boundishh Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok her kan alle som vil poste bilder av sine konsoller uansett hva slags konsoll det er (og mod hvis denne er feil plassert så flytt den.. eller om det finnes et slikt emne fra før så steng og send meg link til det emnet) ok her er mine konsoller(den hvite psp'en klarte jeg og glemme igjen hos min far men det får så være) Endret 24. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hjemme hos meg Facemapping (meg) Endret 3. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Her er min Super Nintendo Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok her kan alle som vil poste bilder av sine konsoller uansett hva slags konsoll det er (og mod hvis denne er feil plassert så flytt den.. eller om det finnes et slikt emne fra før så steng og send meg link til det emnet) ok her er mine konsoller(den hvite psp'en klarte jeg og glemme igjen hos min far men det får så være) 7858700[/snapback] hva er vits med 2 psper poster bilder av mine gaming kroker neste uke xD Endret 2. februar 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) ok her kan alle som vil poste bilder av sine konsoller uansett hva slags konsoll det er (og mod hvis denne er feil plassert så flytt den.. eller om det finnes et slikt emne fra før så steng og send meg link til det emnet) ok her er mine konsoller(den hvite psp'en klarte jeg og glemme igjen hos min far men det får så være) 7858700[/snapback] hva er vits med 2 psper poster bilder av mine gaming kroker neste uke xD 7859021[/snapback] han har en svart og hvit tenker jeg, og liker å samle. Kommer bilde av min konsoll-samling snart. Ihvertfall de som er i bruk Endret 2. februar 2007 av RRhoads Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Fenomenalt. Dette er altså rommet mitt, hvor jeg spiller og surfer! Nå er jeg blakk. Endret 2. februar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Fenomenalt. Dette er altså rommet mitt, hvor jeg spiller og surfer!Nå er jeg blakk. 7859341[/snapback] Ikke dårlig. Slenger ut DS'n Endret 3. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg ser ikke 360'n din, fanboy, har du gjemt den ? Skal ta bilde av den hjemmesnekra Xboxbenken min å legge ut Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Utrolig bra tråd:D Gøy å se hvordan dere alle har det hjemme mht teknodingser og acessories... Skal få slengt ut noe jeg også snart! Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Gammelt bilde fra sommer engang, 360'n & spillene står inni den hvite sjenken.. Se om jeg husker det skal jeg ta ett nytt i morgen Pioneer 43" HD Ready & Samsung XQ100 5.1 lyd! Endret 29. februar 2008 av Drunk In Public Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 samme sier jeg., får vel slenge opp stua mi selv i morgen Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Alltid moro å se hvordan folk har det i "gaming bula" si.Siden trådstarter kaster glør i øynene mine med alt Sony utstyret sitt , så skal du få se det jeg har fra Microsoft Bildet er tatt i sommer en gang, 40" Samsung HD lcd, 2stk X360, 1stk Xbox og 5.1 surround anlegg. Når sant skal sies så bruker jeg for tiden mest min 20" Widescreen LG lcd pc monitor til spillinga, er så mye kjekkere å ha internett lett tilgjengelig Endret 3. februar 2007 av bas Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Alltid moro å se hvordan folk har det i "gaming bula" si.Siden trådstarter kaster glør i øynene mine med alt Sony utstyret sitt , så skal du få se det jeg har fra Microsoft Bildet er tatt i sommer en gang, 40" Samsung HD lcd, 2stk X360, 1stk Xbox og 5.1 surround anlegg. Når sant skal sies så bruker jeg for tiden mest min 20" Widescreen LG lcd pc monitor til spillinga, er så mye kjekkere å ha internett lett tilgjengelig 7860254[/snapback] Hvorfor har du to Core? Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fordi den ene har vært til reperasjon tre ganger nå, derfor har jeg en i reserve.Og kvaliteten på X360 behøver ikke bemerkes videre i denne tråden, finnes nok av de trådene fra før 7860274[/snapback] planer om å skaffe meg en i reserve selv. min røyk rett før jul, og jeg måtte være uten hele jula. Ikke dumt å ha en core i reserve. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 http://img122.imageshack.us/img122/4185/bilde016sc8.th.jpg 100". 7859746[/snapback] Utrolig rotete. Rydd opp og heng den PJ i taket Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Fenomenalt. Dette er altså rommet mitt, hvor jeg spiller og surfer! Nå er jeg blakk. 7859341[/snapback] likte hyllene du har til spillene, hvor har du kjøpt dem? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 her er mitt oppsett til 360'n. spiller for det meste på pc-skjermen. Bilde av Wii'n og PS2'n kommer kanskje senere. stablet spillene her, siden trådstarter ville ha bilde av spill og konsoll. Disse står ikke her til vanlig. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Har lyst på et ratt, men det passer ikke helt inn i stuen Pen samling med X360 spill der Tok ikke med spillsamlingen min, den er ikke så stor. Så har jeg lånt noen bort også ligger en del av dem på jobben Endret 3. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå