Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel si det at jeg ikke synes vi er Off Topic heller.

Tråden handler om vårt konsoll-opppsett, da må det være lov å diskutere oppsett også.

 

Jeg enig med deg :)

 

Innlegget mitt ble ganske langt og var bare redd for at det ble litt for off topic i denne tråden ettersom det er en "Lyd og bilde" del på forumet her også.

 

 

Men dette hadde forsåvidt mest med spill og gjøre :)

 

 

Du burde sjekke ut TV delen på Avforums.com

Der finner du masse informasjon og erfaringer om de fleste tver :)

Lenke til kommentar
Hvis noen vurderer å kjøpe denne tven og har hovedsakelig tenkt til å bruke den til spill.

Så anbefaler jeg å prøve den først eller kjøpe den et sted der du kan returnere den (f.eks. Elkjøp, Siba)

Jeg vil våge meg å påstå at du gjorde et dårlig valg ved å levere tilbake din A656. Input lag er per i dag ikke lenger et problem på den tven, kun på modeller med gammel firmware. Men disse kan uansett oppdateres via TVens USB-port. Sammen med 100hzen og tvens sortnivå er dette en av de aller beste LCD-tvene på markedet nå. Eneste minuset må være det blanke bildepanelet som Samsung på død og liv skal bruke på enkelte av modellene sine.

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=7151238

 

Og moren din fikk etterslep på en PLASMA? Da satser jeg den skitne undebuksa mi på at hu brukte kompositt-signal.

 

Selv spiller jeg utelukkende på plasma. De har mye høyere responstid og motionsharpness (i panoreringer i f.eks. FPS-spill blir bildet ufokusert på en LCD, mens det holder seg sylskarpt på en plasma) enn hva en LCD noen gang vil få.

Lenke til kommentar

Jeg har fulg med på tråden hos Avforums helt siden før jeg kjøpte tven og den nyere firmwaren fikser dessverre ikke input lag.

Den personen du linker til rapporterer at input lagen har blitt bedre.

 

Uansett hvis dette er korrekt så er det fortsatt ikke bra nok.

Game moden er fortsatt begrenset.

 

Her er det en som rapporterer at input lagen ikke har blitt forbedret etter nyeste firmware: http://www.avforums.com/forums/showpost.ph...;postcount=3125

 

So, is this the LAG issue? If so, the FW upgrade hasn't changed anything.

 

Og etter hvordan musepekeren hans oppførerer seg, så er det jo tydelig at input lagen ikke har blitt fikset.

 

Du har tydeligvis ikke denne tven selv, så hvordan kan du da påstå at input lag ikke er et problem på denne tven?

Dette er jo ikke noe å diskutere.

Denne tven lider av input lag.

Hvis du leser litt mer i den tråden du linket til på avforums så vil du se at dette er et faktum.

 

Det er ikke snakk om mye, men det er nok til å ødelegge i spill for noen.

Hadde det derimot vært mulig å justere bildeinnstillingene i game moden så hadde den tven vært perfekt for min del!

Dette med input lag er veldig forskjellig fra person til person.

Noen merker det veldig godt mens andre ikke.

Men faktum er at den er der.

 

Så jeg vil fortsatt foreslå hvis noen tenker på å kjøpe denne tven at de tester den først for å se om de har problemer med dette.

 

 

Så jeg vil påstå at jeg gjorde et riktig valg når leverte den tilbake da jeg synes dette ikke er akseptabelt!

Når jeg først betaler så mye for en tv så skal jeg også nyte spill fullt ut på den.

Og dette er ikke mulig for meg med såpass mye input lag.

Og Game mode er ikke et alternativ da bilde blir alt for skarpt og unaturlig.

 

Jeg prøver ikke å si at denne tven er dårlig.

Lang der i fra!

Dette er et av beste tvene jeg noen gang har prøvd! :)

Så det var et veldig hardt valg å levere den tilbake.

 

 

Og moren din fikk etterslep på en PLASMA? Da satser jeg den skitne undebuksa mi på at hu brukte kompositt-signal.

 

Jeg har aldri sagt noe om noen plasma tv...

Regner med at du blander meg med noen andre ;)

Endret av Typho
Lenke til kommentar

Jeg la inn et bilde av min sofa med et 12" basselement montert under her for en stund siden. Slik så det ut:

 

hellsofa-1.jpg

 

Har fungert meget bra. Jeg tok bare og slaktet en 10 år gammel PSB sub med en 300W forsterker, så det kostet ikke noe. Det er brukbart til film, men det er fantastisk til spill, hagleskudd, granater og annet føles virkelig på kroppen.

 

 

Men mye vil ha mer - la meg presentere "THE SOFA FROM HELL" haha:

 

hellsofa-2.jpg

 

Her er det 3 stk 12" :dribble:

 

 

 

 

Så nå er det bare å vente til det blir mørkt og sette på "Condemned" og kjenne nakkehårene reise seg - hvis jeg tør da??????

 

hellsofa-3.jpg

 

De to siste elementene kjøpte jeg brukt for noen få hundrelapper og har bare huket de innpå den 300W subforsterkeren jeg allerede bruker.

 

Dette anbefales på det sterkeste - spilling blir noe helt spesielt med dette - jeg lover :love:

 

Ja - du tilkopler selvsagt dette på akkurat samme måte som en sub fra receiver :)

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...