog ikke noe særlig å vise fram sammenlignet med visse andre personer som har lagt ut bilder her

Lenke til kommentar
Den er faen meg konge :D

 

Betalte du mye for den, og hvor kjøte du den. Skal nemmelig kjøpe meg ny tv i august, så er på utkikk etter en tv i rett pris klasse.

 

EDIT: Bestilte meg et svart playseat i går så kommer med nye bilder når det kommer.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Takk for tipset!

Setter pris på tips, da jeg ikke er inni "tv-verdenen"...

 

 

I følge en som hadde kjøpt den på Komplett.no, så skulle den være bra til PS3:

 

"Kjøpte denne utelukkende til Playstation 3 med HDMI. Og jeg ble slått ut av den gode kvaliteten på bildet. Det slo faktisk samsungen på PS3, gode kontraster og farger. Fargene og skarphet må stilles og tunes for å få optimale signaler, men når det er gjort er det bare å kjøre på! Et glimrende produkt med tanke på budsjett. Om denne hadde blitt kjøpt til kabel-tv eller dvd spilling hadde den nok fått 4. På spilling er den max. Anbefales!"

 

 

Jeg lyst på en ny konsoll, siden jeg bare har DS, N64 og PS1 :p

 

Har mest lyst på PS3:) Jeg liker at spillet har god grafikk, men da stiller det jo også noen krav til tv'en:S

 

 

Kan og anbefale denne TV'en. Har 42" versjonen. Men det har kommet en ny versjon nå. LC52.

Ligger til 6000,- på Elkjøp.no. Finere design på den og forhåpentligvis bedre bilde.

Ville tatt den om du har råd. Om den ikke er bra er det bare å bruke 30 Dagers. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...