Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Fikk jeg somlet meg til å ta nye bilder av oppsettet. Nytt fra sist er en CD-spiller, Elite og annen posisjon av bakhtt, noe som virkelig hjalp.

Har ingen reell sweetspot under film/SACD, da front/rear ikke står likt i forhold til hverandre, men jeg bruker uansett frontene som "referanse" sweetspot, og for å være ærlig er det ikke så værst :)

Har fortsatt ikke kjøpt akustikkplater, noe som også bør gjøres, og regner med at dette skjer når jeg får neste lønning.

 

post-38429-1214940475_thumb.jpg

post-38429-1214940486_thumb.jpg

post-38429-1214940495_thumb.jpg

post-38429-1214940513_thumb.jpg

post-38429-1214940595_thumb.jpg

post-38429-1214940604_thumb.jpg

post-38429-1214940612_thumb.jpg

post-38429-1214940619_thumb.jpg

post-38429-1214940626_thumb.jpg

 

Utstyrsliste:

 

Htt: Infinity Kappa 600, Center, Surround

Signalkilder: Toshiba EP10, PS3, Sony XA3000ES

Konsoller: Xbox 360 Elite, Sony Playstation 3

Kabler: For det meste Nordöst og Eagle

TV: Samsung 40M87

 

Burde kjøpt ny TV også, men får vente til prisen på Pioneer 509 daler ;)

 

EDIT: hmm, det er en rad med BDs som mangler, samt at forsterker er Sony 5200ES. Tror det skulle være alt ;)

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart, Lakus. TVen er "sørgelig" dårlig i forhold til resten. Irriterer meg maks over det dårlige sortnivået + mye clouding.

Menmen, får jeg høyre livskvalitet av bedre/større TV? i grunn ikke, men hadde vært gøy, men ikke 30 000 gøy. Besides, TV'en funker bra som den gjør nå, så å kjøpe nye TV blir igrunn bare penisforlenger ;)

 

Og det dumme vinduet sitter uansett i veien for veggfeste. Alt blir så meget bedre når jeg en vakker dag får leilighet/hus hytte langt unna folk, med dedikert kinorom. Langsiktige planer, men er noe å tenke på når jeg kjører den urkjedelig postruta mi :D

 

langkaas: takk takk ^^

Lenke til kommentar
Herlige saker, og eg er fortsatt fan av TV-bordet ditt altså :wee:

 

Mala, har du lastet opp bilder av ditt oppsett? Har ikke sett noe, kunne tenkt meg og sett, har fått et inntrykk av at du er en konsoll elsker så man vet jo aldri hva slags go saker du kan ha under tven :p

Lenke til kommentar
Herlige saker, og eg er fortsatt fan av TV-bordet ditt altså :wee:

 

Mala, har du lastet opp bilder av ditt oppsett? Har ikke sett noe, kunne tenkt meg og sett, har fått et inntrykk av at du er en konsoll elsker så man vet jo aldri hva slags go saker du kan ha under tven :p

 

HER ligger siste bildene..er stort sett likt enda bortsett fra fleire spill :p

 

Bildene Kris linket til er fra da eg fikk TV`en ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Herlige saker, og eg er fortsatt fan av TV-bordet ditt altså :wee:

 

Mala, har du lastet opp bilder av ditt oppsett? Har ikke sett noe, kunne tenkt meg og sett, har fått et inntrykk av at du er en konsoll elsker så man vet jo aldri hva slags go saker du kan ha under tven :p

 

HER ligger siste bildene..er stort sett likt enda bortsett fra fleire spill :p

 

Bildene Kris linket til er fra da eg fikk TV`en ;)

 

Må si det så pent ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg la inn et bilde av min sofa med et 12" basselement montert under her for en stund siden. Slik så det ut:

 

hellsofa-1.jpg

 

Har fungert meget bra. Jeg tok bare og slaktet en 10 år gammel PSB sub med en 300W forsterker, så det kostet ikke noe. Det er brukbart til film, men det er fantastisk til spill, hagleskudd, granater og annet føles virkelig på kroppen.

 

 

Men mye vil ha mer - la meg presentere "THE SOFA FROM HELL" haha:

 

hellsofa-2.jpg

 

Her er det 3 stk 12" :dribble:

 

 

 

 

Så nå er det bare å vente til det blir mørkt og sette på "Condemned" og kjenne nakkehårene reise seg - hvis jeg tør da??????

 

hellsofa-3.jpg

 

De to siste elementene kjøpte jeg brukt for noen få hundrelapper og har bare huket de innpå den 300W subforsterkeren jeg allerede bruker.

 

Dette anbefales på det sterkeste - spilling blir noe helt spesielt med dette - jeg lover :love:

 

Ja - du tilkopler selvsagt dette på akkurat samme måte som en sub fra receiver :)

 

I helvete så sinnsykt kult !

Hvordan reagerer jenter når de sitter på den der:P ?

Og hvor mye koster et sånt basselement? Fikk lyst til å gjøre det samme i framtiden, istedenfor å kjøpe sånne ferdige strandstoler med høyttalere i:P

Lenke til kommentar
I helvete så sinnsykt kult !

Hvordan reagerer jenter når de sitter på den der:P ?

Og hvor mye koster et sånt basselement? Fikk lyst til å gjøre det samme i framtiden, istedenfor å kjøpe sånne ferdige strandstoler med høyttalere i:P

 

Det beste er vel å kjøpe noe på brukten? I og med at de skal under sofaen så gjør det ikke noe om de har en ripe eller to.

 

Tror også ljudia.no har vel 12" helt ned i 200-300 kr stk tror jeg. Eller hvorfor ikke kjøpe en 2x12" boombox på nettauksjon til en lav sum og slakte den.

 

Det er ikke noe i veien for å bruke 15" eller større hvis det er plass :)

 

En gammel stereo/hjemmekinoforsterker fungerer greit.

 

 

Jenter synes det er kanon! :ph34r:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
Fikk jeg somlet meg til å ta nye bilder av oppsettet. Nytt fra sist er en CD-spiller, Elite og annen posisjon av bakhtt, noe som virkelig hjalp.

Har ingen reell sweetspot under film/SACD, da front/rear ikke står likt i forhold til hverandre, men jeg bruker uansett frontene som "referanse" sweetspot, og for å være ærlig er det ikke så værst :)

Har fortsatt ikke kjøpt akustikkplater, noe som også bør gjøres, og regner med at dette skjer når jeg får neste lønning.

 

Utstyrsliste:

 

Htt: Infinity Kappa 600, Center, Surround

Signalkilder: Toshiba EP10, PS3, Sony XA3000ES

Konsoller: Xbox 360 Elite, Sony Playstation 3

Kabler: For det meste Nordöst og Eagle

TV: Samsung 40M87

 

Burde kjøpt ny TV også, men får vente til prisen på Pioneer 509 daler ;)

 

EDIT: hmm, det er en rad med BDs som mangler, samt at forsterker er Sony 5200ES. Tror det skulle være alt ;)

 

Dine høytalere er så fantastiske :love:

Lenke til kommentar

Tror vi begge elsker Kappa-serien du, mister Spock :)

husgutt: Klart man trenger begge formatene, når jeg kjøper HD DVD for 39,- inkl frakt, ja da kan folk tro hva de vil om dette døende formatene, så lenge jeg får billige filmer klager hvertfall ikke jeg :D Husk at jeg fikk en del crap filmer med på kjøpet da jeg kjøpte spilleren, menmen. Ikke alle filmene som er superfete, men kan ikke bare kjøpe de gode heller.

Lenke til kommentar
Tror vi begge elsker Kappa-serien du, mister Spock :)

husgutt: Klart man trenger begge formatene, når jeg kjøper HD DVD for 39,- inkl frakt, ja da kan folk tro hva de vil om dette døende formatene, så lenge jeg får billige filmer klager hvertfall ikke jeg :D Husk at jeg fikk en del crap filmer med på kjøpet da jeg kjøpte spilleren, menmen. Ikke alle filmene som er superfete, men kan ikke bare kjøpe de gode heller.

 

Jeg har også en klin maken recliner som du har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...