The Ghost Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Er Dangerden MAG II - LE kraftignok til å pumpe mellom SB+NB+CPU+RAM og etterhvert GPU heldekende og kanskje mosfet ? Eller må jeg gå for swiftech MCP655 ? Den dangerden er nemlig til havle prisen ! Takker Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Kjøp 2 stk, så blir det kanskje bedre enn MCP655? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Managhead: SKla ikke bestille på dangerdenstore.com alikevel men fra et annet sted så da må du betale litt mer i frakt .... Har nå funnet ut at jeg skal ha: BlackIce III pro+MCP655+VGA+NB+CPU+vanntank Også på et annet oppsett: BlackIcde I pro+Dangerden MAG II LE+SB+Ram+mosfet den gangn jeg lager emg mosfet blokker Oppskrift ? Edit: Grunnen til annen butikk var fordi jeg var så heldig å finne en billig en som også hadde vannblokk for 8800GTX på lager fra DD Endret 3. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Må ha stort kabinett da... Funker sikkert fint det der. Hvor bestiller du nå da? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Silicon Valley Compucycle Og på Newegg Cooler Master Stacker STC-T01 burdte vel holde ? Endret 3. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå