Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig skaffet tv'n og satt den opp på rommet. :w00t: De hadde ikke noe logitech anlegg da, så det må bestilles fra nett. Dessuten hadde ikke Ikea igjen glass tvbordet jeg også skulle ha, så da står den på kommoden inntil videre... :blush: Men er er mine bilder:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-116554-1171545034_thumb.jpgpost-116554-1171545124_thumb.jpgpost-116554-1171545180_thumb.jpgpost-116554-1171545291_thumb.jpg

post-116554-1171545343_thumb.jpg

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Dessuten hadde ikke Ikea igjen glass tvbordet jeg også skulle ha, så da står den på kommoden inntil videre... :blush:

7948468[/snapback]

 

Et mer hendig bord her enn det de har på Ikea da går jeg ut fra :)

8002839[/snapback]

Gud, å stygge!! :ohmy: Rett og slett grufullt...

 

Nei, jeg ønsker nok noe mer stilrent, uten at jeg skal krangle med noen for det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Og vips så døde jeg innvendig av misunnelse.

8006983[/snapback]

? :p Det er jo bare en X360 koblet opp på skolen, jobb eller lignende plass.

8007014[/snapback]

 

Korrekt.

Er såpass heldig at jeg har tilgang til presentasjonssalen i kontorbygget der faren min jobber.

Har blitt en god del timer med xbox og 24-marathon

Lenke til kommentar

DSC00101.jpg

 

27" LG LCD

Nintendo Wii, Viasat tuner, PS2, NES, Canal Digital tuner, KISS DVD-spiller, Gamecube og en Dell XPS M1210.

 

Mangler bare en PS3, så er alt koz.

 

Vurderer å kjøpe større tv, men 27" holder egentlig i massevis. Liten stue, nemlig. Men, dette er en gammel tv som bare har komponent og ikke HDMI... så jeg får se om jeg finner noe dugende i samme størrelse, men med HDMI and such.

Spillene er i ei hylle en annen plass, i veggseksjonen ellers der så er det alt av DVD-bokser jeg har som står.. Dere ser f.eks. damas Desperate Housewives og Sex in the city-boks.

 

Ja, dårlig bilde, tatt med mobilkamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...